Апгрейд Сеатів у Львові

Модератори: Olka, APod, ToLida

vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

Стосовно розуміння суті тюнінгу двигуна. Для цього не портібно супер знання , достатньо мінімум фізики шкільної програми.

Щоб збільшити швидкість або прискорення нашого автомобіля потрібно збільшити силу .

На рух автомобіля на великій швидкості впливають протидіючі сили це опір повітря в першу чергу по витратам енергії КУБІЧНА залежність площі від швидості , тобто є два способи це збільшувати рушійну силу тобто потужність двигуна або зменшувати площу тобто покращувати аеродинаміку це є зменшувати кліренс , довішувати різні сполери які вирівнюють або оптимізують повтряні потоки.

Для прискорення потрібний момент двигуна і якість зчеплення з поверхнею, більша площа контакту відповідно краще зчеплення з поверхнею але ширші колеса погіршують в якійсь мірі аеродинаміку і збільшують втрати сили-енергії як на опір-качіння. На деякі моменти впливає і якість амортизаторів та пружин.

Міняючі якісь з сил або протидій на силу ми зможемо домогтись якихось змін.

Стосовно двигуна - збільшивши його силу і потужність ми відповідно отримуємо зміни на різних фронтах покращення параметрів.

Перше - обєм двигуна в нас сталий (не розглядаємо варіан його збільшення), тобто щоб отримати більше енергії нам потрібно в першу чергу спалити чогось більше. Перший крок це подати більше пального (або енергітичнішого), при сталому обємі двигуна на збільшену кількість пального нам потрібно подати більше кисню так як тільки при ньому можливе згорання. Кисень можливо збільшити різними способами , це збільшити кількість нагнітаємого повітря , при сталих розмірах воздуховодів збільшувати тиск тобто ефективність турбіни. Другий метод це мати якийсь збоку резервувар з хімічною речовиною з великим вмістом кисню і в відповідний момент якось додавати.
Раніше треба було якось щось підкрутит і добавити і відповідно воно збільшувало. Зараз блоки управління є електронні і "дядя ВАСЯ" зробити нічого не може.

При збільшенні ефетивності спалення в нас відповідно збільшуєтся кількість виділяємої енергія , енергія це не тільки сила але і вища температура. Тобто нам потрібно забрати якось надлишки теплової енергії. При незмінній конструкції двигуна у нас будуть перегріви .
Це в свою чергу зменшує ресурс всього механічного, наприклад збільшення ефетивності турбіни можливо тільки збільшенням оборотів від яких вона підлючаєтся або зміною регулювання закрилків якщо міняются але вона буде працювати при більших температурних навантаженнях.
Масло яке буде працювати на більших температурах також буде швидко втрачати свої властивості що приведе ще до більшого спрацювування двигуна та турбіни.

Це все просто нагадування того що ми колись вчили в школі і забуваємо у повсякденному житті.
Закони фізики , математики і хімії ніхто поміняти не може.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

VADIM писав:Vic,турбіна за 3500$-це дуже дорого,можна за 800-1000$ купити.Як ваш маховик посипався,які симптоми з*явилися?
Я не купляв це офіційна ціна ділера і це ціна згідно каталога запчастин ЕТКА нової турбіни , міняв по гарантії відповідно тільки розписався в документах.

Маховик сипеця просто, спочатку щось ніби калатає , ніби в пустій каструлі катаєтся гайка . Потім при переключенні передач щось ніби деренчить. Якщо зупинешся то більше машина не заведется бо стартер крутить цей маховик а він клинить. Любі спроби зрушити машину можуть привести до зламання стартера або коробки передач. ТІЛЬКИ ЕВАКУАТОР.
rainman
Лейтенант
Лейтенант
Повідомлень: 234
З нами з: 23 листопада 2009, 16:24
Звідки: Львів

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення rainman »

2 Upgrade-auto:

Як можна виявити, що був зроблений чіп тюнінг (залита не рідна прошивка)?
Чи складно вернути стокову?
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

rainman писав:2 Upgrade-auto:

