SEAT Cordoba 2.0

Модераторы: Olka, KakTus08

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 24 май 2017, 22:33

Перед 65 см, зад 63,5 см. Фото буде пізніше. Резина 205-45-16. В Баку 30літрів бензину і літрів 25 газу.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 10 июл 2017, 19:24

Давно не писав, наразі маємо зміни.
95000км.

Замінено масло і масляний та повітряний фільтр- 1200грн. З-під масляного фільтра побігло масло- замінив (115)- поки що сухий)
Замінив пружини задні- 1034грн пара. Стало перед 65, зад 67 см. По відчуттям- супер, де раніше їхав 20- тепер можу 40-50 км/год.

Як міняв масло- побачив що правий зовнішній ШРУС поплював маслом- замінив пильник, встановив Spidan- 290грн.

Машина постояла на включеному запалюванні десь годину-другу, грала музика і я не зміг її завести. Заряджав акумулятор- не кипить одна банка,як я правильно зрозумів, на мінусовій клемі вибито тиждень і рік народження батареї 35 тиждень, 09 року. Varta, поки їзжу, якщо купляти то такий самий акумулятор, вісім років роботи мені подобається
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 05 авг 2017, 10:00

замінив праву шарову опору(500), сайлентблоки передніх ричагів, посавив від Ауді ТТ, стойки стабілізатора та втулки стабілізатора (860грн) все виробництва Lemferder. розвал 250. Ходовою довольний, нарікань не маю.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 26 ноя 2017, 21:17

100500 км на одометре.
Занялся ремонтом ГБО после установщиков.
Они шланги натягуют на резьбу и зажимают хомутом)
Поставил штуцеры, заменил фильтра, поствил циклонный фильтр с отстойником (LPGTech 350грн.)
Еще почистил редуктор, помыл форсунки, настроил ГБО- катаюсь и довольный как слон)
У вас нет необходимых прав для просмотра вложений в этом сообщении.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 15 дек 2017, 21:40

100800км.
Замінив пластковий захист днища (1500грн. пара)- дякую Оресту.
Замінив правий внутрішній ШРУС, було 5 зазубрин, при рушанні стукав. Встановив SKF VKJA 8001 (1100грн). Але щось не зрозуміле- пильнік має вкінці ще одне потовщення. А місце для хомута зроблене ДО цього потовщення. Щось не то.
Зробив собі буксировочній трос. 12мм канат ПА, на одному кінці вплів коуш, на іншому просто кільце зробив, і в комплект до цього правильні такелажні шакли на 2 тонни. Мені аж самому сподобалось.
Ще загубив секретку.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 17 дек 2017, 22:15

поміряв зарядку=14.3В. Струм х.х. 0.03А.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 18 дек 2017, 21:29

Заїхав до ділера на рахунок секретного ключа. Можна в них замовити сам ключ з одним болтом- ціна 1500 грн.
Я відмовився, Вони відкрутили старі болти (№62) .
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение KEOwh » 18 дек 2017, 21:48

xxxSERGEYxxx писал(а):З-під масляного фільтра побігло масло-
а не с теплообменника ли сифонит?
xxxSERGEYxxx писал(а):поміряв зарядку=14.3В. Струм х.х. 0.03А.
на прогретую машину?
xxxSERGEYxxx писал(а):Вони відкрутили старі болти (№62) .
тоесть можно к од подьехать что бы заводские секретки открутить?
Изображение
Аватара пользователя
KEOwh
Полковник
Полковник
 
Сообщения: 1003
Зарегистрирован: 28 авг 2013, 23:28
Откуда: Киев
Автомобиль: Seat Ibiza 6L 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 18 дек 2017, 21:54

Бігло з ущільнення між фільтром та масляним радіатором. Після заміни фальтра, течі припинилися.
Міряв на холодний двигун. Це струм розряду акумулятора в режимі заглушеного двигуна.
Так, можна під'їхати та сервіс- мени відкрутять секретки. В них є комплекти ключів. Звісно якщо у вас секретки ВАГовські)
В мене навіть гроші не взяли за таку процедуру
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение KEOwh » 18 дек 2017, 22:02

xxxSERGEYxxx писал(а):Так, можна під'їхати та сервіс- мени відкрутять секретки. В них є комплекти ключів. Звісно якщо у вас секретки ВАГовські)
да. завод ваг. буду иметь в виду.


xxxSERGEYxxx писал(а):Міряв на холодний двигун.
сделайте замер на прогретую. на холодную всегда больше показывет.
интересно что у вас покажет. у меня 13.8 без нагрузки, и 12.4-13 с печкой с габаритами, ближним-дальним-туманки, и тд....

ну а так скажу что в таком режиме уже боллее 3х лет, и аккум подходит. а ему года так 4-4.5
Изображение
Аватара пользователя
KEOwh
Полковник
Полковник
 
Сообщения: 1003
Зарегистрирован: 28 авг 2013, 23:28
Откуда: Киев
Автомобиль: Seat Ibiza 6L 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 19 дек 2017, 21:32

KEOwh писал(а):сделайте замер на прогретую. на холодную всегда больше показывет.

Точно. На прогріту - 14.0В. З ближнім світлом- 13.9, з пічкою та вентилятором на всю - 13.6В.
В принципі, акумулятор заряджається, але на 100% він так буду заряджатись дуже довгою
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 26 дек 2017, 20:24

Замінив акумулятор. Був VARTA D24W 62Ah, 480A. З оригінальним кодом 562 019 048 (3100) і чорною кришкою.
Встановив TAB Polar 66Ah, 620A.
Ціна 2200грн.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 11 фев 2018, 08:09

Подивився на свічки запалювання. Відстань між електродами більше за 1мм, но менше за 1,5мм. - підрівняв, також замінив високовольтний провід на 2 циліндр, був оригінал Beru, встановив Bosch. До речі Бош мені більше сподобався за оригінал: резинове кільце- щоб пилюка не сідала на посадочне місце свічки, та контакт до свічки зроблений з латуні, в оригіналі з сілуміну. Після таких маніпуляцій двигун краще працює.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Re: SEAT Cordoba 2.0

Сообщение xxxSERGEYxxx » 14 май 2018, 18:35

105 000км.
Кожного року заправляв кондиціонер- а цього року плюнув- треба зробити по-людськи.
Побачив що мокріє тонка трубка від радіатора. Був варіант замінити на шланг- але мені таке рішення не сподобалось, розробники авто могли б таке зробити, а не вставляти два куска шланга в металеву трубу.
Встановив б/у, з розборки з Києва. (500грн з доставкою). Нова 3500*(
Купив маленький знімач стопорних кілець (100).
Поміняв ущільнюющі кільця на вході в радіатор салона, були фіолетові, встановив зелені (2х20грн.)
Заправка фреоном по манометру та 20гр масла- 500грн.
Робить тихіше, нічого не біжить, але менше охолоджує, напевно неточно заправив фреона.
Изображение
Аватара пользователя
xxxSERGEYxxx
Капитан
Капитан
 
Сообщения: 455
Зарегистрирован: 27 фев 2013, 19:38
Откуда: Ровно
Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0

Пред.

Вернуться в SEAT Cordoba



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3