Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Модератори: Olka, APod, ToLida

Відповісти
Аватар користувача
ToLida
Участник клуба
Повідомлень: 1832
З нами з: 11 березня 2009, 18:39
Автомобиль: Seat Tolida SW 1.6i
Звідки: Львів, (067)9606987

Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення ToLida »

Усім відомо, що наші доблесні "дайці" мають дуууже велику слабість і бажання елементарно "РОЗВЕСТИ НА ГРОШІ" водіїв, які не впевнені у правильності своєї поведінки на дорозі, та не можуть більш-менш аргументовано розмовляти з представниками паличково-смугастого братства!

Отож, на правах "львівської клубної Мами", вирішила започаткувати саме таку темку, де можна було б прикладно, по ситуації обговорити правила проїзду перехресть, різних маневрів на дорозі і поведінки в сумнівних ситуаціях, при нав'язливому намаганні даїшників зробити з Вас "покірного ЛОХА".
Пропоную отут обговорювати і висвітлювати певні "проблемні" місцини, де люблять зачаїтися даївці (які до речі не завжди мають для цього підставу).
Зі своєї сторони, обіцяю час від часу консультуватись і викладати сюди коментарі людини, яка безумовно перфектно знає і орієнтується в сучасних Правилах дорожнього руху України, це - Задорожний Роман Михайлович, директор курсів водіїв СТК "Електрон" http://avtoas.lviv.ua/


Тепер конкретніше:
їдучи на минулу Зустріч Клубу, на перехресті Наукова-Тролейбусна, рухаючись в напрямку Стрийської, по крайній правій смузі (найближче до бордюра), на червоне світло здійснила правий поворот, керуючись зеленою дозвільною стрілочкою. За поворотом зупинили дайці, і на моє запитання про причину зупинки, почали знічев'я "розказувати", що я: "Нарушаю! Не слідкую за знаками, дорожньою розміткою! Не знаю ПДР! Бо повертати в цьому місці можна лише з СЕРЕДНЬОЇ смуги, попередньо на неї перестроївшись!Бо на асфальті стрілками вказано напрям звуження дороги. І який вам штраф виписувати? Мінімальний? Максимальний?" І т.д., і т.п...
Як виявилось, я не перша, кого "хапнули" саме там!
Отже, а тепер - правильна відповідь хлопцям у формі:
"Дорожня розмітка, в даному випадку, інформує про те, що ПІСЛЯ проїзду даного перехрестя іде звуження дороги і для руху буде доступно лише ДВІ смуги. А якщо ширина дорожнього покриття дозволяє організувати рух декількома смугами, (тим більш, саме тут, при наявності дорожньої розмітки) можна при безперешкодному проїзді здійснювати маневр повороту праворуч з крайньої ПРАВОЇ смуги! Тим самим, ми розвантажуємо проїзджу частину залишаючи для інших учасників дорожнього руху більше місця для маневрів та оглядовості!"
Говорити все це слід впевнено, даючи зрозуміти що нічого з Вас скористати хлопакам не вдасться! Вони можуть навіть для "страху" скласти протокол (ну щоб "потріпати" Вам нерви)! З яким не варто погоджуватись! І який скоріш за все буде знищений, як тільки Ви від'їдете! Бо ж зрозуміло, що ніякого порушення не було.
І ще вартує, йти в наступ - знайомитись з ними ближче! Тобто переписати собі в нотатник з ким Вам доводиться мати справу, (ПІП, звання) сказати, що ці дані Вам потрібні для подальшого вияснення та оскарження.
Після таких Ваших дій, повірте, що вони швиденько запрагнуть змінити місце дислокації! Бо переживають, щоб не получити по шапці, за такі неправомірні дії.
Всім дякую за увагу! :pleasantry: І, звичайно, бажаю уникати неприємного спілкування з представниками ЗАКОНУ. :derisive:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab170872.gif[/img][/url]

[b][color=#BF00BF]Аж КАПЕЦЬ як все АЛІҐАНСЬКО!!![/color][/b]
Аватар користувача
puff
Участник клуба
Повідомлень: 1778
З нами з: 03 березня 2010, 08:24
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення puff »

От вам моя історія.