Як можна виявити, що був зроблений чіп тюнінг (залита не рідна прошивка)?
Чи складно вернути стокову?
На заводі тільки знають, мені при заміні турбіни зробили діагностику і всі данні відправили на завод в Іспанію і тільки іх технічні специ знають що до чого, а так реально ніхто толком не знає. З 2010-2011 вже нові ВАГіські двигуни практично не чіпуються, тюнінгові фірми мають складності , так дрібна підстройка двигуна.
Аватар користувача
Испанец
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 5243
З нами з: 07 січня 2008, 22:24
Автомобиль: Golf mk1 vr6
Звідки: Харьков
Контактна інформація:

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення Испанец »

vic писав:На заводі тільки знають, мені при заміні турбіни зробили діагностику і всі данні відправили на завод в Іспанію і тільки іх технічні специ знають що до чого, а так реально ніхто толком не знає. З 2010-2011 вже нові ВАГіські двигуни практично не чіпуються, тюнінгові фірми мають складності , так дрібна підстройка двигуна.
Бред
Зображення
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

Испанец писав: Бред
Полазь по інету і подивись уважно що нові блоки управління типу ME17 та MED17 захищенні AES шифруванням , перші версії 128-бітним ключем а остатні вже 256-бітними і реально не підлягають чіпуванню. Весь старий хлам чіпується.
Для України ще поставляються нові машини але з старими типами двигунів бо пальне в нас "супер" а так це справа тільки часу.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

Ще стосовно чіпування.

Перший спосіб -
це дрібненьке чіпування , налаштування каналів адаптації які не доступні для звичайної діагностики. Проводиться через OBD-машини. Такий спосіб дієвий для старих типів двигунів і такимм способом легко "розвести" клієнта що проведенна "серйозна" робота.

Другий спосіб-
це флешування блока управління через OBD-машини, для цього треба мати вже якісь відпрацьованні флеш заливки але не всі області флеша доступні цим способом. Відповідно після любого флешування індивідуальна корекція каналів адаптації.

Третій спосіб-
флешування в boot-mode або через BDM-інтерфейс але абсолютного 100% пререфлешування не існує так як існують закриті області памяті. Так в остатніх версіях в закритій памяті зберігаються ключі шифровання які і роблять неможливим повного чіпування блоків.
На заводі виробника знають під який ВІН залита і яка прошивка і відповідно вони можуть стверджувати чи чіпувався блок чи ні.
Реально заливають в флеш якусь взломану прошивку в якій знають де або як коретувати.
rainman
Лейтенант
Лейтенант
Повідомлень: 234
З нами з: 23 листопада 2009, 16:24
Звідки: Львів

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення rainman »

А як тоді виконується офіційний апдейт прошивки?
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

rainman писав:А як тоді виконується офіційний апдейт прошивки?
Офіційно робиться все другим способом, періодично ВАГівською сервісною службою видаються диски з виправленням глюків які вставляються в сервісний діагностичний комп типу VAS-5xxx і ним любий блок перепрошивається , відповідно по потребності він підлючаєтся в інет-сітку і конектиться з заводським сервером тобто відповідною базою .
Відповідно трапляються трафунки і "вмирають" блоки але це вже проблема не власника машини а ділера який це робив а так як це проводиться на офіційному сервісі то з заводу приходять нові блоки.
Я НЕ ПРОТИВНИК тюнінгу але до всього потрібно підходити зважано. Блоки управління двигуном дуже дорога зап.частина.
Аватар користувача
Илья gtclub
Призывник
Повідомлень: 5
З нами з: 28 вересня 2009, 19:33
Контактна інформація:

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення Илья gtclub »

vic писав:З 2010-2011 вже нові ВАГіські двигуни практично не чіпуються, тюнінгові фірми мають складності , так дрібна підстройка двигуна.
Все новые двигатели хорошо настраиваются, не надо говорить о том, чего не знаете на практике.

