Проблема з двигуном
Модератори: Olka, APod, ToLida
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Проблема з двигуном
Допоможіть будь ласка розібратися з моїм двигуном. Незнаю куди звернутися.
Автомобіль Seat Leon 1.6 2006р.
Двигун "їсть масло" - 300 г на 1000 км.
З вихлопної диму немає. Двигун знизу чистий.
Зверху трошки є жирні плями там де кришка клапанів.
Зараз залите масло Castrol напівсинтетика (повна синтетика пропадала набагато скорше).
На СТО говорять, що діагностика нічого не дасть , що потірбно розбирати двигун.
Можливо хтось щось підкаже.
Буду дуже вдячний.
Автомобіль Seat Leon 1.6 2006р.
Двигун "їсть масло" - 300 г на 1000 км.
З вихлопної диму немає. Двигун знизу чистий.
Зверху трошки є жирні плями там де кришка клапанів.
Зараз залите масло Castrol напівсинтетика (повна синтетика пропадала набагато скорше).
На СТО говорять, що діагностика нічого не дасть , що потірбно розбирати двигун.
Можливо хтось щось підкаже.
Буду дуже вдячний.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1786
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Проблема з двигуном
Діагноз "по фотографії" вкрай важко встановити, але приймати міри треба терміново - бо полетить каталізатор - а він дорогий і не любить "масла", загалом тре глянути:
- якого кольору свічі запалювання, причому викрутити всі і всі чотири порівняти (я до чого веду - у нашого двигуна (в мене теж 1.6) важко викрутити 2-гу і 3-тю свічки - заважає впускний колектор, його треба знімати);
- поміряти компресію, різниця компресії в циліндрах повинна бути не більше 0,5-0,7 кГ/см². максимум 1 кГ/см², норма вроді понад 13 кГ/см² (не плутати компресію із степінню стиску);
- відкрутити маслозаливну горловину - на холостих обертах не повинно бути "диму" типу таке як вихлоп;
- чи щільно стоїть на свому місці масляний щуп;
- перевірити тиск масла.
Загалом дві проблеми можуть бути:
1. Зносились сальники клапанів - тут тільки розбирати "голову" і міняти їх;
2. Залягли маслознімні кільця - тут теж кілька виходів:
- кардинальний і дорогий - розбирати ЦПГ міняти кільця;
- спробувати "реанімувати" кільця - для цього:
- змінити масло (може допомогти, якщо зараз залите масло "не те" яке потрібно двигуну;
- почистити вентиляцію картера;
- промити форсунки чимось потужним (наприклад промивкою Wynn`s) - саме ця промивка не тільки форсунки чистить, але змиває нагар з камери згоряння і може прочистити кільця які "залягли";
Загалом від присадки гірше точно не буде, але після її використання теж тре масло замінити.
Тотальна порада - шукати нормальних мотористів, які працюють із двигунами Фольксвагена - вони точніше підкажуть, що робити. Електронна діагностика в цьому випадку поможе як мертвому кадило. Тут тре спєца, який по об"єктивних признаках і своєму досвіді скаже, що варто саме в цьому випадку робити.
І ще - який пробіг і який режим експлуатації авто?
- якого кольору свічі запалювання, причому викрутити всі і всі чотири порівняти (я до чого веду - у нашого двигуна (в мене теж 1.6) важко викрутити 2-гу і 3-тю свічки - заважає впускний колектор, його треба знімати);
- поміряти компресію, різниця компресії в циліндрах повинна бути не більше 0,5-0,7 кГ/см². максимум 1 кГ/см², норма вроді понад 13 кГ/см² (не плутати компресію із степінню стиску);
- відкрутити маслозаливну горловину - на холостих обертах не повинно бути "диму" типу таке як вихлоп;
- чи щільно стоїть на свому місці масляний щуп;
- перевірити тиск масла.
