Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Взяв свого лева 1 вересня 2008р. (діти в школу, а я в автосалон). На той час були привабливі умови кредитування від Укрсоцбанку. Після всіх гемороїв з оформлення зрозумів, що це перша і остання машина, яку я купив в кредит. Кризою тоді ще не пахло, тому... маю те що маю.
Отже, Leon 2.0 FSI в комплектації Stylance, чорного кольору. На даний час пробіг 13 тисяч км..
За час експлуатації можу сказати одне, машина не коштує своїх грошей.
Мінуси:
1) Салон зроблений жахливо, пластик на дотик, та що там на дотик, на вигляд настільки дешевий, що викликає асоціації з китайцями. Шпари між пластиком та кузовом такі, що в деяких місцях можна і палець просунути;
2) Двері закриваються з звуком який мало чим поступається ТАЗУ 2109;
3) Огляд жахливий, маленькі дзеркала, вікна і т.д.;
4) Скрипи в салоні. Можливо це наслідок того, що під час тонування знімали карту дверей, але скрип в задній лівій дверці та карти багажника просто добиває... можна робити музику голосніше, можна взагалі затички в вуха пхати, але думку про те, що машина за майже 30 тис.дол. скрипить не вкладається в голову;
5) Почала запотівати ліва фара;
6) Якщо повертати кермо при затягнутому ручному гальмі або натиснутій педалі гальма невідомий скрип в задній підвісці (манагер в салоні сказав "Та Ви покатайтеся, а там побачимо, машина ж то нова". Цікава логіка...);
7) Невідомо по який причині облазить фарба на верхній частині бампера з лівого боку (кутик на межі з крилом);
Бракований нижній ущільнювач лівого вікна (на ньому гуля невідомого походження), під час ТО вкажу на сервісі, хай щось думають;
9) Глючить датчик ременів безпеки, при защепнутому ремені може сигналізувати про те, що водій не пристебнутий;
10) Середній розхід палива в місті вищий ніж в знайомого на Хонді Акорд 2.0 (це при тому, що акорд важчий і на автоматі);
11) Система двірників скла не розрахована для нашої зими (говорю про Карпати), при інтенсивному снігопаді, сніг трамбується об край стійки і через деякий час треба зупинятися і чистити;
12) Машина шумна, але частково це проблема гуми, оскільки штатний Бріджстоун Турназа шумить добре... змінив на зимові Мішлєн Пілот Альпін ПА3 і стало тихіше і мякше. Сам здивувався... зима гума, а тихіше їде))))
13) Чорний колір. Це більше мінус ніж плюс. Сколи, царапини, пилюка з"являються на ньому, як гриби після дощу. Більше чорну машину купувати ніколи не буду. Хоча коли помита то виглядає бомбезно, але не довго))))))
Поки ніби все. Поряд з тим всім негативом звичайно є позитивні моменти, які собою перекривають негативні враження від автомобіля.
Плюси:
1) Динаміка. Не машина, а маленький літачок, достатньо при обгоні зкинути наприклад з 5 передачі на 3 і викрутити мотор до 6.5 тисяч, як розумієш, за що були заплачені гроші))) ;
2) Керованість, маневреність. Машина чудово керується, в міру гостре кермо, чудово відчуваєш де і як треба крутнути баранкою, щоб об"їхати раптову перешкоду, ввійти в поворот і т.д.;
3) Еластичний двигун. Дозволяє вже при 50 км.за год. їхати на 5 передачі, а з 60 і на 6, що дозволяє економити паливо;
4) Трансмісія хороша, щоправда в товариша до того був Форд фокус СіМакс то він зауважив, що переключання не таке чітке, як там і розкритикував коробку. Але мене влаштовує;
5) Дизайн. Дизайн звичайно один з тих факторів, який вплинув на мій вибір. Машина привертає увагу перехожих і кожного дня тішить око. Беззаперечно їздити на ній приємно;
6) Штатна акустика. Досить пристойна. Не сподівався. Чудово звучить, хоча я меломан зі стажем, але повністю влаштовує і щось вдосконалювати не бачу сенсу. Єдине шкода, що немає виходу для USB. Зате є вихід на підсилювач, можна підлючити iPod або телефон. Якось спробую.
