Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
- Arey
- Участник клуба
- Повідомлень: 460
- З нами з: 12 березня 2009, 21:17
- Автомобиль: SEAT LEON
- Звідки: Львів
Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Нещодавно, мій хороший знайомий з області наукових розробок запропонував мені випробувати магнітострикційний коректор топлива за 350гр. якщо буде працювати...спочатко мені стало смішно...ніяк не міг повірити, що це може працювати і не збирався його ставити...поки ця штука пилилась на полці мій Сеат Леон 1.6 споживав в місті 10 - 10.5л. з кондеціонером і при агресивненькій їзді... на трасі 120-140-180км/год 8-8.5л. На холостих з кондеціонером 1.1,1.2л без 0.7-0.8л. Одним словом споживала багатенько:) Тому я вирішив попробувати поставити цю річ, перед тим переконавшись що ніякої занрози для ДВЗ вона не несе.
Після установки апарата на холостих після 10км пробігу почало показувати 0.6л. інколи проскакує 0.5л. ніяк не зафіксую...з кондеціонером 0.9-1.0л.
На трасі від 6.8л до 7.5л з кондиціонером в місті 8.8л. 9.0л. з кондиціонеромУ вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Arey
- Участник клуба
- Повідомлень: 460
- З нами з: 12 березня 2009, 21:17
- Автомобиль: SEAT LEON
- Звідки: Львів
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Arey
- Участник клуба
- Повідомлень: 460
- З нами з: 12 березня 2009, 21:17
- Автомобиль: SEAT LEON
- Звідки: Львів
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Ось що пише виробник про даний пристрій...
Магнітострикційний коректор палива – розроблений на основі передових сучасних технологій, може встановлюватися на бензинових та дизельних двигунах великої, середньої та малої потужності з витратами палива від 3-х до 60 літрів на 100км.
Коректор створений для ультразвукової, кавітаційної та магнітострикційної обробки палива з метою його підготовки (корекції), для подальшого, більш ефективнішого згоряння в ДВЗ. Такий процес сприяє розриву вуглеводневих ланцюгів що призводить до: зниження кількості парафінових вуглеводнів, подрібнення смол, зниження кількості негорючих фракцій.
Технічні характеристики:
Економія палива, % ___________________________________ 7 – 15 (в залежності від типу двигуна)
Зниження димності, % _________________________________ 17 – 30
Зменшення викидів:
- оксиду азоту (NО2), % _____________________________ 11-16
- оксиду вуглецю (СО),% ____________________________ 17-25
- вуглеводнів (СхНу),% ______________________________ 5-7
Збільшення строку експлуатації деталей циліндропоршневої групи до 50% за рахунок зниження закоксованості і відсутності залягання поршневих кілець, при відпрацьованому паливі.
Магнітострикційний коректор палива – розроблений на основі передових сучасних технологій, може встановлюватися на бензинових та дизельних двигунах великої, середньої та малої потужності з витратами палива від 3-х до 60 літрів на 100км.
Коректор створений для ультразвукової, кавітаційної та магнітострикційної обробки палива з метою його підготовки (корекції), для подальшого, більш ефективнішого згоряння в ДВЗ. Такий процес сприяє розриву вуглеводневих ланцюгів що призводить до: зниження кількості парафінових вуглеводнів, подрібнення смол, зниження кількості негорючих фракцій.
Технічні характеристики:
Економія палива, % ___________________________________ 7 – 15 (в залежності від типу двигуна)
Зниження димності, % _________________________________ 17 – 30
Зменшення викидів:
- оксиду азоту (NО2), % _____________________________ 11-16
- оксиду вуглецю (СО),% ____________________________ 17-25
- вуглеводнів (СхНу),% ______________________________ 5-7
Збільшення строку експлуатації деталей циліндропоршневої групи до 50% за рахунок зниження закоксованості і відсутності залягання поршневих кілець, при відпрацьованому паливі.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Arey
- Участник клуба
- Повідомлень: 460
- З нами з: 12 березня 2009, 21:17
- Автомобиль: SEAT LEON
- Звідки: Львів
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Отже, як висновок:)... Хочете вірте - хочете ні, а ле ця штука в мене працює:)
- Artemiy
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1526
- З нами з: 09 серпня 2008, 01:07
- Автомобиль: Leon жёлтый кайф FR
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Цікаво.
Опыт - это когда на смену вопросам "что?", "где?", "когда?", "как?" и "почему?" приходит один единственный вопрос - "зачем?".
ET 14,6. ATG.
ET 14,6. ATG.
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 297
- З нами з: 14 листопада 2008, 15:20
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Kiev
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
О_о... первый раз о такой штуковине слышу
- LiloDrako
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1757
- З нами з: 10 жовтня 2008, 09:02
- Автомобиль: Seat Toledo 1.6 Superwage
- Контактна інформація:
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Действительно интересно. расход уменьшился. А тяга изменилась? Судя по описанию, нужно ожидать чего-то аналогичного Тотеку?
Какова цена в реальной жизни "для простых" смертных.
Кстати, вспомнил! Видел подобную рекламу в Автосайте на плакатах, пока делал ТО.
Какова цена в реальной жизни "для простых" смертных.