Їду я собі вулицею Луганською від Рукавички в напрямку вул. Стрийської. Оскільки я там їжджу щодня з роботи, то знаю, що відразу за Сихівським мостом часто стоять ДАЙ-їшники з "феном" і ловлять за перевищення. Тримаю швидкість близько 80 км/год., доїжджаю до місця видимості і бачу їх. Не збавляючи, лечу собі спокійненько далі. Коли я уже зрівнявся з ними один ДАЙ-man почав махати смугастим патиком. Поки я зрозумів, поки почав зупинятися, то заїхав досить далеко. Взяв документи, вийшов з машини і пішов на зустріч стражу порядку. Підходжу до нього, а він мені ще здалека: "Куди так поспішаємо?".
Мушу відмітити, що у мене тоді був хороший настрій і я, віддаючи документи, жартівливо кажу йому, що коли поспішаю, то їжджу значно швидше, а зараз я їхав зі швидкість 78 км/год.
Він взяв документи, покрутив їх в руках, підійшов до машини, позаглядав на талон ТО і страховку. На моє запитання чи показати йому договір цивілки віддав мені документи і вже відходячи кинув через плече: "Шкода, що така дволітрова машина і так повільно їздить".

От вам і стражі порядку. Я так розумію, що ловили з розрахунку, що я перестрашуся і почну оправдовуватися.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

Уже давно и реально поставить любого ДАИшника на место. Сложности начинаються, если парень является осведомителем СБУ. Теперь по существу:
1) ДАИшник имеет всего 20 минут на составления протокола;
2) не выходите из машины не прикаких обстоятельствах (по закону Вы не обязаны это делать);
3) двери в Ваш автомобиль должны быть заблокированы, а стекло приопущеным на безопасное для Вас расстояние;
4) не существует причины остановки "для проверки документов"(но к сожалению мы обязаны останавливаться на любое требование ДАИшника);
5) Вы имеете право потребовать служебное удостоверение и номер жетона, если ДАИшник без жетона: а) записавыем его данные; б) звонок на "горячую линию" области и на "горячюю линию" в Киев о данном факте и т.д. по существу(все звонки фиксируються и записываются);
6) если Вас остановили и зафиксировали превышениеили или якобы превышение, обязательно требуем документы на данный прибор, документы когда он последний раз проходил проверку. Скурпулезно сверяем номера на приборе с номерами указанными в документах (частенько вышеперечисленные документы выдаються на партию приборов или на один прибор, а используется гораздо больше). При не совпадении фиксируем данные документы на фот/видео аппаратуру, пригодиться при обжаловании протокола или вот вам путь вежливо "послать их дальше");
7) если же Вам попался, действительно туповатый или "зеленый" ДАИшник, который составляет протокол(включаем секундомер на мобиле, чтобы указать в замечаниях к протоколу время затраченого инспектором на его оформление). Выходим из машины, закрываем её, ставим на сигнализацию. И начинаем фиксировать на фото/видео аппаратуру местонахождение автомобиля ДАИ, его госномер, присутствие талона страхования и ТО на лобовом стекле, уровень затонированности всех окон, целостности фар поворотом и т.д.;
8) помним, чем больше времени инспектор тратит на Вас, тем меньше он заработает "на карман" и составит "плановых протоколов", за что получит по шапке от вышестоящего начальства (это так сказать бонус, который Вы Заработали Сразу, потратив полчаса своего времени).

P.S. Не забываем предупреждать коллег по движению двойным дальним, о наличии ДАИшников. Если Вас за это тормознут, скажите: встретил знакомого. Если того знакомого тоже тормознут, Вы всегда можете сказать, что обознались. В правилах нету законных норм за штраф за двойное мигание фарами. :-D
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

puff - Я більше не буду витрачати свій час, на коментування "його думок":

Погана новина:
У зв'язку з приведенням у відповідність до законодавства України нормативно-правових актів МВС, що регламентують діяльність підрозділів Державтоінспекції, втратили чинність наступні акти: наказ МВС від 27.10.2008 № 549 "Про деякі питання організації виконання обов’язків працівників Державтоінспекції МВС", розпорядження МВС від 21.05.2009 № 466 "Про організацію роботи підрозділів ДАІ з профілактики правопорушень із застосуванням засобів фото- і кінозйомки, відеозапису" та вказівка МВС від 03.04.2009 № 335 "Про використання технічних приладів контролю за дотриманням водіями вимог Правил дорожнього руху".