7) Дуже зручна педаль газу))) Нога не висить, а лежить на ній і відпочиває))) Подобається підсвітка панелі приладів. Крісла чудово тримають тіло.
В загальному, що можу сказати... надто дорога... особливо зараз. Сподіваюсь німецька техніка не підведе, а всі вищевказані недоліки з часом будуть усунуті. Але що найбільше розчарувало то це сервіс в нашому салоні. Нам до Європи ще дуже далеко. Разом з тим на Леончику приємно їздити і особливо приємно обганяти)))) Ще хочеться додати, що Леон, це машина не для всіх, а для людей дійсно емоційних і гарячих бо якщо думати про практичність то Леон точно не для тебе.
Ни гвоздя, ни жезла! )))
Отже, Leon 2.0 FSI в комплектації Stylance, чорного кольору. На даний час пробіг 13 тисяч км..
За час експлуатації можу сказати одне, машина не коштує своїх грошей.
Мінуси:
1) Салон зроблений жахливо, пластик на дотик, та що там на дотик, на вигляд настільки дешевий, що викликає асоціації з китайцями. Шпари між пластиком та кузовом такі, що в деяких місцях можна і палець просунути;
2) Двері закриваються з звуком який мало чим поступається ТАЗУ 2109;
3) Огляд жахливий, маленькі дзеркала, вікна і т.д.;
4) Скрипи в салоні. Можливо це наслідок того, що під час тонування знімали карту дверей, але скрип в задній лівій дверці та карти багажника просто добиває... можна робити музику голосніше, можна взагалі затички в вуха пхати, але думку про те, що машина за майже 30 тис.дол. скрипить не вкладається в голову;
5) Почала запотівати ліва фара;
6) Якщо повертати кермо при затягнутому ручному гальмі або натиснутій педалі гальма невідомий скрип в задній підвісці (манагер в салоні сказав "Та Ви покатайтеся, а там побачимо, машина ж то нова". Цікава логіка...);
7) Невідомо по який причині облазить фарба на верхній частині бампера з лівого боку (кутик на межі з крилом);
Бракований нижній ущільнювач лівого вікна (на ньому гуля невідомого походження), під час ТО вкажу на сервісі, хай щось думають;
9) Глючить датчик ременів безпеки, при защепнутому ремені може сигналізувати про те, що водій не пристебнутий;
10) Середній розхід палива в місті вищий ніж в знайомого на Хонді Акорд 2.0 (це при тому, що акорд важчий і на автоматі);
11) Система двірників скла не розрахована для нашої зими (говорю про Карпати), при інтенсивному снігопаді, сніг трамбується об край стійки і через деякий час треба зупинятися і чистити;
12) Машина шумна, але частково це проблема гуми, оскільки штатний Бріджстоун Турназа шумить добре... змінив на зимові Мішлєн Пілот Альпін ПА3 і стало тихіше і мякше. Сам здивувався... зима гума, а тихіше їде))))
13) Чорний колір. Це більше мінус ніж плюс. Сколи, царапини, пилюка з"являються на ньому, як гриби після дощу. Більше чорну машину купувати ніколи не буду. Хоча коли помита то виглядає бомбезно, але не довго))))))
Поки ніби все. Поряд з тим всім негативом звичайно є позитивні моменти, які собою перекривають негативні враження від автомобіля.
Плюси:
1) Динаміка. Не машина, а маленький літачок, достатньо при обгоні зкинути наприклад з 5 передачі на 3 і викрутити мотор до 6.5 тисяч, як розумієш, за що були заплачені гроші))) ;
2) Керованість, маневреність. Машина чудово керується, в міру гостре кермо, чудово відчуваєш де і як треба крутнути баранкою, щоб об"їхати раптову перешкоду, ввійти в поворот і т.д.;
3) Еластичний двигун. Дозволяє вже при 50 км.за год. їхати на 5 передачі, а з 60 і на 6, що дозволяє економити паливо;
4) Трансмісія хороша, щоправда в товариша до того був Форд фокус СіМакс то він зауважив, що переключання не таке чітке, як там і розкритикував коробку. Але мене влаштовує;
5) Дизайн. Дизайн звичайно один з тих факторів, який вплинув на мій вибір. Машина привертає увагу перехожих і кожного дня тішить око. Беззаперечно їздити на ній приємно;
6) Штатна акустика. Досить пристойна. Не сподівався. Чудово звучить, хоча я меломан зі стажем, але повністю влаштовує і щось вдосконалювати не бачу сенсу. Єдине шкода, що немає виходу для USB. Зате є вихід на підсилювач, можна підлючити iPod або телефон. Якось спробую.