На сегодняшний день есть сложности только с новыми 1.6 TDI, пока не известен алгоритм подсчета контрольных сумм, и 3.0 TFSI. Но, как и с предыдущим поколением ЭБУ, дело временное ;)
С уважением,
gtclub.com.ua

Умнее, быстрее, экономнее. Ваше авто

+38 095 380-60-35
Аватар користувача
Илья gtclub
Призывник
Повідомлень: 5
З нами з: 28 вересня 2009, 19:33
Контактна інформація:

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення Илья gtclub »

vic писав:Відповідно трапляються трафунки і "вмирають" блоки але це вже проблема не власника машини а ділера який це робив а так як це проводиться на офіційному сервісі то з заводу приходять нові блоки.
Хватит на людей жути нагонять, барабашкой пугаете :)

Ничего не умирает у официалов и нет никаких дисков с прошивками, диски вообще вымирают как вид, все делается онлайн через сервер, 2012 год сегодня :)
С уважением,
gtclub.com.ua

Умнее, быстрее, экономнее. Ваше авто

+38 095 380-60-35
Аватар користувача
Илья gtclub
Призывник
Повідомлень: 5
З нами з: 28 вересня 2009, 19:33
Контактна інформація:

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення Илья gtclub »

vic писав: Перший спосіб -
це дрібненьке чіпування , налаштування каналів адаптації які не доступні для звичайної діагностики. Проводиться через OBD-машини. Такий спосіб дієвий для старих типів двигунів і такимм способом легко "розвести" клієнта що проведенна "серйозна" робота.
О каких конкретно каналах идет речь? Перечислите, пожалуйста.
vic писав: Другий спосіб-
це флешування блока управління через OBD-машини, для цього треба мати вже якісь відпрацьованні флеш заливки але не всі області флеша доступні цим способом. Відповідно після любого флешування індивідуальна корекція каналів адаптації.
Что означает "якісь відпрацьованні флеш заливки але не всі області флеша доступні цим способом"?

Вы хоть сами понимаете о чем пишете?
vic писав: Третій спосіб-
флешування в boot-mode або через BDM-інтерфейс але абсолютного 100% пререфлешування не існує так як існують закриті області памяті. Так в остатніх версіях в закритій памяті зберігаються ключі шифровання які і роблять неможливим повного чіпування блоків.
На заводі виробника знають під який ВІН залита і яка прошивка і відповідно вони можуть стверджувати чи чіпувався блок чи ні.
Реально заливають в флеш якусь взломану прошивку в якій знають де або як коретувати.
Еще хиты "абсолютного 100% пререфлешування не існує так як існують закриті області памяті" и "Реально заливають в флеш якусь взломану прошивку в якій знають де або як коретувати." о чем это вообще? :)


Вы начитались где-то кучи терминов и лепите их не понимая сути. В чем смысл ваших сообщений?
С уважением,
gtclub.com.ua

Умнее, быстрее, экономнее. Ваше авто

+38 095 380-60-35
hvosting
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1352
З нами з: 26 листопада 2011, 22:43
Автомобиль: AlteaXL 1.8dsg Tesla S70D
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення hvosting »

AES симметричный алгоритм. шифрование и дешифрование в нем происходит одним ключем,
а значит докопаться можно в такой ситуации всегда, если копать внимательно:
чтобы проверить подпись нужен ключ, а раз есть ключ - подпись можно повторить.

Вот если ваг начнет подписывать прошивки чем то современным и ассиметричным,
(ГОСТ Р 34.10-2001 к примеру) - вот тогда наступит полный капец. Без паяльника вопрос будет не решаем.
Украинский хостинг http://hvosting.ua
Аватар користувача
Илья gtclub
Призывник
Повідомлень: 5
З нами з: 28 вересня 2009, 19:33
Контактна інформація:

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення Илья gtclub »

vic писав:Полазь по інету і подивись уважно що нові блоки управління типу ME17 та MED17 захищенні AES шифруванням , перші версії 128-бітним ключем а остатні вже 256-бітними і реально не підлягають чіпуванню. Весь старий хлам чіпується.
Для України ще поставляються нові машини але з старими типами двигунів бо пальне в нас "супер" а так це справа тільки часу.