25 жовтня 2010 року.

Чим це нам загрожує:
в 466-м відміну:

1.2. Не допускати випадків здійснення контролю за дотриманням водіями правил дорожнього руху із місць, закритих для візуального огляду учасникам дорожнього руху (об’єкти дорожнього сервісу, зелені насадження тощо).

1.4. Виключити випадки документування порушень встановленого швидкісного режиму руху транспортних засобів у зонах дії дорожніх знаків, що обмежують максимальну швидкість, на в’їздах у населені пункти на відстані меншій ніж 1000 метрів від його початку. B-)
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

puff про 20-хвилин знайду і оприлюдню, якщо цю норму ще не відмінили...
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
puff
Участник клуба
Повідомлень: 1778
З нами з: 03 березня 2010, 08:24
Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення puff »

466 то погано
Сам користувався ним одного разу. Допомогло.

Так а яким документом скасовано, бо я щось того не можу знайти в неті?
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

Пока выложу, що заборонено працівникам ДАЇ при несенні служби:

18. Особливості несення служби працівниками підрозділів ДПС

18.1. Під час несення служби працівникам підрозділів ДПС
забороняється:

18.2. Виймати з кобури і передавати будь-кому свою табельну
вогнепальну зброю.

18.3. Відволікатися від служби і послаблювати увагу під час
нагляду за дорожнім рухом.

18.4. Вступати в розмови з учасниками дорожнього руху з
питань, які не мають відношення до служби.

18.5. Порушувати правила радіообміну, вести неслужбові
розмови по телефону.

18.6. Заходити без службової необхідності в жилі будинки та
інші приміщення.

18.7. У взаємовідносинах з учасниками дорожнього руху
забороняється:
звертатися до учасників дорожнього руху на "ти";
використовувати погрозливі чи ображаючі жести;
допускати при спілкуванні зневажливий тон, грубість,
неввічливе викладення зауважень, вирази або репліки, які ображають
людську гідність, погрози;
пред'являти безпідставні звинувачення.


18.8. Перевозити сторонніх громадян і вантажі в патрульному
автомобілі (автобусі, мотоциклі), а також залишати його
незамкненим та без нагляду.

18.9. Доставляти затриманих осіб до територіальних ОВС на
транспортних засобах, які не призначені для перевезення людей.

18.10. Використовувати під час несення служби технічні засоби
та прилади, які не сертифіковані в Україні та не пройшли повірку
або мають свідоцтво про повірку, термін дії якого минув.

18.11. Самовільно залишати пост, маршрут патрулювання або
відхилятися від нього і змінювати порядок несення служби.

18.12. Порушувати або відступати від вимог ПДР
( 1306-2001-п, 306а-2001-п ), за винятком випадків, визначених
чинним законодавством.

18.13. Передавати будь-кому спеціальні засоби чи прилади,
право керування патрульним транспортним засобом.

18.14. Залишати без нагляду в патрульному транспорті
затриманих осіб.

18.15. Використовувати для несення служби приватні
транспортні засоби.
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

puff - про відміну інформація з сайту МВС.

28. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС
з учасниками дорожнього руху

28.1. Взаємовідносини працівників підрозділів ДПС з
учасниками дорожнього руху мають ґрунтуватися на принципах
дотримання законності, забезпеченні свободи та недоторканності
особи та її прав, уважному, доброзичливому і шанобливому ставленні
до громадян.

