Моя Ібіза-машинка для душі.
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Вчора зчитали помилки, але я не знаю як то розшифрувати, може хтось конкретно скаже які є проблеми.
2 Faults Found:
17704 - Error in Mapped Cooling System (check Temp-Sensor and Thermostat)
P1296 - 35-10 - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
Readiness: 0000 0000
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
27-00 - Implausible Signal
1 Fault Found:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
2 Faults Found:
17704 - Error in Mapped Cooling System (check Temp-Sensor and Thermostat)
P1296 - 35-10 - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
Readiness: 0000 0000
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
27-00 - Implausible Signal
1 Fault Found:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
оця не скидається, висить постійноVovaklak писав:1 Fault Found:01598 - Drive Battery Voltage 27-00 - Implausible Signal
-
- Подполковник
- Повідомлень: 965
- З нами з: 28 серпня 2013, 23:28
- Автомобиль: Honda Civic 5D 1.8
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
дословно где то около тогоVovaklak писав:2 Faults Found:
17704 - Error in Mapped Cooling System (check Temp-Sensor and Thermostat)
P1296 - 35-10 - - Intermittent
18010 - Power Supply Terminal 30
P1602 - 35-10 - Voltage too Low - Intermittent
Readiness: 0000 0000
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage
27-00 - Implausible Signal
1 Fault Found:
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)
27-10 - Implausible Signal - Intermittent
изначально я бы проверил какое напряжение на аккуме когда машина заведеннаяVovaklak писав:2 ошибки найдено:
17704 - ошибка в Mapped системе охлаждения (проверьте датчик температуры и термостат)
P1296 - 35-10 - - прерывистый
18010 - поставка питания терминала 30
P1602 - 35-10 - напряжение слишком маленькое - прерывистый
Readiness: 0000 0000
1 ошибка найтена:
01598 - напряжение аккумулятора
27-00 - недостоверный сигнал
1 ошибка найдена:
00929 - блокировка модуля центрального замка; передняя пассажирская сторона (F221)
27-10 - недостоверный сигнал - прерывистый
так же проверил бы хорошо ли прикручены клеммы
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Як взнати чи в моїй машині є штатна сигналізація і як перевірити її роботу?
- andron1313
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5278
- З нами з: 07 жовтня 2013, 20:21
- Автомобиль: Трёх литровый тур
- Звідки: Киев
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
сделать диагностику, но в стоке сигналов не встречал
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Є штатний ЦЗ до якого підключена твоя сигналка
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Появився новий баг:перестав працювати обігрів заднього вікна: кнопка світитьсящопідігрів включений, а через дві хвилини періодично блимає як аварійка. Запобіжники всі справні. Припідключенні діагностичного компа показує що підігрів не включений хоча кнопка включна і світить. Якщо на неї натиснути і тримати, то діагностика показує що підігрів включений? Погана кнопка? Сумніваюсь.
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Якщо кнопку утримувати пальцем в нажатому стані - також не працює (. Незнаю куда дивитись
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 21:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Я бы проверил "жгут" ляды....
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
жгути ляди в порядку...
Питання до ібіцоводів: в кого звідки береться плюс на запуск газової установки?
Питання до ібіцоводів: в кого звідки береться плюс на запуск газової установки?
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Думаю що вся проблема від цієї помилки 1 Fault Found:01598 - Drive Battery Voltage 27-00 - Implausible Signal яка не скидується, але де шукати причину я ніде відповді не можу знайти.
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
пошукай в себе тамVovaklak писав:Думаю що вся проблема від цієї помилки 1 Fault Found:01598 - Drive Battery Voltage 27-00 - Implausible Signal яка не скидується, але де шукати причину я ніде відповді не можу знайти.
I found the cause of this problem - on the negative terminal of the battery clamp, there is, or should be, a single black wire (very small gauge) that connects to the wiring harness below, which then runs to the ECU on the firewall.
If it's not connected, broken, or loose, it'll cause this error in VAG-COM.
Mine I found, was snapped clean off the crimped connector, and hanging loose down in the engine bay. After a bit of messing around, and rerouting the cable, I've reconnected it and now managed to clear the error code.
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Виявилось що один дріт який наскільки мені відомо іде десь до мозгів і відповідає за стан АКБ чи якось так. На фотці перший зправа жовто-червоний без запобіжника - він коротить на масу. Хто підкаже куди цей провід іде? Де шукати проблему?
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Проблеми вирішилась. причина була в тому, що жгут проводів почав перетиратись до кронштейну педального блоку. Жгут заізолювали, тертя усунули і все гут. Проблема виникла в наслідок трохи криворукої установки сигналки - за той жгут був захований блок сиги і притискав жгут проводів до кронштейну.
В машині все тепер працює чітко, помилок нема.
В машині все тепер працює чітко, помилок нема.