Відремонтував кондиціонер. новий компресор Дексо - 3800 грн, + робота і заправка фреону 500 грн. Кондиціонер працює нормально і сподіваюсь буде працювати ще довго (за такі гроші і нерви)
Виїздив 20 л газу на 188 км - отримав розхід 10,6 л/100 км. В принципі не погано але завтра поїду щось регулювати. Під час встановлення ГБО під'їхав мужик на Тойота Корола з двигуном 2,8 і в нього розхід був максимум 10 л/100 км. Блін - жаба душить...
viktor.turinskii писав:Відремонтував кондиціонер. новий компресор Дексо - 3800 грн, + робота і заправка фреону 500 грн. Кондиціонер працює нормально і сподіваюсь буде працювати ще довго (за такі гроші і нерви)
Виїздив 20 л газу на 188 км - отримав розхід 10,6 л/100 км. В принципі не погано але завтра поїду щось регулювати. Під час встановлення ГБО під'їхав мужик на Тойота Корола з двигуном 2,8 і в нього розхід був максимум 10 л/100 км. Блін - жаба душить...
за кондер вітаю, поступово приводиш авто в порядок і технічно нормальний стан, а гроші то таке, заробляться ще
Сьогодні їздив настроювати газову систему. Підключили комп'ютер подивились і сказали що дуже збагачена суміш. Щось настроїли, і машинка стала краще їхати (до того часом були ривки при переключенні передач і потрібно було пристосувуватись). Потім заїхав на мийку і помив двигуна "Керхером" після чого машина на газу не робила. Прийшлося знову їхати на станцію, але добре що все обійшлося.
Висновок: не можна мити двигун "Керхером".
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Віктор, просто редуктора газового тобі встановили в районі ремня ГРМ.... Але в нас взагалі дуже мало вільного місця під капотом, мені поставили під повітряним фільтром.... Теж не вдобно...
Давно нічого не писав і в принципі не було що писати.
Сьогодні цілий день провів в Рівному де витягували вм'ятини на правих передній і задній дверках. Зробили нормально, по грошах 550 грн плюс дорога. Фірма Техно-колор, правда одну вм'ятину зверху на стійці не витягнули, бо гачком не влізли а клей не потягнув, але зробили краще як було.
Вже домовився і на наступному тижні буду рівняти пороги.
Витрата газу знову 10,6 л/100 км і це в принципі нормально. Сьогодні задув повний балон побачу на скільки вистачить при змішаній їзді.
Процес іде, я не зупиняюся...
Порівняв свої пороги. Вигляд авто змінився відразу. Правда пофарбовані в чорний мат і трохи відрізняється але як на мене так навідь і краще, бо є якийсь контраст. По грошах за два пороги: ріхтовка - 500 грн; покраска + антигравій - 800. Всього 1300 грн плюс дискомфорт за тиждень без машини.
Добре що зробив до осені бо в деяких місцях пішла ржавчина, а так все витягнули і нічого не вварювали.
Давно не був на сайті і бачу багато цікавого пропустив.
У мене нічого нового, крім збоїв роботи газового обладнання. При переключенні на гарячому двигуні його чомусь сильно перетрушує, а на холодному - взагалі часом глохне. Так ніби бензин вже не поступає, а газ ще не дойшов. Сьгодні був в газовщиків з цією проблемою. Нічого толком мені не сказали, щось підрегулювали і на гарячому пеключається нормально, на холодному ще не пробував.
В мене питання до одноклубників: це часто буває що налаштування ГБО злітають і потрібно знову іхати до газовиків чи це мені, як зажди, не пощастило з установкою? Практично після кожної заправки газом машина робить по іншому, хоч я запрвляюсь на одній запраці.
Чекаю Ваших коментарів.