Моя Ібіза-машинка для душі.
Моя Ібіза-машинка для душі.
Став щасливим власником достойного еземпляра Сеат Ібіца 2,0 2008, який відкупив в свого друга http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=52&t=23620
Мушу відмітити що ця машина мені сподобалась одразу, як тільки я її побачив ще в далекому 2007році... В той час я їздив на Славутичі (ЗАЗ Славута), потім був Пасат Б5, але весь той час десь далеко літала думка про Ібіцу... Але думки мають властивість матеріалізовуватись, тому будьте обережні з мріями Забрав машину а Андрія в чудовому технічному стані і з купою "коцок" на кузові 100500 дрібних вмятиін і царапин, ну але то машина б\у і нічого тут не зробиш, той власник, що був до Андрія я так розумію що не парився зовнішнім виглядом авто. Я з часом все попідмальовую. Я цю машинку купив для свого задоволення тому планую на ній їздити довго. Пасат була кльова машина, але я себе в ній почував п"ядесятирічним а в Ібізі я як пацанюра 25 років Оним словом Ібіца - це машина для душі!
Ну є ще в мене одна хвороба - музику люблю
Мушу відмітити що ця машина мені сподобалась одразу, як тільки я її побачив ще в далекому 2007році... В той час я їздив на Славутичі (ЗАЗ Славута), потім був Пасат Б5, але весь той час десь далеко літала думка про Ібіцу... Але думки мають властивість матеріалізовуватись, тому будьте обережні з мріями Забрав машину а Андрія в чудовому технічному стані і з купою "коцок" на кузові 100500 дрібних вмятиін і царапин, ну але то машина б\у і нічого тут не зробиш, той власник, що був до Андрія я так розумію що не парився зовнішнім виглядом авто. Я з часом все попідмальовую. Я цю машинку купив для свого задоволення тому планую на ній їздити довго. Пасат була кльова машина, але я себе в ній почував п"ядесятирічним а в Ібізі я як пацанюра 25 років Оним словом Ібіца - це машина для душі!
Ну є ще в мене одна хвороба - музику люблю
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
В машині буде встановлено класичний варіант аудіосистеми: двохсмуговий фронт + сабвуфер.
Склад системи планується наступний:
Голова Clarion DXZ 785
Фронт Diamond Audio HEX600
Підсилювач на фронт Helix A4
Саб Audio Art RW10
Підсилювач на саб Digital Design SS2
Фронтальна акустика буде стояти в доопрацьованих штатних місцях, саб з підсилювачами в ящику в багажнику...
Склад системи планується наступний:
Голова Clarion DXZ 785
Фронт Diamond Audio HEX600
Підсилювач на фронт Helix A4
Саб Audio Art RW10
Підсилювач на саб Digital Design SS2
Фронтальна акустика буде стояти в доопрацьованих штатних місцях, саб з підсилювачами в ящику в багажнику...
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Почав з підготовки дверей для встановлення мідбасів.
Я не буду вдаватсья в подробиці що як знімається і відщолкується, єдине відмічу, що все реально розбирається, і нічого не ламається. Все треба робити з розумом і з чуттям в руках
Після зняття карти дверей повстала така картина, до болі знайома картина: конструкція дверей і внутрішньої фільонки один в один співпадають з дверима Пасат Б5+
Я не буду вдаватсья в подробиці що як знімається і відщолкується, єдине відмічу, що все реально розбирається, і нічого не ламається. Все треба робити з розумом і з чуттям в руках
Після зняття карти дверей повстала така картина, до болі знайома картина: конструкція дверей і внутрішньої фільонки один в один співпадають з дверима Пасат Б5+
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Сергей Игоревич
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1579
- З нами з: 27 листопада 2012, 17:12
- Автомобиль: VW Passat B7 2.0 TSI
- Звідки: Харьков
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Поздравляю с покупкой) У нас очень маленькая глубина для фронтов, поэтому нужны будут подиумы и у них обрезать край под электростеклоподъемник.
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Кул, вітаю ше раз! )))
-
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4568
- З нами з: 11 січня 2010, 12:26
- Автомобиль: Volkswagen Passat B7 SEL
- Звідки: Борисполь
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Вітання! Дуже приємно, що машинка з гарних рук перейшла в гарні. Стан ЛКП з часом приведеш у порядок, головне, що не биток)). Вітаємо у рядах SEAT IBIZA!
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Всім спасибі за вітання в клубі
Отже продовжимо. Знімаю внутрішню фільонку, все акуратно від"єдную і фільонка в руках... Скло підпер палкою в якій попередньо зробив пропил для скла. Акустична підготовка дверей полягає в тому щоб зробити фільонки дверей максимально жорсткими, щоб не вібрували в такт динаміка. Тупе обклеювання стпішкою толку багато не дасть - вібропласт не додає жорсткості, він піднімає резонанс в область вищих частот і покращується бас динаміка, але того мало для нормального звучання мідбасу ну і великий мінус - сильно зростає вага дверки, що нікому не потрібно.
В мене є власна методика підготовки дверей, яка мене влаштовує, тим паче як показав результат, двері в ібізі прекрасно підходять для акустики, що не скажеш про двері леона
Якщо коротко то спочатку клеїмо бітумну віброізоляцію яка додає жорсткості, а поверх каучукову на основі з фольги. Не зайвим буде "притянути зовнішню фільонку до балки безпеки (профілю).
Отже продовжимо. Знімаю внутрішню фільонку, все акуратно від"єдную і фільонка в руках... Скло підпер палкою в якій попередньо зробив пропил для скла. Акустична підготовка дверей полягає в тому щоб зробити фільонки дверей максимально жорсткими, щоб не вібрували в такт динаміка. Тупе обклеювання стпішкою толку багато не дасть - вібропласт не додає жорсткості, він піднімає резонанс в область вищих частот і покращується бас динаміка, але того мало для нормального звучання мідбасу ну і великий мінус - сильно зростає вага дверки, що нікому не потрібно.
В мене є власна методика підготовки дверей, яка мене влаштовує, тим паче як показав результат, двері в ібізі прекрасно підходять для акустики, що не скажеш про двері леона
Якщо коротко то спочатку клеїмо бітумну віброізоляцію яка додає жорсткості, а поверх каучукову на основі з фольги. Не зайвим буде "притянути зовнішню фільонку до балки безпеки (профілю).
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Востаннє редагувалось 06 червня 2014, 22:16 користувачем Vovaklak, всього редагувалось 2 разів.
-
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4568
- З нами з: 11 січня 2010, 12:26
- Автомобиль: Volkswagen Passat B7 SEL
- Звідки: Борисполь
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
відкривай секрет по ШВІ дверей))
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Після наклеювання бітумної вібри клею каучуковофольговану
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
На попередній фотці де зображено внутрішню фільонку вдно що в місці де має бути динамік я її підрізав і зробив подіум з фанери...
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Зверніть увагу шо фільонку зняли без зняття замка!!! і закльопки на місці, дуже актуально для тих хто хоче вібрити
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Я так подивився на ту пласмаску - нічого вона там відповідального не робить... можна обламати і не біда. ІМХО.
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Встановлення проставочних кілець з фанери для монтування акустики, склеюю між собою і прикріплюю гвинтами до внутрішньої фільонки.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Re: Моя Ібіза-машинка для душі.
Провода були одіті в захист "шкіра змії", або научна назва флексопет
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.