Altea XL 2.0 FSI
Додано: 03 липня 2017, 11:24
Seat Altea XL 2.0 FSI
150 тис пробігу
2008 рік випуску, перша реєстрація 2011
Максимальна комплектація і класний колір ,
До цього була у нас фабія комбі першого покаління рестайлінгова 101 конячка - прекрасна машинка, але на механіці, що і стало основною причиною зміни авто.
Про вибір:
Критерії:
- повинна подобатись дружині
- автомат + звичайний атмосферник 1,6, або 2,0
- мінімальні зусилля для транспортування каляски (короче універсал - це дуже круто, щоб там не казали про зовнішній вигляд, в такі крайності як accord wagon 2005 не кидаємся , уявляемо alfa 159 sw )
- ГБО або його можливість розцінював як бонус, але не обовязково. Переконався що це дійсно дешево, але забирає багато дорогоцінного часу, тому за ГБО не гнався.
- не старше ніж була фабія (2007), ну і пробіг хотілось не більше 150
- бюджет 9-9,5
Кандидати були наступні:
- Kia Ceed SW, після фабії - якось навіть максимальна комплектацыя не вразила. Хоча по ціні це був оптимальній варіант. Відпала по першому критерію.
- Golf Variant, Skoda A5 ліфт/комбі, Фокус Вагон - реально не знаю як так вийшло, але за два місяця нічого з цього не було в Києві. Може так шукав, хз.
- С-Макс, фокус седан - подивились штук 5, рельно хлам, люди брешуть і не слідкують за авто...
- сеат не розглядав через відсутність універсалів, алтея відпала так як начитався всякого поганого про FSI, не дуже подобалось торпедо. А TDI на DSG (незважаючи на те що вона мокра) за наші гроші здавалось безрозсудством.
Думали фіналом стане Jetta5 з 1.6 - подивились їх штук 5, все було в посередньому стані.
Якось виклали ще одну джету і була вона в салоні інтерциклона на другому поверсі, там БУ продають. Поки чекав на власника, побачив алтею, через те що відкинув раніше, ніколи не дивився цікавість взяла гору - сів - і мені реально сподобалось, сів за собою - сподобалось ще більше, відкрив багажник, він нормальних розмірів, а знаючи що в XL має +18, зрозумів що це дуже навіть гарний варіант.
Далі був этап вивчення потенційно серйозних проблем з FSI (форсунки, нагар на клапанах і тд), після всього цього аналізу зрадів що на нашій алтейці BVZ - сама нормальна модифікація з усих ваг 2.0 FSI +1 в карму Алтейці.
Отак ми і прийняли рішення про покупку.
На майбутнє планів вистачає, будемо любити і балувати нашу дівчинку, в першу чергу приберемо дрібні і не дуже косяки, які мені дістались від попередника, власник нажаль не був відверто чесним або і сам можливо не знав всього але це вже не важливо, в мене машинка ображеною не буде
P.S. Бортжурнал завів спочатку на шкода форумі (до цього була фабія), але після нашої клубної зустрічі з приводу 12 річниці, яка припала майже зразу після покупки, зрозумів що тут значно душевніше і є можливість буди дійсно активним членом клубу, тому і переношу журнал сюди, і буду його вести тут.
----------------------------------------------------------------------
Після покупки замінено:
- ГРМ + помпа + масло + охол. рідина + всі фільтра
- Свічки
- Заміна хомутів на внутрішньому правому шрусі
- Передні тормозні диски + колодки
Додатково:
- Профілактика супортів, розробка поршнів супортів
- Переробили кріплення захисту двигателя, а то о нього терлись патрубки клімата
- Хімчистка салона + покрили твердим воском
- Дезінфекція клімата
На СТО реально обібрали... хоча спочатку обіцяли все в розумних межах
Жаль що не пошукав клубне СТО раніше.
Познайомився з Андрієм (andron1313) - все класно, видно що досвіду достатньо для компетентного ремонту.