Кстати, вспомнил! Видел подобную рекламу в Автосайте на плакатах, пока делал ТО.
Все вышесказанное - IMHO.
С уважением, Lilo.
С уважением, Lilo.
- ^edw@rd
- Подполковник
- Повідомлень: 914
- З нами з: 24 червня 2009, 15:51
- Автомобиль: Leon 2.0 FSI AT Black
- Звідки: Киев - Троещина
- Контактна інформація:
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Интересная инфа, может в других клубах кто то ставил себе такой девайс, может кто то слышал?
LiloDrako тоже плакат на Автосайте видел, только там американский девайс.
LiloDrako тоже плакат на Автосайте видел, только там американский девайс.
-
- Старший солдат
- Повідомлень: 77
- З нами з: 23 липня 2009, 08:06
- Автомобиль: Seat Ibiza FR 1.8T
- Звідки: Киев
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Осталось только Аланом Чумаком попробовать заряжать бензус
Абассака. Я думаю шо в это чудо устройство влепили магнитик для лохов и хомутики. Из серии турбины на куллере от компьютера.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab75011.gif[/img]
- Arey
- Участник клуба
- Повідомлень: 460
- З нами з: 12 березня 2009, 21:17
- Автомобиль: SEAT LEON
- Звідки: Львів
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Наразі ціна 350 грн. за такий як у мене, є ще дизельні та газовіB-) принцип дії простий все по законах фізики: як відомо паливо це неоднорідна речовина яка містить у собі велику кількість різноманітних органічних речовин. У паливі (особливо вітчизняному) наявні високомолекулярні сполуки(напр парафіни), які не сприяють ефективному згорянні палива. Коректор обриває довгі вуглеводневі ланцюги за рахунок ультразвукової і магнітострикційної дії, що сприяє ефективнішому згорянню палива. В результаті під час згорання виділяється більша кількість енергії. Окрім того у відпрацьованих газах є набагато менша кількість таких речовин як СО (виділяється внаслідок неповного згорання) NO2, вуглеводнів (які не прореагували з киснем) та, зокрема, виділяється набагато менша кількість сажі що сприяє зменшенню закоксованості двигуна і тим самим збільшуючи його строк експлуатації.
Звичайно, що знайдуться скептики які в це не вірять, але це свідчить про їх некомпетентність в таких фундаментальних науках як фізика та хімія
Звичайно, що знайдуться скептики які в це не вірять, але це свідчить про їх некомпетентність в таких фундаментальних науках як фізика та хімія
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
довольно интересное предложение, да еще и за 350 грн...
- val_s
- Капитан
- Повідомлень: 354
- З нами з: 08 вересня 2008, 18:46
- Автомобиль: Toledo Superwagen 2008
- Звідки: Киев
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Когда-то знакомый таксист рассказывал, что у него на Авео стоят эти магниты, вроде помогали что-то там экономить. Я тогда скептически отнесся, но с нынешним подорожанием топлива уже готов и магниты пробовать
150-200 лошадей под капотом, а не могут справиться с одним ослом за рулём...
Печатаем , тисним, гравируем... http://vis-print.com.ua/
Печатаем , тисним, гравируем... http://vis-print.com.ua/
-
- Старший солдат
- Повідомлень: 77
- З нами з: 23 липня 2009, 08:06
- Автомобиль: Seat Ibiza FR 1.8T
- Звідки: Киев
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
Ага и ешё поставить канистру с бензином на ночь в пирамиду, тоже ооопупительная штука, говорять яблоки не вянут даже ))))))))))))))))))))))) заряжает однако.
Вродеж взрослые люди.
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab75011.gif[/img]
- bvp2307
- Полковник
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 16 листопада 2008, 11:41
- Автомобиль: Toledo 2.0 FSI
- Звідки: Черкассы
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
у меня 2.0 fsi на холостых показывает 0.6 л/ч, есть даже фото с 0.5 л/ч
при включении климата на холостых идет увеличение расхода на 0.3 л/ч
imho ты просто уделил контролю расхода топлива БОЛЬШЕ внимания и с бензинчиком возможно угадал
при включении климата на холостых идет увеличение расхода на 0.3 л/ч
imho ты просто уделил контролю расхода топлива БОЛЬШЕ внимания и с бензинчиком возможно угадал
- val_s
- Капитан
- Повідомлень: 354
- З нами з: 08 вересня 2008, 18:46
- Автомобиль: Toledo Superwagen 2008
- Звідки: Киев
Re: Нереально, но факт…Магнитострикционный корректор топлива
AVadik писав:
Ага и ешё поставить канистру с бензином на ночь в пирамиду, тоже ооопупительная штука, говорять яблоки не вянут даже ) заряжает однако.
Вродеж взрослые люди.
Идея! А если сделать пирамиду побольше и всю машину накрывать. Во эффект будет. Возможно даже масло не надо будет менять...
пы.сы. То ,что я написал "готов попробовать" не значит, что "готов купить". Вот если б на шару.... типо потестить...Тогда да,ради интереса попробывал бы.
150-200 лошадей под капотом, а не могут справиться с одним ослом за рулём...
Печатаем , тисним, гравируем... http://vis-print.com.ua/
Печатаем , тисним, гравируем... http://vis-print.com.ua/