Загалом дві проблеми можуть бути:
1. Зносились сальники клапанів - тут тільки розбирати "голову" і міняти їх;
2. Залягли маслознімні кільця - тут теж кілька виходів:
- кардинальний і дорогий - розбирати ЦПГ міняти кільця;
- спробувати "реанімувати" кільця - для цього:
- змінити масло (може допомогти, якщо зараз залите масло "не те" яке потрібно двигуну;
- почистити вентиляцію картера;
- промити форсунки чимось потужним (наприклад промивкою Wynn`s) - саме ця промивка не тільки форсунки чистить, але змиває нагар з камери згоряння і може прочистити кільця які "залягли";
Загалом від присадки гірше точно не буде, але після її використання теж тре масло замінити.
Тотальна порада - шукати нормальних мотористів, які працюють із двигунами Фольксвагена - вони точніше підкажуть, що робити. Електронна діагностика в цьому випадку поможе як мертвому кадило. Тут тре спєца, який по об"єктивних признаках і своєму досвіді скаже, що варто саме в цьому випадку робити.
І ще - який пробіг і який режим експлуатації авто?
[URL=https://datesnow.life]Live Women[/URL]
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
Пробіг 62000 км, режим експлуатації різний, останнім часом більше 3000 обертів не кручу , якщо більше крутити масло порсто зникає з неймовірною швидкістю.
Мотористів незнаю де шукати, був в одного той шось понюхав кришку там де масло заливати сказав капремонт двигуна.
Подзвонив до офіціалів Volkswagen у нашому місті незадовленйи голос скзав тре розбирати двигун, щоб щось дізнатся.
Думаю поїхати на Bosh Service , але чи нормально там незнаю.
Я не проти хай бере масло , але не в таких кількостях. Можливо двигун такий, читав багато про нього пишуть , що так має бути.
Дякую crayfish !
Можливо ще хтось щось порадить.
Мотористів незнаю де шукати, був в одного той шось понюхав кришку там де масло заливати сказав капремонт двигуна.
Подзвонив до офіціалів Volkswagen у нашому місті незадовленйи голос скзав тре розбирати двигун, щоб щось дізнатся.
Думаю поїхати на Bosh Service , але чи нормально там незнаю.
Я не проти хай бере масло , але не в таких кількостях. Можливо двигун такий, читав багато про нього пишуть , що так має бути.
Дякую crayfish !
Можливо ще хтось щось порадить.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
Я трошки цікавився самостійною заміною свічок , прочитав , що є ключ спеціальний , можна обійтися без зйому колектора(я до чого веду - у нашого двигуна (в мене теж 1.6) важко викрутити 2-гу і 3-тю свічки - заважає впускний колектор, його треба знімати);
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1786
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Проблема з двигуном
Як на мене - то секас ще той Простіше зняти колектор, заодно і вентиляцію картера легше прочистити...VBoychuk2011 писав: Я трошки цікавився самостійною заміною свічок , прочитав , що є ключ спеціальний , можна обійтися без зйому колектора
Взагалі то зарано масло почало їсти... в мене пробіг 78 тис - тьху-тьху - стук-стук наче не їсть... але мотор працює у всьому діапазоні оборотів.
[URL=https://datesnow.life]Live Women[/URL]
- Испанец
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5243
- З нами з: 07 січня 2008, 22:24
- Автомобиль: Golf mk1 vr6
- Звідки: Харьков
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
слей кастрол и залей масло (кастрол - говно уровня лукойла)
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
Яке малсо лити і де можна купити не сурогат?слей кастрол и залей масло (кастрол - говно уровня лукойла)
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- wins13
- Лейтенант
- Повідомлень: 215
- З нами з: 21 липня 2010, 13:21
- Автомобиль: Seat Leon 2.0 FSI BVZ
- Звідки: Славянск
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
Себе взял у Михаила с этой темы http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=59&t=8949 , но каждый решает для себя сам что ему больше подходит
- Sharik
- Участник клуба
- Повідомлень: 413
- З нами з: 04 травня 2010, 19:31
- Автомобиль: Seat Altea
- Звідки: м. Львів
Re: Проблема з двигуном
Можу порадити дуже хороших і відносно недорогих спеціалістів по діагностиці двигунів, але це у Львові:
Коляса Остап Леонідович
кандидат технічних наук, доцент кафедри "Автомобілебудування", реально мудрий дядько,
м. Львів, вул. Лікувальна 13.
