Seat Leon ST 1.6 TDI

Модераторы: Olka, KakTus08

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение anatolijd » 03 окт 2018, 16:19

мастило (vw 507.00 longlife ).
всі фільтри.
комплект ГРМ (роліки натяжний, два обвідних) + помпа системи охолодження.
ремінь генератора.
anatolijd
Солдат
Солдат
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 22 сен 2018, 10:18
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение anatolijd » 03 окт 2018, 16:45

старі деталі (крім масл/пал. фільтрів) поклали в окремі кульки в багажник,
anatolijd
Солдат
Солдат
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 22 сен 2018, 10:18
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение anatolijd » 09 окт 2018, 11:04

графік для двигуна CRKB 1.6TDI 81kWt/110Hp .
Изображение


В мене стоїть, щоправда, модифікація CRKB під Euro5 plus, а не Euro6.
- немає регулювання фаз газорозподілу,
- немає контуру циркуляції ВГ високого тиску.
- немає інших плюшок вказаних в PPS 526.

Схоже(точно не знаю) що мій двигун це швидше аналог 2.0 CRBC, просто з меншим об'ємом, коротшим ходом поршня і без балансирних валів.
anatolijd
Солдат
Солдат
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 22 сен 2018, 10:18
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение anatolijd » 18 окт 2018, 22:38

Обновив карти навігатора, і MIB1 software update.
Звичайна Micro-SD картка через перехідник.
Зайняло рівно 30 хв.

Device Part Number: 5F0035858A
Hardware: 041
Software: було 0425, стало - 0480.

Після ребута компутер сам завантажився, помилки про невідповідність версії не було.

Візуально нічого не змінилося.
Тачскрін став трохи чутливіший, і, здається, анімація плавніша.
anatolijd
Солдат
Солдат
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 22 сен 2018, 10:18
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение anatolijd » 13 ноя 2018, 15:55

Зробив вібро-шумо-ізоляцію,
заодно проклав кабель камери заднього виду.
Встановив захист двигуна,
Замінив патрубок системи охолодження.
Підняв кузов на поліуретанові проставки під пружини (2см).

Тепер фари світять надто високо, сліплять передні машинию Порівняв з іншими - більшість так і їздить :), а мені не комфортно.
Буду шукати vsdc-шнурок, зробити корекцію.
anatolijd
Солдат
Солдат
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 22 сен 2018, 10:18
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение Vladimir_SF » 13 ноя 2018, 16:15

anatolijd писал(а):Підняв кузов на поліуретанові проставки під пружини (2см).


anatolijd писал(а):Тепер фари світять надто високо, сліплять передні машинию


Анатолий, сорри, Вы в школе геометрию учили ? Нарисуйте трейгольник, представьте что у Вас граница 30 м от авто, а теперь поднимите вершину на 20мм и на сколько от Вас уйдет граница ? Максимум 2 метра ! Это при условии что проставки на обе оси!

Если так и есть - скорее всего Вы просто не замечали что иногда на буграх ( как и все ) Вы засвечивали встречное авто.

Это лирика.

Вопрос - зачем Вам "Вася" если в любой , даже Фул ЛЭД фаре есть механическая настройка ! Станьте на НЕ освещенной улице вечером, включите ближний и подкорректируйте его )
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Аватара пользователя
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
 
Сообщения: 7644
Зарегистрирован: 25 май 2012, 22:44
Откуда: Киев
Автомобиль: Volvo XC60/Leon III/Doblo

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение anatolijd » 13 ноя 2018, 20:31

Це в мене перше авто з LED-фарами (до цього були лише заводські галогенки), і тому я добре пам'ятаю перше враження - дуже чітка границя між освітленою та не освітленою ділянкою дороги попереду, приблизно 4-5 корпусів автомобіля. Також запам'яталось, що в пробці межа освітлення проходила по лінії між бамепром та багажником автомобіля попереду (не всіх, звичайно, але більшості).

Після того як поставили проставки (зпереду і ззаду), щось змінилось.
На дорозі тепер фари освітлюють довшу ділянку, настільки далеко що чіткої границі освітлення більше невидно.
Границя освітлення переднього авто в пробці стала вище і точно більше ніж на 2 см.
Авто яке їде на 5-6 метрів попереду я тепер освітлюю на рівній дорозі рівно по дзеркала заднього виду (про бугри взагалі мовчу).

Ще одна річ яку не зауважував до проставок - після зупинки на світлофорі, видно як автокоректор опускає фари в нижнє положення, те яке було до ліфтингу. Через 100 метрів наступний світлофор, зупинка, 5 секунд - і знову видно як опускаються фари. Тобто рушає автомобіль з одним рівнем фар, а в процесі їзди рівень піднімається. Раніше такого не помічав.
Я думав автокорректор статичний і спрацьовує один раз при включенні фар. А він, виходить, динамічний ?

Кліренс раніше був дуже низький. Зпереду, в місці під лапу домкрата - не більше 145 мм (прикладав 5" смартфон ертикально замість лінійки, впритирку).
Можливо, раніше динамічний автокоректор не спрацьовував при їзді, а почав працювати тепер, після підняння авто - вага зросла, центр ваги піднявся, можливо амплітуда коливань теж змінилась і тепер перевищує "поріг чутливості" автокоректора ?

Можна й механічно відрегулювати, але якщо авто стоїть нерухомо - то фари світять правильно, регулювати немає потреби. Фари піднімаються автоматично, в процесі їзди.
Піднімаються, як на мене, надто високо. Хоча може бути що вони піднімаються на правильну висоту, просто я цього не розумію :)
anatolijd
Солдат
Солдат
 
Сообщения: 20
Зарегистрирован: 22 сен 2018, 10:18
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Сообщение Vladimir_SF » 13 ноя 2018, 21:44

Тогда проверять датчик автокорректора который на задней оси - Вы подняли авто, и изменили угол датчика, вот мозг и кипит, наверное реально нужно уже лечить настройкой Васи - если это возможно )
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Аватара пользователя
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
 
Сообщения: 7644
Зарегистрирован: 25 май 2012, 22:44
Откуда: Киев
Автомобиль: Volvo XC60/Leon III/Doblo

Пред.

Вернуться в SEAT Leon



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 5