Львівські АЗС для SEAT's
Модератори: Olka, APod, ToLida
- ToLida
- Участник клуба
- Повідомлень: 1832
- З нами з: 11 березня 2009, 18:39
- Автомобиль: Seat Tolida SW 1.6i
- Звідки: Львів, (067)9606987
Re: Львівські АЗС для SEAT's
та придбайте колекційну модель Ferrari лише за 9.99 грн
Лише на АЗС Shell з 1 вересня по 30 листопада 2010 р – нова колекція Ferrari зі звуком легендарних двигунів
Заправте 25 л та придбайте колекційну модель Ferrari лише за:
• 9.99 грн при заправці Shell V-Power або Shell V-Power Diesel
• 19.99 грн при заправці будь-якого іншого типу пального
Ця покупка – Ваш внесок у доброчинний фонд
Банк пального Shell.
Ми візьмемо 10 коп. із кожної придбаної Вами машинки та перетворимо їх на пальне.
Потім Shell подвоїть кількість пального та передасть його на потреби дітей, що мешкають у дитячих будинках.
Міжнародна благодійна фундація «Лікар.інфонд» http://www.likarinfund.org - відкривається в новому вікні
Зберіть нову колекцію!
Акція діє з 01.09.2010 по 30.11.2010, допоки машинки є у наявності. Вартість машинки за умови заправлення Shell V-Power або Shell V-Power Diesel від 25 л складає 9.99 грн із ПДВ. За умови заправлення від 25 л будь-якого іншого типу пального вартість машинки складає 19.99 грн із ПДВ. Акція діє на всіх АЗС під торговою маркою Shell по Україні.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab170872.gif[/img][/url]
[b][color=#BF00BF]Аж КАПЕЦЬ як все АЛІҐАНСЬКО!!![/color][/b]
[b][color=#BF00BF]Аж КАПЕЦЬ як все АЛІҐАНСЬКО!!![/color][/b]
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Львівські АЗС для SEAT's
На днях міняв в своїй АЛЬТЕЇ масло та фільтра , стараюсь проводити заміну через кожні 10 000 км міняю фільтр повітря , масляниий фільтр та фільтр палива незважаючи на офіційні рекомендації . При заміні кепкуючи майстер зауважив що фільтр палива і масла практично одинакові брудні , заміну проводив чуть більше 11,5 т.км. По офіційним рекомендаціям заміна масла треба проводити кожних 15000 км (хотя раніше були рекомендації кожних 7500км як для країн з поганою якістю пального, заміна фільтра палива при хорошій якості пального рекомендуєтся проводити через 90000км). Забрудненість масляного фільтра не беру до уваги так як для дизельних двигунів є своя специфіка , в звязку з тим що з маслом маєтся контакт з вихлопними газами то масло є "брудним" і відповідно фільтр а от брудність паливного фільтра це говорить про якіть пального, фото фільтра.
Так як розхід пального невеликий то баку хватає на 750-800км в змішаному циклі по Львову і відповідно хватає тих заправок що роблю у Львові, в основному тільки на двох заправка це на Сихові ОККО перед мостом через Персонківку та WOC на Стрийській де проводятся клубні зустрічі, основна кількість на ОККО.У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Lyubik
- Участник клуба
- Повідомлень: 113
- З нами з: 08 травня 2010, 10:38
- Автомобиль: Seat Cordoba Sport 2.0
- Звідки: м. Львів
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Який раз переконався, що ОКО до одного місця.... Вчора ввечері їхав з Сихова, бендзини було малувато, думаю ще трохай буду кататия, заїду ка я на ОКО, при тому казав собі, що ніколи там не заправлюся , бо вже раз попалився, одним словом заправив puls, думаю кращий, ага... доїхав хіба нормально до Винник, вже до самої хати їхав як на фірі, дьоргається, бракує газу, ривка не зробити, коротче труба, так сьогодні цілий день їздив, щоб виїздити бензин. Під кінець дня, на нулю, поїхав на SHEL на окружній, залив цілий бак V-POWER, поганяв трохай і ось, супер, я живу, машина звєр . Народ, не заправляйте на ОКО, може я попадаю так, та це вже другий раз, у Винниках та на Сихові.