7) Дуже зручна педаль газу))) Нога не висить, а лежить на ній і відпочиває))) Подобається підсвітка панелі приладів. Крісла чудово тримають тіло.
В загальному, що можу сказати... надто дорога... особливо зараз. Сподіваюсь німецька техніка не підведе, а всі вищевказані недоліки з часом будуть усунуті. Але що найбільше розчарувало то це сервіс в нашому салоні. Нам до Європи ще дуже далеко. Разом з тим на Леончику приємно їздити і особливо приємно обганяти)))) Ще хочеться додати, що Леон, це машина не для всіх, а для людей дійсно емоційних і гарячих бо якщо думати про практичність то Леон точно не для тебе.
Ни гвоздя, ни жезла! )))
- DesertBull
- Генерал-Майор
- Повідомлень: 1542
- З нами з: 01 травня 2007, 17:34
- Автомобиль: Seat Leon 2008 2L + sport
- Звідки: Киев, Боярка
- Контактна інформація:
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Що ж вiтаю в нашiй дружнiй сiм'i сеатоводiв. Чесно кажучи перша частина опису була бiльше схожа на опис якогось китайця, окрiм однiэi деталi - теж iнодi запотiваэ лiва фара. До речi та ж проблема з щiтками на лобовому. Але для мене це такi дрiбницi, про якi забуваэш тiльки но сiдаэш в це авто.
Щиро бажаю в спiлкуваннi з нею мати лише позитивнi эмоцii!!!
Щиро бажаю в спiлкуваннi з нею мати лише позитивнi эмоцii!!!
моб 8 050 207 333 6
icq 214 297 490
[color=#FF8000][b]Seat Leon[/b][/color] [color=#BF0000]2.0 FSI[/color][color=#BF0000] + sport[/color], [color=#804080]tuned by "[b]JE Design[/b]", H&R[/color],
http://www.free-lance.ru/users/DesertBull
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab31381.gif[/img]
icq 214 297 490
[color=#FF8000][b]Seat Leon[/b][/color] [color=#BF0000]2.0 FSI[/color][color=#BF0000] + sport[/color], [color=#804080]tuned by "[b]JE Design[/b]", H&R[/color],
http://www.free-lance.ru/users/DesertBull
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/ab31381.gif[/img]
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
ага как минусы прочитал так и подумал мо это какой китайский сеат леон....два с половиной года езжу кх...де там щели с палец...тоже и на счет пластика и краски которая облазит...мда. По поводу скрипа когда затянут ручник..это ( как по моему) нормальная ситуация...смещается же кузов при вывороте руля...вот вам и скрип
- Primus
- Лейтенант
- Повідомлень: 201
- З нами з: 01 серпня 2008, 12:42
- Автомобиль: Leon 2.0 FSI билэнькый
- Звідки: Kyiv
- Контактна інформація:
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
после 1-го ТО, как масло поменяешь, расход уменьшится.
Юзєр постєд імідж
АА7875НІ
АА7875НІ
- Leonidis
- Майор
- Повідомлень: 707
- З нами з: 16 вересня 2008, 21:35
- Автомобиль: leon 2.0FSI
- Звідки: Днепропетровск
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
с некоторыми из 13 пунктов в минус не согласен, но все же про плюсы и минусы: со временем эксплуатации многие пункты поменяются местами или уйдут, одно останется - верность выражения: "Леон, це машина не для всіх, а для людей дійсно емоційних і гарячих"
в русском языке слова "грустный" и "трезвый" - синонимы...
- dimon
- Майор
- Повідомлень: 644
- З нами з: 21 вересня 2006, 10:06
- Автомобиль: Honda Accord Black (Seat)
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Прочитав и заплакав, яку я міг таку машину продати, 2 роки прокатав на Леончику, фари у мене не потіли, скрипи в кожному авто при наших дорогах з"являються дуже швидко, Леон в чорному виконанні дуже причаровує, друга машина теж чорна!