Коляса Остап Леонідович
кандидат технічних наук, доцент кафедри "Автомобілебудування", реально мудрий дядько,
м. Львів, вул. Лікувальна 13.
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
Дякую Sharik .
Я завтра їду до офіціалів VW , якщо нічого не допоможуть,навідаюся до вас.
Я завтра їду до офіціалів VW , якщо нічого не допоможуть,навідаюся до вас.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
-
- Полковник
- Повідомлень: 1002
- З нами з: 31 липня 2007, 14:17
- Автомобиль: Superb 1.8t
- Звідки: =Харьков=
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
у меня такаяже проблема (на 10000км 4л)кручу двиг как хочу
уже 140000 началось примерно на 50000 и не парюсь
просто коплю бабки на капиталку и ищу хороших мастеров
уже 140000 началось примерно на 50000 и не парюсь
просто коплю бабки на капиталку и ищу хороших мастеров
-
- Полковник
- Повідомлень: 1002
- З нами з: 31 липня 2007, 14:17
- Автомобиль: Superb 1.8t
- Звідки: =Харьков=
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
а супер мастера тебе скажуть шо надо делать капиталку и токо у них,VBoychuk2011 писав: Я завтра їду до офіціалів VW , якщо нічого не допоможуть,навідаюся до вас.
хотя можно просто поправить голову (заменить сальники клапанов, и все притереть )
должно помочь, но я решил уже делать всё
П,С дождись замены грм чтоб заодно
и еще, масло лью разное --- результат одинаковый, ща попробую ликвимоле с моликбденом, потом отпишусь
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
ГРМ ,якщо буду міняти то надіюся після 100 тис., а я тільки 60 тис маю. Немаю бажання мучити двигун. Краще хай глянуть а тоді вже мені вирішувати що робити.П,С дождись замены грм чтоб заодно
Спроба багато грошей не коштує.
Після діагностики відпишусь, що там і як.
Зразу і видно буде як працють офіціали VW над нашими машинками.
Самому цікаво вже,і не боюся я нічого. Купив свою машинку першим у місті і вона була лабораторною крисою). Мені не пиривкати чути відповідь- "Зараз глянем , що там у вас і чи ми знаєм , що то таке".
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Проблема з двигуном
А ще отаке найшов:
Рантше я ездил на девятке. Сам масло менял. заливал 0,5 уровня по щупу и сливал столько же было. проехал 300 тыс км. Когда купил сеат кордобу привычка проверять масло осталась. сразу понял что движок ест масло. почитал библию там пишут 1 л на 1000 км это нормально. Ну блин масла не напасёшься. первый раз у меня ушло 1,6 литра на 15000км. Стал консультироватся -может пора менять кольца на новом движке. Оказывается такая проблема на всех 2,0 1.6 л движках фолькса-это связано с большими допусками на сборке узловых деталей, потому что двигатель с с большим ресурсом. Только счастливые обладатели 1,8 Т могут не смотреть на уровень масла. сочувствую счастливым обладателей субариков там турбина съедает 3.5 л масла от замены до замены.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1786
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Проблема з двигуном
Ось книжка по ремонту двигуна (правда не дуже повна), але хто має навики ремонту багато чого зможе сам зробити з таким мануалом:
бензинові двигуни: BCA, BKG, BLN, BGU, BSE, BSF, BAG, BLF, BLP, AXW, BLR, BLX, BLY, AXX, BPY.
дизелі: BRU, AVQ, BJB, BKC, BLS, BDK, AZV, BKD, BMM.
Блін не дозволяє чіпляти файл більше 2 МБ. кому тре - пишіть в приват із вказаним мейлом - вишлю на пошту.
бензинові двигуни: BCA, BKG, BLN, BGU, BSE, BSF, BAG, BLF, BLP, AXW, BLR, BLX, BLY, AXX, BPY.
дизелі: BRU, AVQ, BJB, BKC, BLS, BDK, AZV, BKD, BMM.
Блін не дозволяє чіпляти файл більше 2 МБ. кому тре - пишіть в приват із вказаним мейлом - вишлю на пошту.
[URL=https://datesnow.life]Live Women[/URL]