Полазил и вот вам не полный список блоков которые каждый день прошиваются тюнерами по всему миру:


VAG (VW Group) Bosch EDC17_C46, EDC17_CP04, EDC17_CP14 external/internal flash / USA ext. flash, EDC17_CP20 external/internal flash, EDC17_CP24, EDC17_CP44, EDC17_U01, EDC17_U05 external flash, EDC17_C54, MED17.1 irom/xrom, MED17.1.1, MED17.1.6, MED17.5, MED17.5.1, MED17.5.2, MED17.5.6, MED17.5.10, MED17.5.20,
PRIME_BBCODE_SPOILER_SHOW PRIME_BBCODE_SPOILER: Остальные марки
Agrale Cargo Truck Bosch EDC17_C1
Bmw Bosch EDC17_CP02, EDC17_CP09, EDC17_C41, EDC17_C45, ME17.2 BMSX, MEV1746, MEVD17.2
Bmw / Mini / PSA Group Bosch MED172/MEV172 external flash
Deutz / Fendt (AGCO Group) Bosch EDC17_CV52, EDC17_CV56
Duramax Bosch EDC17_CP18
FAL (Fiat Group) Bosch EDC17_CP52, MED17.3.1
Ford Bosch EDC17 CP05, EDC17_C10, EDC17_CP42, MED17.2, MED17.8.5
Ford Siemens/Continental FOMOCO SID807 TC1797
Honda Bosch EDC17_CP06, EDC17_CP16
Hyundai / Kia Bosch EDC17_C08, EDC17_CP14, ME17.9.11, MEG17.9.11
Iveco LCV Bosch EDC17
Iveco Truck / New Holland Bosch EDC17C49
JCB Bosch EDC17_CV54
Jeep Bosch EDC17_CP27
Ktm Bosch M17.8.7
Lada / UAZ Bosch ME17.9.7
Land Rover Bosch EDC17_CP11, EDC17_CP42
Mercedes Bosch EDC17_C01, EDC17_C43, EDC17_CP46, EDC17_CP10, MED17.1
Mini Bosch MED172/MEV172 (irom), MEV17.2.2, MEVD17.2.2
Mitsubishi Bosch EDC17_CP15 (xrom)
Opel / GM Group Bosch EDC17_C18, EDC17_C19
Piaggio Bosch EDC17_C08
Polaris Bosch M17.8.7
Porsche Siemens/Continental VDO SDI3, SDI4, SDI6 TC1796
PSA Group Bosch EDC17 CP10, EDC17_CP42, MED17.4/MEV17.4 (xrom)/(irom), MEV17.4.2/MEVD17.4.2, Siemens/Continental SID 807 (xrom)/(irom)
Renault Group Bosch EDC17_C11, EDC17_CP19, Siemens EMS3110, Siemens SID 305
Renault Group / Nissan Bosch EDC17_C42
Rotax (Sea Doo Acqua Scooter) Bosch ME17.8.5
Suzuki Bosch ME17.8.XX
Toyota Bosch EDC17 CP07
Volvo Bosch EDC17_CP22

Обратите внимание, в списке присутствуют не только легковые авто, но и фуры, сельхоз-, мото-, водная техника, в том числе трактора, сноумобили, яхты, квадрики и мопеды :)

Вы даже не представляете размеры рынка чип-тюнинга по всему миру и пишете то что вам "якась баба на вухо нашоптала".
С уважением,
gtclub.com.ua

Умнее, быстрее, экономнее. Ваше авто

+38 095 380-60-35
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

Илья gtclub писав: Хватит на людей жути нагонять, барабашкой пугаете :)

Ничего не умирает у официалов и нет никаких дисков с прошивками, диски вообще вымирают как вид, все делается онлайн через сервер, 2012 год сегодня :)
Це не лякання людей а просто людина повинна бути в курсі про негативні наслідки і вона повинна усвідомлювати на що іде а не піддатись "рекламній лапші" . По Вашим відгукам видно що ви не просто стороник чіпування а це Ваш бізнес і сторона ваша не на боці споживача. Я не впадаю в дискусію що ті роблять краще а ті гірше і взагалі це не мій бізнес.
Я просто як користувач автомобіля хочу застерігти аналогічних користувачів автомобіля які може менш технічно обізнані в нюансах, моя техніча обізнаність дає мені на висловлювання деяких думок та порад.
Я не є на стороні офіційних ділерів так як вони теж "доять" людей. Просто до всього треба підходити відповідально.
Відповісти