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
А сервіс "у вас" то у Львові чи у Франківську чи в Києві?
Фара як добре запотіє то міняй по гарантії.
Вчора в толедо їхав то там дійсно між дверима і торпедо нема такої шпари як в леоні.
Звук і реакція дверей мені, доречі, подобаються не люблю дверей як в холодильника.
Фара як добре запотіє то міняй по гарантії.
Вчора в толедо їхав то там дійсно між дверима і торпедо нема такої шпари як в леоні.
Звук і реакція дверей мені, доречі, подобаються не люблю дверей як в холодильника.
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Сервіс в Івано-Франківську, Ауді-центр ІФ. Чому не сподобався.
1) Віддали брудну машину, виявляється 1 вересня в них всі мийщики пішли в школу і не було кому її помити. Помили згодом... через 2 місяці здається, причому помили не дуже.
2) Сказали тонувати тільки в них і протиугонні пристрої теж ставити тільки у них інакше знімають з гаранті. Це при тому, що ціни на це діло в них завищені капітально. Наприклад за тонування віддав 800 з гаком гривень, тоді як інші роблять за 450.
3) Затонувавши за такі шалені гроші машину "майстри" спромоглися замастити оббивку салону своїми брудними пальцями! Довелося чистити.
4) Власне підозри на скрип в дверці якраз на тоніровщиків... можливо карту дверей закріпили погано, або ущільнювач якись забули...
5) Коли ставили замок на КПП погано закріпили кнопку аварійної зупинки, в результаті виїхавши з сервісу і паркувавшись на обочині, я нажав аварійку і палець разом з кнопку провалився в середину. Моєму захопленню не було меж.
6) Брав коврики в салон оригінальні, а чувак мені виписав бризговики... які в два рази дорожчі... додивився коли вже оплатив і йшов до машини. Потім мусів ще до них їздити щоб різницю віддали.
7) Колєзі ще з вересня не віддали сервісну книжку на кордобу.
Попередньо записався до них на шиномонтаж так як мав їхати в далеку дорогу, а на літніх цього робити не хотів. Якраз на наступний день передзвонили, що майстер захворів і не можуть вони мене прийняти. Шукав інший монтаж.
Поки що все. Але тепер навіть не знаю, може то краще у Львів на ТО поїхати... Як там сервіс?
Сьогодні ще плюс маю неприємність, зранку зауважив, що якась скотина вдарила мене в переднє ліве крило. Загнула капітально... боюсь доведеться міняти. Доведеться перевірити знову їхню якість сервісу...
1) Віддали брудну машину, виявляється 1 вересня в них всі мийщики пішли в школу і не було кому її помити. Помили згодом... через 2 місяці здається, причому помили не дуже.
2) Сказали тонувати тільки в них і протиугонні пристрої теж ставити тільки у них інакше знімають з гаранті. Це при тому, що ціни на це діло в них завищені капітально. Наприклад за тонування віддав 800 з гаком гривень, тоді як інші роблять за 450.
3) Затонувавши за такі шалені гроші машину "майстри" спромоглися замастити оббивку салону своїми брудними пальцями! Довелося чистити.
4) Власне підозри на скрип в дверці якраз на тоніровщиків... можливо карту дверей закріпили погано, або ущільнювач якись забули...
5) Коли ставили замок на КПП погано закріпили кнопку аварійної зупинки, в результаті виїхавши з сервісу і паркувавшись на обочині, я нажав аварійку і палець разом з кнопку провалився в середину. Моєму захопленню не було меж.
6) Брав коврики в салон оригінальні, а чувак мені виписав бризговики... які в два рази дорожчі... додивився коли вже оплатив і йшов до машини. Потім мусів ще до них їздити щоб різницю віддали.
7) Колєзі ще з вересня не віддали сервісну книжку на кордобу.
Попередньо записався до них на шиномонтаж так як мав їхати в далеку дорогу, а на літніх цього робити не хотів. Якраз на наступний день передзвонили, що майстер захворів і не можуть вони мене прийняти. Шукав інший монтаж.