28.2. Під час звернення до учасників дорожнього руху
працівник підрозділу ДПС повинен чітко відрекомендуватися,
назвавши свою посаду, спеціальне звання, прізвище та причину, суть
звернення.
У разі звернення громадян (одержання інформації про злочин
тощо) працівник підрозділу ДПС зобов'язаний вжити заходів щодо
надання допомоги і діяти відповідно до своїх службових обов'язків.
У розмові з громадянами працівники підрозділів ДПС
зобов'язані виявляти спокій і витримку. Недопустимі грубощі,
вирази та репліки, які ображають людську гідність, будь-які дії,
що свідчать про неповагу до громадян, коментарі, які не стосуються
виконання службових обов'язків.
На вимогу громадянина працівник підрозділу ДПС зобов'язаний
пред'явити службове посвідчення.


28.3. Зупинення транспортного засобу здійснюється виключно
жезлом, а у виняткових випадках - жестом руки. При цьому працівник
підрозділу ДПС спочатку вказує на транспортний засіб, який повинен
зупинитися, а потім - на місце, де йому слід зупинитися.

Для привертання уваги учасників дорожнього руху може
подаватися сигнал свистком (у необхідних випадках - увімкненим
спеціальним світловим або звуковим сигнальним пристроєм). Жести
працівника підрозділу ДПС мають бути зрозумілими всім водіям і
пішоходам, подаватися своєчасно і так, щоб їх виконання не
створювало аварійної обстановки.

28.4. Працівник підрозділу ДПС під час зупинки транспортного
засобу зобов'язаний без затримки підійти до водія. Для розмови з
водієм не обов'язково запрошувати його вийти з автомобіля, крім
випадків:
28.4.1. Якщо знаходження працівника підрозділу ДПС поруч із
зупиненим транспортним засобом створює загрозу особистій безпеці
працівника. У цьому випадку розмову з водієм слід проводити на
тротуарі (узбіччі).
28.4.2. З метою усунення технічної несправності транспортного
засобу або порушень правил перевезення вантажів.
28.4.3. Коли є достатні підстави вважати, що водій
знаходиться в стані сп'яніння.
28.4.4. Для проведення (у присутності водія) звірки
ідентифікаційних номерів вузлів і агрегатів транспортного засобу
із записами в реєстраційних документах.
28.4.5. Коли водій або пасажири підозрюються в скоєнні
злочину.
28.4.6. В інших випадках, коли є необхідною участь водія в
оформленні документів або наданні допомоги іншим учасникам
дорожнього руху.

28.5. Не слід повідомляти про дійсну причину зупинення
транспортного засобу, якщо його водій або пасажири підозрюються в
скоєнні злочину або причетності до ДТП. При цьому працівник
підрозділу ДПС повинен знайти тему для розмови з водієм, не
розкриваючи характеру своїх намірів.

28.6. Роз'яснення порушникові про неправомірність його дій
необхідно давати доброзичливо, переконливо і зрозуміло, з
посиланням на відповідні вимоги ПДР ( 1306-2001-п, 306а-2001-п ).
Під час перевірки документів з ними слід поводитися акуратно,
не робити в них будь-яких поміток. Якщо в документи вкладені гроші
чи цінні папери, необхідно запропонувати власникові забрати їх.

28.7. Затримання особи, яка вчинила адміністративне
правопорушення, для складання протоколу або розгляду справи по
суті, якщо ці питання не можуть бути вирішені на місці,
здійснюється відповідно до вимог законодавства України.

28.8. Під час несення служби працівник підрозділу ДПС
відповідно до норм чинного законодавства може застосовувати
необхідні технічні засоби та технічні прилади для виявлення
відповідного правопорушення.

28.9. 3 метою запобігання конфліктним ситуаціям, об'єктивного
розгляду справ, а також як допоміжний засіб для попередження
протиправних дій та розкриття правопорушень допускається
використання фото-, кінозйомки, відеозапису та звукозаписувальної
техніки, а під час оформлення матеріалів ДТП воно є обов'язковим.

