Апгрейд Сеатів у Львові

Модератори: Olka, APod, ToLida

vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

Прочитавши на мій остатній пост відповідь хочу зазначити.
Що "чіп-тюнінг" це тюніг автомобіля при якому за допомогою зміни програми міняються властивості. З самого початку своїх відповідей я зазначав що при поганому пальному НЕ ДОЦІЛЬНО проводити чіпуваня двигуна. Будь який тютінг в першу чергу передбачає привязку до пального. При бензинових варіантах в першу чергу розглядають як застосувати бензин з більш октановим числом. Якщо ми уважно звернемо увагу на те що машини які адаптовані для України розраховані на бензин з нижчим октановим числом (маєже всі СЕАТи НЕ АДАПТОВАНІ для Укрвїни, практично в наклейці комплетації в кожного нема що це для Ураїни чи СНГ). Тобто скажемо модель для Європи з тим "самим" двигуном вимагає мінмум 98-бензин а для України вона має планку як мінімум 95. Вертаючи до дизелів в технічних умовах написано що мінімальне цитанове число дизеля повинно бути 49 , для майже всіх нових машин від ВАГу в нових двигунах з нормою "євро-5" вимога по пальному мінімум 51 цитан (це не я придумав чи нахапався в інеті , це вимога виробника). Якщо ми на Україні зальємо пальне яке продаєтся під вивіскою "євро-дизель" (на всіх заправах тільки "типу євро" продають) то при такому пальному двигун і заявлених тех.данних не видасть. Що в реальності виходить ми добавляємо трохи коней і моменту щоб при поганому пальному вийти на заводські параметри.
Илья gtclub писав:Ничего не умирает у официалов и нет никаких дисков с прошивками, диски вообще вымирают как вид, все делается онлайн через сервер, 2012 год сегодня :)
Наприлад на одному трекері http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=4120883 виклали диски , і ця тема виникла після моїх висловлювань і деякі люди також здивувались що для Ауді є флеш диски.
rainman писав:2 Upgrade-auto:
Як можна виявити, що був зроблений чіп тюнінг (залита не рідна прошивка)?
Чи складно вернути стокову?
В кожному блоці існує лічильник кількості флешувань і хто їх робив , так чіп-тюнери навчились коретувати ці данні що по цьому не визначиться чи щось робилось. Але будь яка прошивка чи ділерська чи тюнінгова має загальну контрольну суму по якій і визначаєтся чи правельно перепрограмований сам блок і відповідно ділер може перепровірити контрольну суму і якщо вона не співпадає з потрібною то в нього виникає два варіанта або чіпований блок або поламався. Відповідно ділер може і прочитати прошивку і ствердити що чіпувався.
vic
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 196
З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
Автомобиль: ALTEA 1.9
Звідки: LEMBERG

Re: Апгрейд Сеатів у Львові

Повідомлення vic »

hvosting писав:AES симметричный алгоритм. шифрование и дешифрование в нем происходит одним ключем,
а значит докопаться можно в такой ситуации всегда, если копать внимательно:
чтобы проверить подпись нужен ключ, а раз есть ключ - подпись можно повторить.

Вот если ваг начнет подписывать прошивки чем то современным и ассиметричным,
(ГОСТ Р 34.10-2001 к примеру) - вот тогда наступит полный капец. Без паяльника вопрос будет не решаем.
З паяльником тут нічого не рішаєтся, існують чіп-тюнінгові фірми які чіпують але вони знають AES ключ . Взломати ключ не реально , скоріше чисто людський фактор хтось їм за гроші "сдав" ключі в них "за бугром" також продаються як наші судді.
Відповісти