Поки що все. Але тепер навіть не знаю, може то краще у Львів на ТО поїхати... Як там сервіс?
Сьогодні ще плюс маю неприємність, зранку зауважив, що якась скотина вдарила мене в переднє ліве крило. Загнула капітально... боюсь доведеться міняти. Доведеться перевірити знову їхню якість сервісу...
- Leonidis
- Майор
- Повідомлень: 707
- З нами з: 16 вересня 2008, 21:35
- Автомобиль: leon 2.0FSI
- Звідки: Днепропетровск
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
не поленись и брызгни на дверные замки и петли силиконовой смазки, скрип должен пройти.4) Власне підозри на скрип в дверці якраз на тоніровщиків... можливо карту дверей закріпили погано, або ущільнювач якись забули...
в русском языке слова "грустный" и "трезвый" - синонимы...
-
- Старший Сержант
- Повідомлень: 128
- З нами з: 03 лютого 2009, 12:50
- Автомобиль: Leon 2/0 FSI, MT (Sportw)
- Звідки: Киев
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
7) Невідомо по який причині облазить фарба на верхній частині бампера з лівого боку (кутик на межі з крилом)
ТА ЖЕ ХРЕНЬ, тока у меня справа, а офф говорит ничо незнаем, подкрасок нету, мажте лаком для ногтей
ТА ЖЕ ХРЕНЬ, тока у меня справа, а офф говорит ничо незнаем, подкрасок нету, мажте лаком для ногтей
-
- Лейтенант
- Повідомлень: 240
- З нами з: 05 квітня 2007, 08:29
- Автомобиль: ibiza 2.0
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
читал и плакал Гуцулу уважуха за терпеливось и позитив при любых траблахКоли ставили замок на КПП погано закріпили кнопку аварійної зупинки, в результаті виїхавши з сервісу і паркувавшись на обочині, я нажав аварійку і палець разом з кнопку провалився в середину. Моєму захопленню не було меж.
6) Брав коврики в салон оригінальні, а чувак мені виписав бризговики... які в два рази дорожчі... Потім мусів ще до них їздити щоб різницю віддали.
Попередньо записався до них на шиномонтаж так як мав їхати в далеку дорогу, а на літніх цього робити не хотів. Якраз на наступний день передзвонили, що майстер захворів і не можуть вони мене прийняти. Шукав інший монтаж.
Сьогодні ще плюс маю неприємність, зранку зауважив, що якась скотина вдарила мене в переднє ліве крило. Загнула капітально... боюсь доведеться міняти. Доведеться перевірити знову їхню якість сервісу...
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
у меня тоже ремни загорались когда был пристегнут.решил проблему-убрал рюкзак с пассажирского сидения.видно на вес реагирует.вот так.уплотнитель тонировщики согнули,начали ровнять остался пузырь не значительный.он армированный,с ним надо очень очень аккуратно....машина отличная,больше сами ломаем от не знания,или мастера косорукие.
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Ну що панове, сеатоводи. Ось знову я. І знову буду писати про свій сеат леон.
1. Скрип карти задньої двері минув сам собою. Можливо допомогла силіконова змазка, якою я її обробляв;
2. Фара вже не запотіває... (фантастика);
3. Те, що фарба облазила на кутику бампера вирішилось тим, що коли фарбували крило (я раніше писав, що мене вдарили), підфарбували бампер;
4. Забив на пластик в салоні. Тай що що твердий? Мені ж його зубами не гризти));
5. Замінив по гарантії правий підшипник ступиці та замок ременя безпеки водія (через нього сигналізував датчик ременів про те, що водій непристебнутий);
Мав ще неприємності. Міняв підрамник з подушками двигуна, після того як наїхав на кришку каналізаційного люку. Діло було вночі на грунтовій дорозі. Люк був присипаний з двох боків, що візуально виглядав як невеличкий горбик, який не представляв собою небезпеки. Взявши його між колеса відчув раптовий удар знизу. Спрацювали натягувачі ременів безпеки. Від підрамника (кронштейн навісних агрегатів) відбив кусок... Слава Богу, що не зачепив піддоном картера.
