Ендоскоп гнучкий
Модератори: Olka, APod, ToLida
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Ендоскоп гнучкий
Народ хто допоможе знанйти ендоскоп для того щоб залізти в двигун і глянути що там твориться .
Читав , що таке чудо є , і навіть знайшов де купити , але дорого.
Можливо хтось має або знає де взяти .
З мене велике пиво
Читав , що таке чудо є , і навіть знайшов де купити , але дорого.
Можливо хтось має або знає де взяти .
З мене велике пиво
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Ендоскоп гнучкий
Ну ти загнув.
А не боїшся, що двигун образиться, що ти за ним підгялдаєш???
А не боїшся, що двигун образиться, що ти за ним підгялдаєш???
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- VBoychuk2011
- Подполковник
- Повідомлень: 798
- З нами з: 20 січня 2011, 11:53
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Івано-Франківськ
- Контактна інформація:
Re: Ендоскоп гнучкий
Ну трошки боюся, але треба глянути на клапана в яукому вони стані а розбирати нехочеться.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab168635.gif[/img][/url]
- Серж
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2591
- З нами з: 02 лютого 2010, 18:02
- Автомобиль: Альтеа 2.0TDI-DSG
- Звідки: Донецкая область -Киев-Харьков-Краматорск
Re: Ендоскоп гнучкий
А вы знаете как должно выглядеть нормальное состояние клапанов?
Как Вариант воспоьзутесь ренегеноскопом его можно б/у в любой поликлинике купить
Как Вариант воспоьзутесь ренегеноскопом его можно б/у в любой поликлинике купить
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.
- Redjer
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1675
- З нами з: 15 травня 2008, 11:14
- Автомобиль: Ibiza Redjer
- Звідки: Стольный град Киев
- Контактна інформація:
Re: Ендоскоп гнучкий
Серж - шутки шутками ...
но - http://www.witsoncctv.com/shop/html/?364.html
но - http://www.witsoncctv.com/shop/html/?364.html
[color=#FF0000]А что будет завтра, представить сложно, но возможно.[/color]
Никого ни вижу, никого ни слышу, никому ничего не скажу
Никого ни вижу, никого ни слышу, никому ничего не скажу
- Серж
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2591
- З нами з: 02 лютого 2010, 18:02
- Автомобиль: Альтеа 2.0TDI-DSG
- Звідки: Донецкая область -Киев-Харьков-Краматорск
Re: Ендоскоп гнучкий
Да я не против . но возникает маленький вопрос, для того чтобы диагностировать, необходимо иметь навыки и знать описание рабочих механизмов/позиций/ двигателя перед выходом из строя. одним словом: использование аппарата узи в ЦРБ врачём который первый раз данный аппарат в глаза видит.
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.
- Kaz
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3213
- З нами з: 25 грудня 2007, 17:24
- Автомобиль: Leon 350 hp+skoda Yeti
- Звідки: Киев
Re: Ендоскоп гнучкий
ага и чаще всего заглянув кроме того что что то не так вы не черта не скажете пока бошку не сорвете
Overload - Feel the difference
067-373-57-91
067-373-57-91
- rulon
- Участник клуба
- Повідомлень: 635
- З нами з: 04 березня 2010, 10:17
- Автомобиль: Seat Cordoba Sport
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Ендоскоп гнучкий
як не крути а голову треба знімати... в глобальному плані то вже не така і проблема... тільки страшно говороти... зразу і буде видно що треба міняти а що ні. Взагалі в мене теж коли проїхатися кілометрів 100-150 зі швидкістю не нижчою за 140-160 км/год зразу треба долити до 150 гр масла. А якщо їздити до 120 км/год і не часто крутити мотор в місті то від заміни до заміни на 10 тис. км доливаю 500-600 гр масла. масло репсол.
На рахунок компресії - мій колишній водій (старший дядько) казав, що якщо мотор бере масло то і компресія буде класна. по компресії стану мотора не визначиш. можливо просто задубіли сальнички клапанів і все обійдеться малою кров"ю. можливо якийсь сальничок криво встановлений. в мене так було на сенсі - брав масло з самого початку. на сто казали, що тре робити капіталку. але пробіг був до 20 тис. км. коли приватний майстер розібрав і поміняв сальнички на якісні та ще й виявив брак з заводу (криво поставлений сальничок) машина масло брати перестала... ну знову ж таки до 120-130 км/год. якщо ж літав більше 140 км/год, а я так часто їздив - масло брала в межах розумного. не бійся зняти голову. як то кажуть "вскритіє покажет...". і взагалі - це ж все-таки тільки мотор, груда заліза, а не рідна людина... це річ набута... не переживай так.
На рахунок компресії - мій колишній водій (старший дядько) казав, що якщо мотор бере масло то і компресія буде класна. по компресії стану мотора не визначиш. можливо просто задубіли сальнички клапанів і все обійдеться малою кров"ю. можливо якийсь сальничок криво встановлений. в мене так було на сенсі - брав масло з самого початку. на сто казали, що тре робити капіталку. але пробіг був до 20 тис. км. коли приватний майстер розібрав і поміняв сальнички на якісні та ще й виявив брак з заводу (криво поставлений сальничок) машина масло брати перестала... ну знову ж таки до 120-130 км/год. якщо ж літав більше 140 км/год, а я так часто їздив - масло брала в межах розумного. не бійся зняти голову. як то кажуть "вскритіє покажет...". і взагалі - це ж все-таки тільки мотор, груда заліза, а не рідна людина... це річ набута... не переживай так.
- Серж
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2591
- З нами з: 02 лютого 2010, 18:02
- Автомобиль: Альтеа 2.0TDI-DSG
- Звідки: Донецкая область -Киев-Харьков-Краматорск
Re: Ендоскоп гнучкий
Ну для того что бы убедится в наличии маслосьёмных колпачков хватит снять всего лишь клапанную крышку головки.rulon писав:як не крути а голову треба знімати... в глобальному плані то вже не така і проблема... тільки страшно говороти... зразу і буде видно що треба міняти а що ні. Взагалі в мене теж коли проїхатися кілометрів 100-150 зі швидкістю не нижчою за 140-160 км/год зразу треба долити до 150 гр масла. А якщо їздити до 120 км/год і не часто крутити мотор в місті то від заміни до заміни на 10 тис. км доливаю 500-600 гр масла. масло репсол.
На рахунок компресії - мій колишній водій (старший дядько) казав, що якщо мотор бере масло то і компресія буде класна. по компресії стану мотора не визначиш. можливо просто задубіли сальнички клапанів і все обійдеться малою кров"ю. можливо якийсь сальничок криво встановлений. в мене так було на сенсі - брав масло з самого початку. на сто казали, що тре робити капіталку. але пробіг був до 20 тис. км. коли приватний майстер розібрав і поміняв сальнички на якісні та ще й виявив брак з заводу (криво поставлений сальничок) машина масло брати перестала... ну знову ж таки до 120-130 км/год. якщо ж літав більше 140 км/год, а я так часто їздив - масло брала в межах розумного. не бійся зняти голову. як то кажуть "вскритіє покажет...". і взагалі - це ж все-таки тільки мотор, груда заліза, а не рідна людина... це річ набута... не переживай так.
А случаи кривой установки на заводе маслосъёмных колпачков, распостраннёная болезнь.
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.