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab133370.gif[/img][/url]
- ymyk
- Участник клуба
- Повідомлень: 639
- З нами з: 07 лютого 2010, 14:31
- Автомобиль: Octavia A7 1.4 TSI DSG
- Звідки: Бандерштадт
Re: Львівські АЗС для SEAT's
То всьо Пульс, звичайна 95 там нормальна.
На попередній роботі мав контакти з їхніми механіками. Дай думаю спитаю шо краще лити пульс чи звич. 95. Вони кажуть "краще лий звичайний і не будеш мати проблем"
Постійно заправляюсь на окко 95-м (той шо Євро) і нічого поганого не помітив, якщо буде - скажу.
На попередній роботі мав контакти з їхніми механіками. Дай думаю спитаю шо краще лити пульс чи звич. 95. Вони кажуть "краще лий звичайний і не будеш мати проблем"
Постійно заправляюсь на окко 95-м (той шо Євро) і нічого поганого не помітив, якщо буде - скажу.
- philips_ua
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3794
- З нами з: 04 травня 2007, 22:42
- Автомобиль: Tucson 4WD
- Звідки: Pribenik Slovakia-Ukrainе. Kiev
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
поменяй заправку и будет тебе счастье.Lyubik писав:Який раз переконався, що ОКО до одного місця Вчора ввечері їхав з Сихова, бендзини було малувато, думаю ще трохай буду кататия, заїду ка я на ОКО, при тому казав собі, що ніколи там не заправлюся , бо вже раз попалився, одним словом заправив puls, думаю кращий, ага... доїхав хіба нормально до Винник, вже до самої хати їхав як на фірі, дьоргається, бракує газу, ривка не зробити, коротче труба, так сьогодні цілий день їздив, щоб виїздити бензин. Під кінець дня, на нулю, поїхав на SHEL на окружній, залив цілий бак V-POWER, поганяв трохай і ось, супер, я живу, машина звєр . Народ, не заправляйте на ОКО, може я попадаю так, та це вже другий раз, у Винниках та на Сихові.
В Киеве и по Украине лью пульс или евро. раз на раз не приходится, но.. В Киеве лью только на 2-х заправках и проблем нет.
не думаю,что мой FSI менее привередлив к твоему обычному 2-х литровому
SEAT ALTEA 2.0 FSI Emocion Red (была)
Hyundai Tucson 4WD black magic
Renault Grand Scenic perl white
Hyundai Tucson 4WD black magic
Renault Grand Scenic perl white
- crayfish
- Участник клуба
- Повідомлень: 1785
- З нами з: 25 грудня 2008, 11:23
- Автомобиль: тимчасовий пішохід
- Звідки: місто на Полтві
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Скоро ще одна АЗС Шелл відкриється - на цей раз у Стрийському напрямку, одразу за с. Деревач, навпроти повороту на с. Раковець.
[URL=https://matchnow.info]Exemplary Сasual Dating[/URL]
- VADIM
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 267
- З нами з: 07 квітня 2010, 14:37
- Автомобиль: ALTEA 1.9 TDI
- Звідки: ЛЬВІВ-ВИННИКИ
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Я свій міняв на 8000,набагато чистіший,шкода фото не зробив.Заправляюсь тільки на WOG,претензій наразі не маю,тьфу-тьфу,а розхід в мене такий самий.vic писав:На днях міняв в своїй АЛЬТЕЇ масло та фільтра , стараюсь проводити заміну через кожні 10 000 км міняю фільтр повітря , масляниий фільтр та фільтр палива незважаючи на офіційні рекомендації . При заміні кепкуючи майстер зауважив що фільтр палива і масла практично одинакові брудні , заміну проводив чуть більше 11,5 т.км. По офіційним рекомендаціям заміна масла треба проводити кожних 15000 км (хотя раніше були рекомендації кожних 7500км як для країн з поганою якістю пального, заміна фільтра палива при хорошій якості пального рекомендуєтся проводити через 90000км). Забрудненість масляного фільтра не беру до уваги так як для дизельних двигунів є своя специфіка , в звязку з тим що з маслом маєтся контакт з вихлопними газами то масло є "брудним" і відповідно фільтр а от брудність паливного фільтра це говорить про якіть пального, фото фільтра.Так як розхід пального невеликий то баку хватає на 750-800км в змішаному циклі по Львову і відповідно хватає тих заправок що роблю у Львові, в основному тільки на двох заправка це на Сихові ОККО перед мостом через Персонківку та WOC на Стрийській де проводятся клубні зустрічі, основна кількість на ОККО.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab177791.gif[/img]