Оскільки машина застрахована, викликав міліцію, щоб оформити як ДТП і отримати сраховку. Мєнт склав на мене протокол по ст.124 КУпАП за наїзд на перешкоду, забрав права і направив протокол до суду для накладеня стягнення (по ст.124 рішення виносить суд)))) В результаті, написавши грамотні пояснення з обгрунтуванням на законодавство і подавши до суду, суд визнав мене невинним. Машину відремонтував, замінивши підрамник і ремені.
Ну і сьогодні, на 35 тис. км. "смєртю храбрих" пали свічки... ефект: ривки під час розгону. Дані діагностики: пропуски в запалюванні в усіх циліндрах з різною періодичністю. Вирок - свічки накрились п"здою. Дії - заміна. Ціна питання - 510 грн. ( з яких робота по заміні свічок 140 грн., а це буквально 5 хв. роботи!!!).
Загалом машиною задоволений, якби не той кредит)))) Зараз ціни на неї дуже привабливі і я вважаю це на сьогоднішній день найкращий вибір.
1. Скрип карти задньої двері минув сам собою. Можливо допомогла силіконова змазка, якою я її обробляв;
2. Фара вже не запотіває... (фантастика);
3. Те, що фарба облазила на кутику бампера вирішилось тим, що коли фарбували крило (я раніше писав, що мене вдарили), підфарбували бампер;
4. Забив на пластик в салоні. Тай що що твердий? Мені ж його зубами не гризти));
5. Замінив по гарантії правий підшипник ступиці та замок ременя безпеки водія (через нього сигналізував датчик ременів про те, що водій непристебнутий);
Мав ще неприємності. Міняв підрамник з подушками двигуна, після того як наїхав на кришку каналізаційного люку. Діло було вночі на грунтовій дорозі. Люк був присипаний з двох боків, що візуально виглядав як невеличкий горбик, який не представляв собою небезпеки. Взявши його між колеса відчув раптовий удар знизу. Спрацювали натягувачі ременів безпеки. Від підрамника (кронштейн навісних агрегатів) відбив кусок... Слава Богу, що не зачепив піддоном картера.
Оскільки машина застрахована, викликав міліцію, щоб оформити як ДТП і отримати сраховку. Мєнт склав на мене протокол по ст.124 КУпАП за наїзд на перешкоду, забрав права і направив протокол до суду для накладеня стягнення (по ст.124 рішення виносить суд)))) В результаті, написавши грамотні пояснення з обгрунтуванням на законодавство і подавши до суду, суд визнав мене невинним. Машину відремонтував, замінивши підрамник і ремені.
Ну і сьогодні, на 35 тис. км. "смєртю храбрих" пали свічки... ефект: ривки під час розгону. Дані діагностики: пропуски в запалюванні в усіх циліндрах з різною періодичністю. Вирок - свічки накрились п"здою. Дії - заміна. Ціна питання - 510 грн. ( з яких робота по заміні свічок 140 грн., а це буквально 5 хв. роботи!!!).
Загалом машиною задоволений, якби не той кредит)))) Зараз ціни на неї дуже привабливі і я вважаю це на сьогоднішній день найкращий вибір.
Востаннє редагувалось 26 грудня 2009, 22:43 користувачем Gucul, всього редагувалось 1 раз.
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
Якщо комусь цікаво, як себе захистити в суді від таких от протоколів по 124 КУпАП, коли скажімо ти наїхав на ворота, чи на бордюр, чи на люк то пишіть, пораджу. Юрист за фахом)))
Крім того є практика виграних справи проти ВІЗИРА))))) Особисто виграв суд і скасував постанову на себе на 320 грн. ))))
Крім того є практика виграних справи проти ВІЗИРА))))) Особисто виграв суд і скасував постанову на себе на 320 грн. ))))
- bvp2307
- Полковник
- Повідомлень: 1142
- З нами з: 16 листопада 2008, 11:41
- Автомобиль: Toledo 2.0 FSI
- Звідки: Черкассы
Re: Лінч Seat Leon 2.0 FSI Stylance
все познается в сравнении
это я о твоем первом и предпоследнем постах
За час експлуатації можу сказати одне, машина не коштує своїх грошей. =========== Загалом машиною задоволений, якби не той кредит) Зараз ціни на неї дуже привабливі і я вважаю це на сьогоднішній день найкращий вибір.