28.10. Працівник підрозділу ДПС повинен надавати допомогу
водіям в усуненні причин, що призвели до вимушеної зупинки в
дорозі, а в необхідних випадках сприяти громадянам в:
28.10.1. Організації надання першої медичної допомоги
постраждалим у ДТП і доставляння їх до закладів охорони здоров'я.
28.10.2. Захисті від протиправних зазіхань на їхнє життя і
здоров'я, а також в охороні їх власності.
28.10.3. Роз'ясненні особливостей проїзду територією
маршруту, що обслуговується.
28.10.4. Можливому усуненні технічних несправностей
транспортного засобу і транспортуванні ушкодженого транспортного
засобу.
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

Після кожної виграної в суді справи Інспектор ДАЇ отримує від нас подаруночок у вигляді:

2.22. У разі скасування постанови в справі про адміністративне правопорушення внаслідок її неправомірного винесення за даним фактом проводиться службова перевірка. Стосовно винної посадової особи відповідно до положень Закону України "Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України" (3460-15) вживаються заходи дисциплінарного впливу, відомості про які додаються до матеріалів перевірки.
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
rulon
Участник клуба
Повідомлень: 635
З нами з: 04 березня 2010, 10:17
Автомобиль: Seat Cordoba Sport
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення rulon »

я не мєнт, але хлопці, та не будьте Ви такими жадними - порушив то робіть так щоб було зручно Вам... мені, наприклад, мій час коштує дорожче .... краще чемно ;-) перепроситися і по можливості більше не порушувати.... І ще - мені навіть подобається,якщо чемно зупиняють для перевірки документів і питають чи все в порядку. Просто щоб не зупиняли на швидкісних ділянках, а десь після перехрестків або світлофорів, після зебр і т.д. Тоді кожний буде знати, що на переході потрібно обов"язково пропусти пішохода, на червоний і жовтий сигнал не їхати так як за зеброю чи світлофором буде патруль,по населеному пункту їхати до 80 км/год а не "летіти" . Судячи з власного досвіду, без порушень зупиняють дуже рідко....
P.S. Ну і знати правила дорожнього руху - щоб вирішувати спірні конфліктні ситуації.... Звичайно, якщо б мені "шили" якесь порушення в якому я сумніваюсь, то однозначно боротись за справедливість. :)
Востаннє редагувалось 26 жовтня 2010, 14:51 користувачем rulon, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

Ліда писав: rulon, а як бути з моїм прикладом? Порушення ж то не було ніякого!
http://roadcontrol.org.ua/node/789 - ось аргументовані докази стосовно моєї поради, щодо необхідності проводити відеофіксацію спілкування із інспекторами ДАЇ.
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

Існує лише декілька законних підстав щодо зупинки авто.
ЗУ "Про міліцію" п.21 ст. 11 працівнику міліції надається право зупиняти транспортні засоби в разі:
1) порушення правил дорожнього руху;
2) наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту або забруднення ним навколишнього середовища;
3) а також при наявності даних про те, що він використовується з протиправною метою.
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
МОТЯ
Капитан
Капитан
Повідомлень: 367
З нами з: 04 серпня 2009, 11:34
Автомобиль: leon2.0 stil automat
Звідки: Ровно

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення МОТЯ »

Підстава №4. Перевірка на" угон " ;-)
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

"... зупиняти
транспортні засоби в разі порушення правил дорожнього руху,
наявних ознак, що свідчать про технічну несправність транспорту
або забруднення ним навколишнього середовища, а також при
наявності даних про те, що він використовується з протиправною
метою; оглядати транспортні засоби і перевіряти у водіїв документи
на право користування й керування ними, дорожні листи і
відповідність вантажів, що перевозяться, товарно-транспортним
документам, наявність поліса обов'язкового страхування
цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних
засобів (страхового сертифіката "Зелена картка"), а у випадках,
передбачених законодавством, ліцензійної картки на транспортний
засіб; { Абзац перший пункту 21 частини першої статті 11 із
змінами, внесеними згідно із Законами N 1961-IV ( 1961-15 ) від
01.07.2004, N 586-VI ( 586-17 ) від 24.09.2008 } ..." - де в цьому пункті "перевірка на угон МОТЯ"?
Востаннє редагувалось 27 жовтня 2010, 02:24 користувачем Sunflower.UA, всього редагувалось 1 раз.
Любовь - всегда сука.
Аватар користувача
Sunflower.UA
Генерал-Майор
Генерал-Майор
Повідомлень: 2452
З нами з: 08 лютого 2008, 09:42