- Sharik
- Участник клуба
- Повідомлень: 413
- З нами з: 04 травня 2010, 19:31
- Автомобиль: Seat Altea
- Звідки: м. Львів
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Минулих вихідних я відпочивав в смт Славське. Подорозі заправився на АЗС Formula обичним 95-им (пару кілометрів недоїжджаючи Миколаєва, така оранжевого кольору) ну поки ми їхали туди, нічого особливого не спостерігав, тай впринципі не намагався... а от коли ми поверталися назад, я рішив прослідкувати за розходом палива... Їхав в достатьно жвавому темпі 110-120 км/год. Враховуючи просто жахливий кавалок дороги десь від Тухлі і до трасси Київ-Чоп (~10-12 км) де я карапкався строго на 1-ій, 2-ій передачі, та враховуючи Миколаївську двохполоску де їхав зі швидкістю 140-160 аж до самого Львова, Сеатик таки мене здивував своїм "дівочим" апетитом... Взяв всього 6.4 л на сотню... при чому до Миколаєва був розхід взагалі 6.1л/100...
Здивувало... зазвичай при такому темпі я очікував ~ 7.5...8 л/100
Спихаю на класний бензин, хоча відгуків про нього як таких ще не чув...
Здивувало... зазвичай при такому темпі я очікував ~ 7.5...8 л/100
Спихаю на класний бензин, хоча відгуків про нього як таких ще не чув...
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Сьогодні там проїжджав - ще не запустили.crayfish писав:Скоро ще одна АЗС Шелл відкриється - на цей раз у Стрийському напрямку, одразу за с. Деревач, навпроти повороту на с. Раковець.
Ще одна Шел буде на виїзді зі Львова в напрямку Києва, бачив її кілька днів тому - практично на завершенні.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- rulon
- Участник клуба
- Повідомлень: 635
- З нами з: 04 березня 2010, 10:17
- Автомобиль: Seat Cordoba Sport
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Народ, хто що може сказати при заправки ANP? Варто на них заправлятись чи ні? Спокушає низька ціна палива, але про якість щось ніц не відомо...
- Nazarik
- Участник клуба
- Повідомлень: 490
- З нами з: 23 вересня 2010, 08:56
- Автомобиль: Seat Leon 1,6 black 2003
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
я постійно на АНП заправляюсь , навіть коли мав Вольво карбюраторну то проблем не було та й зараз ніби все гуд!!!
Спілкувався з одним клієнтом з Латвії на рахунок ОКО і ВОГ, каже шо там ніби продають бензин з латвії, але коли він заправивв "нашого" латвійського бендзину в свою Q7 то просто офігів, казав шо то хімія одна а не бендзина!!!!
ТОму там і не заправляюсь!
Спілкувався з одним клієнтом з Латвії на рахунок ОКО і ВОГ, каже шо там ніби продають бензин з латвії, але коли він заправивв "нашого" латвійського бендзину в свою Q7 то просто офігів, казав шо то хімія одна а не бендзина!!!!
ТОму там і не заправляюсь!
Менше слів - дешевша телеграма!
- VovaVirus
- Солдат
- Повідомлень: 21
- З нами з: 03 листопада 2010, 11:24
- Автомобиль: Seat Cordoba 1.6 1998
- Звідки: Львів
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Мене ціна спокусила ще по 7.30, купив трохи їх карток.rulon писав:Народ, хто що може сказати при заправки ANP? Варто на них заправлятись чи ні? Спокушає низька ціна палива, але про якість щось ніц не відомо...
Так от бензина гірша від ВОГ Мустанг, трохи краще від ВОГ92.
Відчувається і детонація в моторі, особливо коли він гарячий. Оскільки зараз зима то такого не чую. До дурдому з цінами обходив ці заправки сотою дорогою, як і Укрнафту (та ж кантора).
