Сторінка 7 з 9

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 14 січня 2012, 23:01
vlad_ka
кстати, я себе на ибуку поставил новые от кордобы- она выше заметно стало и теперь хоть не везде чухает))) да и если загружен багажник и люди сзади, то лучше

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 27 квітня 2012, 19:48
rulon
50 500 км:
1.поміняно масло + фільтра.
2. поміняно всі сайлентблоки з переду + втулки стабілізатора.
сайленти були вже ніякі - так скзав майстер. Також велика підозра, що саме вони і скрипіли кули рушав або зупинявся. Зараз тишина.
3. Над дверками де переважно протирається в кордобі фарба до металу понаклеював тоненький скотч. Дверки ПЕРЕСТАЛИ ПОРИПУВАТИ!!! B-)
машинка радує. Але з народженням другого сина стала тіснувата... наразі мирюсь з тим, поки не виплачу квартиру. задивлялюсь на тойоту авенсіс B-)

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 27 травня 2012, 17:42
Artemik
Стареете? Это я за тойоту,машина для взрослых и пожилых дядек(как для меня) Если бы я новую покупал,то однозначно Леон

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 27 травня 2012, 17:42
Artemik
Стареете? Это я за тойоту,машина для взрослых и пожилых дядек(как для меня) Если бы я новую покупал,то однозначно Леон

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 27 липня 2012, 09:34
rulon
59-та тисяча: глюканув блок клімату. не дає команди на виключення вентиляторів. потрібно заглушити машину і знову крутанути стартером. потрібно міняти весь блок - свій віддати а взяти ремонтований.

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 03 жовтня 2012, 20:55
rulon
66-ста тисяча на спідометрі... замінено блок клімата, куплено два колеса в оригінальному розмірі. привезли з польщі, так як у львові такого розміру не знайшов. поставив поки що на зад, а на перед поставив ті що стояли на заді. хочу доїздити ще цей сезон, а на весну куплю ще два. ну не можу я тепер їздити на вищій резині ніж 45 профіль.. це як порівнювати біг в звичайних кросівках з шкіряними кросівками"puma" на тоненькій підошві. хто купить їх один раз, інших ніколи більше не вдягне. на 60-ти тисячах поміняно масло + всі фільтра. масло репсол + фільтра кнех. щось знову почала рипіти задня права дверка. може хто знає які болти потрібно крутити щоб підреглювати дверки? болти на яких кріпиться дверка чи болти на яких кріпиться скоба на крилі? періодично заливаю повний бак 100-го мустанга. вважаю, що так чищу форсунки. на газі практично не їзджу - немає потреби. тфу, тфу, тфу. решта вроді все ок... тфу, тфу, тфу...

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 04 жовтня 2012, 09:25
Vladimir
По резине с сорок пятым профилем, абсолютно согласен. хорошее сравнение с кроссовками :-D . по авенсису и кордобе: все равно. что одеть кирзовые сапоги.практично удобно,но не бегается. :-D

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 12 жовтня 2012, 18:47
rulon
знайшов, що скрипить (85-90% всіх скрипів з задньої частини кузова):
СКРИПИТЬ-РЕПИТЬ ЗАДНЯ СПИНКА СИДІННЯ (та що більша) - відкинув її і ззаду настала практично тишина. ізолента рішає проблему частково. що робити з спинкою поки-що не придумав - їзджу з відкинутою, бо нервуюся страшно від тих звуків... :-D

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 12 жовтня 2012, 19:54
dexter
rulon писав:ну не можу я тепер їздити на вищій резині ніж 45 профіль.. це як порівнювати біг в звичайних кросівках з шкіряними кросівками"puma" на тоненькій підошві. хто купить їх один раз, інших ніколи більше не вдягне.
5 балів!)))

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 29 листопада 2012, 22:11
rulon
71-ша тисяча:
поміняно масло, фільтра, передні тормозні колодки на TVR. Тормозить ефективніше десь на 10-15%. Також замінено ліву подушку опорного підшипника - був шат. Оброблені на зиму ущільнювачі дверей силіконом.
Щось чвакає-скрипить, як в старих мерседесах, зранку на холодну при виїзді на плавний горбик 8-10 см. Ніяк не можу вичислити що це таке. Вроді звук іде з лівого переднього боку. Сайленти і втулки вроді цілі (недавно поміняні).

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 27 лютого 2013, 18:14
ssc
rulon писав:59-та тисяча: глюканув блок клімату. не дає команди на виключення вентиляторів. потрібно заглушити машину і знову крутанути стартером. потрібно міняти весь блок - свій віддати а взяти ремонтований.
а где делают обмен на нерабочий?

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 27 березня 2013, 14:01
rulon
ssc писав:а где делают обмен на нерабочий?
на оф. сервісі

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 09 травня 2013, 20:48
rulon
чвакало-скрипіло через втулки стабілізатора - вони в нас бувають трьох розмірів. При заміні на неоф.сервісі не вгадали з розміром. Також так певно буде чвакати і при їх зносі.
81-ша тисяча: заміна всіх фільтрів + масло, як завжди репсол 5w-40. + діагностика ходової - все ок. Десь на 75 тис. замінено задні тормозні колодки на TVR. + перейшов на ОККО звичайний 95-ий бензин - реально динаміка краща. На газі забув коли вже їздив... B-) Планую поміняти свічки, але не знаю як зняти пластмасовий колектор??? свічки вже возяться в багажнику.

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 09 травня 2013, 21:21
vlad_ka
коллектор не снимали на СТО никогда, специальный ключ и правильные руки))), а на газу чего не ездишь? неужто на бензе стало выгодней?)))

Re: Сеат Кордоба 2.0 Спорт (rulon)

Додано: 10 травня 2013, 10:21
rulon
vlad_ka писав:а на газу чего не ездишь? неужто на бензе стало выгодней?)))
вроді так... тфу, тфу, тфу :)