Re: Як спілкуватись з "дайцями"? Наприклад:

Повідомлення Sunflower.UA »

Если на Вас составляют протокол за нарушение правил проезда пешеходного перехода и/или нарушение приоритета пешеходов, необходимо сделать следующее.
1) В протоколе в графе для своих пояснений указать, если такие обстоятельства имели место, что пешеходы при приближении к пешеходному переходу автомобиля не находились на переходе. Или что находились в таком месте, что препятствия или опасности им не создавалось и не могло быть создано. (Например, пешеход переходил совсем другую полосу движения, а не ту, по которой двигался автомобиль.)
Это обусловлено тем, что п.18.1 ПДД обязывает водителя при приближении к переходу снизить скорость, а при необходимости остановиться, чтобы уступить дорогу пешеходам, которые, во-первых, уже находятся на переходе, и которым, во-вторых, может быть создано препятствие имли опасность. Если хотя бы одно из этих условий не выполняется, то о нарушении п.18.1 ПДД со стороны водителя говорить нельзя.
Необходимо учитывать и то, что пешеход (которому (якобы) созданы препятствие или опасность, согласно КоАП, является потерпевышим или, в крайнем случае, свидетелем. Ст.256 КоАП требует указывать в протоколе, кроме других данных, и потерпевших или свидетелей. Если этого не сделано, при том, что сам состав правонарушения предполагает наличие таковых, протокол следует признать несоответствующим этой номре. Об этом тоже нужно указать в своих пояснениях. Также в обязательном порядке необходимо указать в качестве свидетелей своих пассажиров или других лиц, которые могут подтвердить Вашу версию, если сотрудник ГАИ отказывается фиксировать их в протоколе, то сделайте это в графе для своих пояснений.
Впоследствии это поможет в обжаловании постановления, вінесенного инспектором, в том числе и в судебном порядке.

2) Ніяких перешкод або небезпеки пішоходам не створювалося. Незважаючи на те, що пішоходи рухалися по пішохідному переходу, визнати мої дії порушенням вимог ПДР неможливо з таких підстав. У момент наближення мого автомобіля до переходу пішоходи не знаходилися на переході, вони вийшли на перехід вже у момент перетину мною переходу. Між тим, як у відповідності до п.18.1 ПДР, обов’язок водія зменшувати швидкість та при необхідності зупинятися, щоб надати дорогу пішоходам, виникає виключно у випадку, якщо у момент наближення до переходу на ньому вже перебувають зазначені пішоходи.
Окрім того, цей обов’язок виникає не щодо будь-яких пішоходів, які знаходяться на переході, а тільки тих, яким створюється перешкода чи небезпека. П.1.10 ПДР дає визначення цих понять, але, по-перше, тільки для водіїв транспортних засобів, і сумнівно, чи можуть вони взагалі застосовуватися для пішоходів. По-друге, для того, щоб вважати, що пішоходам створено перешкоду або небезпеку, є необхідним, щоб вони були змушені змінювати напрямок або швидкість руху. І щоб ця зміна була саме вимушеною, тобто без неї існувала реальна небезпека наїзду.
В даному випадку цього не було, оскільки при русі автомобіля повз пішохідний перехід пішоходи знаходилися на абсолютно іншій смузі руху, переходячи її, продовжу¬вали рух без зміни напрямку або швидкості або вжиття інших заходів, що є необхідним для порушення вимог п.18.1 ПДР, тим більше не робили цього різко, що є необхідним для визнання обстановки аварійною. За таких умов говорити про наявність у моїх діях складу зазначеного правопорушення неможливо.
Востаннє редагувалось 27 жовтня 2010, 03:15 користувачем Sunflower.UA, всього редагувалось 1 раз.
Любовь - всегда сука.
Відповісти