З досвіду експлуатації тавромотора на Волиняньці, скажу:
Довгий час їздив на 95 Укрнафти і з часом почав барахліти мотор, троїти. Батько майстер чого тільки не наговорив, а виявилося, що присадки з цієї бензини осідають на ізоляторі свічки червоним нальотом. Далі, якщо наліт трохи змочити бензиною (при прогазовці) іскра йшла по ізолятору і не запалювала суміш.
Висновок такий зробив, їздити можна на ньому, але без різких газувань (детонація). І треба бути готовим попрощатися скоро зі свічками.
Ще один випадковий факт, ВОГ95 Мустанг настільки агресивний, що в тавромоторі розчинив базарний паливний фільтр і розїдає пінопласт миттєво з шипінням.
[url=http://www.forum-lines.ru/][img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab155804.gif[/img][/url]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Я уже тут писав. На ANP заправляюся уже більше року і вся сім'я теж заправляється там же. За їхнім прикладом і пересів на той бензин. Різниці з іншими не відчуваю, а от ціна суттєво нижча.
Сестра користується ANP - більше трьох років.
Батько - більше двох років.
Мама - майже рік.
Чотири машини і жодних претензій. Хоча, як то кажуть, кожному своє.
Як на мене, хорошого бензину в Україні немає взагалі
Сестра користується ANP - більше трьох років.
Батько - більше двох років.
Мама - майже рік.
Чотири машини і жодних претензій. Хоча, як то кажуть, кожному своє.
Як на мене, хорошого бензину в Україні немає взагалі
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: Львівські АЗС для SEAT's
На заправках Львова в основному з 1 грудня появилося дизельне пальне підвищеної якості , на одних пише ніби відповідає стандарту "590" на других ніби євро-5.
Перше враження від використання такого пального , це явна відсутність "кислого запаху" в вихлопних газах. Це підтверджує що в цьому пальному в дійсності малий вміст сірки і як мініму воно відповідає нормі євро-3 (хотя дизель той що вони продають як звичайний повинний відповідати такій нормі), як на рахунок інших переваг "підвищеної якості" то сказати щось тяжко , середній розхід пального практично такий самий (бо низькі температури оточуючого повітря) , збільшеня потужності не відчуваю бо в зимовий період розвинути десь максималку нема можливості.
Чи варто переходити на таке пальне при такій різниці - ВАРТО. Якщо вміст сірки відповідає хотяби нормі євро-3 то заміну масляного фільтра і фільтра палива можна проводити не через кожні 7500км а через 15000 км , по фінансам різниця в ціні пального і заміна фільтрів вийде на те саме а перевага в тому що легше буде навантаження для двигуна, економія буде тільки якщо пальне євро-5 і заміну фільтра пального проводити через кожні 30000 км. При слідуючій заміні фільтра пального подивлюсь чи варто переходити потім на інтервал заміни кожні 30000 км.
Перше враження від використання такого пального , це явна відсутність "кислого запаху" в вихлопних газах. Це підтверджує що в цьому пальному в дійсності малий вміст сірки і як мініму воно відповідає нормі євро-3 (хотя дизель той що вони продають як звичайний повинний відповідати такій нормі), як на рахунок інших переваг "підвищеної якості" то сказати щось тяжко , середній розхід пального практично такий самий (бо низькі температури оточуючого повітря) , збільшеня потужності не відчуваю бо в зимовий період розвинути десь максималку нема можливості.
Чи варто переходити на таке пальне при такій різниці - ВАРТО. Якщо вміст сірки відповідає хотяби нормі євро-3 то заміну масляного фільтра і фільтра палива можна проводити не через кожні 7500км а через 15000 км , по фінансам різниця в ціні пального і заміна фільтрів вийде на те саме а перевага в тому що легше буде навантаження для двигуна, економія буде тільки якщо пальне євро-5 і заміну фільтра пального проводити через кожні 30000 км. При слідуючій заміні фільтра пального подивлюсь чи варто переходити потім на інтервал заміни кожні 30000 км.
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львівські АЗС для SEAT's
Анонсована раніше Crayfishем нова АЗС Shel в с.Деревач (навпроти повороту на с.Раковець) уже функціонує.
Усім шанувальникам бренду подарунок до свят
Усім шанувальникам бренду подарунок до свят
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]