Він зробив огляд машинки, і поправив декілька пунктів:
- Чистка дросельної заслонки
- Підкоректували петлю водійських дверей
- Підкоректувави напрям форсунок омивача
150 тис пробігу
2008 рік випуску, перша реєстрація 2011
Максимальна комплектація і класний колір ,
До цього була у нас фабія комбі першого покаління рестайлінгова 101 конячка - прекрасна машинка, але на механіці, що і стало основною причиною зміни авто.
Про вибір:
Критерії:
- повинна подобатись дружині
- автомат + звичайний атмосферник 1,6, або 2,0
- мінімальні зусилля для транспортування каляски (короче універсал - це дуже круто, щоб там не казали про зовнішній вигляд, в такі крайності як accord wagon 2005 не кидаємся , уявляемо alfa 159 sw )
- ГБО або його можливість розцінював як бонус, але не обовязково. Переконався що це дійсно дешево, але забирає багато дорогоцінного часу, тому за ГБО не гнався.
- не старше ніж була фабія (2007), ну і пробіг хотілось не більше 150
- бюджет 9-9,5
Кандидати були наступні:
- Kia Ceed SW, після фабії - якось навіть максимальна комплектацыя не вразила. Хоча по ціні це був оптимальній варіант. Відпала по першому критерію.
- Golf Variant, Skoda A5 ліфт/комбі, Фокус Вагон - реально не знаю як так вийшло, але за два місяця нічого з цього не було в Києві. Може так шукав, хз.
- С-Макс, фокус седан - подивились штук 5, рельно хлам, люди брешуть і не слідкують за авто...
- сеат не розглядав через відсутність універсалів, алтея відпала так як начитався всякого поганого про FSI, не дуже подобалось торпедо. А TDI на DSG (незважаючи на те що вона мокра) за наші гроші здавалось безрозсудством.
Думали фіналом стане Jetta5 з 1.6 - подивились їх штук 5, все було в посередньому стані.
Якось виклали ще одну джету і була вона в салоні інтерциклона на другому поверсі, там БУ продають. Поки чекав на власника, побачив алтею, через те що відкинув раніше, ніколи не дивився цікавість взяла гору - сів - і мені реально сподобалось, сів за собою - сподобалось ще більше, відкрив багажник, він нормальних розмірів, а знаючи що в XL має +18, зрозумів що це дуже навіть гарний варіант.
Далі був этап вивчення потенційно серйозних проблем з FSI (форсунки, нагар на клапанах і тд), після всього цього аналізу зрадів що на нашій алтейці BVZ - сама нормальна модифікація з усих ваг 2.0 FSI +1 в карму Алтейці.
Отак ми і прийняли рішення про покупку.
На майбутнє планів вистачає, будемо любити і балувати нашу дівчинку, в першу чергу приберемо дрібні і не дуже косяки, які мені дістались від попередника, власник нажаль не був відверто чесним або і сам можливо не знав всього але це вже не важливо, в мене машинка ображеною не буде
P.S. Бортжурнал завів спочатку на шкода форумі (до цього була фабія), але після нашої клубної зустрічі з приводу 12 річниці, яка припала майже зразу після покупки, зрозумів що тут значно душевніше і є можливість буди дійсно активним членом клубу, тому і переношу журнал сюди, і буду його вести тут.
----------------------------------------------------------------------
Після покупки замінено:
- ГРМ + помпа + масло + охол. рідина + всі фільтра
- Свічки
- Заміна хомутів на внутрішньому правому шрусі
- Передні тормозні диски + колодки
Додатково:
- Профілактика супортів, розробка поршнів супортів
- Переробили кріплення захисту двигателя, а то о нього терлись патрубки клімата
- Хімчистка салона + покрили твердим воском
- Дезінфекція клімата
На СТО реально обібрали... хоча спочатку обіцяли все в розумних межах
Жаль що не пошукав клубне СТО раніше.
Познайомився з Андрієм (andron1313) - все класно, видно що досвіду достатньо для компетентного ремонту.
Він зробив огляд машинки, і поправив декілька пунктів:
- Чистка дросельної заслонки
- Підкоректували петлю водійських дверей
- Підкоректувави напрям форсунок омивача