Після ще декількох візитів до Андрія і інших майстрів своєї справи, майже справився з усіма "дрібничками" від попередника,
1. Закінчились гофри, замінив обидві і хомут (ориг.) заразом, так як був у жахливому стані. В планах ще потібно поставити стронгер, так як в мене чомусь каталізатор вирізали і залишили його пустий корпус, не розумію де тут економія з тією кількістю швів, яка знадобилась щоб повторно встановити пустий корпус каталізатора
2. Замінив патрубок картерних газів (ориг.), мій був порваний.
3. Поміняв всі діодні лампочки які були натикані в салоні (тепле світло для мене приємніше), ліхтарі заднього ходу (мерехтів зараза) і підсвітки номерів на звичайні з теплим світлом. Так мені особисто подобається набагато більше.
4. Замінили праву передню стійку стабілізатора (ориг.)
5. Звернув увагу що почала трястись передня фара, думали що обламав нижнє кріплення, але тут виявилось що просто викрутився болт, повезло що швидко побачив, все обійшлось знятям бампера і новим болтом з шайбою.
6. Було дві помилки по датчику тиску в торм системі і звязком до цього вузла, датчик замінив на ориг., по датчику помилка пройшла, по звязку залишилась, мабуть щось з проводкою. Електрик в планах + ще декілька дійсно незначних помилок
7. Трохи з муками, але кнопки на кермі таки запрацювали
Кому цікаво: РСД 330 з кермом старого зразка (вісім кнопок) прям з коробки не працює. Довелось купувати додатковий інтерфейс вартістю $35. Тепер все ок. Також цікавою штукою виявилось те, що на моєму кермі є функція перемотки треку, але на кермі нового зразка, кнопки цієї зони відповідають за функції телефону, тому РСД 330 як і всі інші сучасні магнітоли ВАГ просто не розпізнають ці команди. Як результат робочих 6 кнопок: 2 кнопки (перемотка треку) в мене не праює, кнопка зміни джерела відтворення перепрограмована на Прийняти/Відхилити дзвінок, решта працює за призначенням. Мене все повністю влаштовує, довольний як слон
8. А от сюрпризом виявилась наступна штука, коли просив Андрія налаштувати замок, так як двері погано зачинялись він звернув уваг на те, що з під герметика почала лізти ржавчина яку бажано було б прибрати. Візуально було зовсім не багато, + побачили що під петлю підмостили шайбу. Короче вирішили що петля просіла, і бажано поміняти ну і за одно я вирішив усунути ту біду з ржавчиною. Звернувся до тих же кузовщиків що зробили мені дах. Вони назвали лояльну ціну і що потрібно буде локально покрасити кут двері + петлю самі замовлять і встановлять (здивувало що на алтейку в оригіналі ставиться петля така ж сама як і на поло... хоча розмір і вага дверей дуже різниться, але факт...). Віддав машину і спокійно поїхав на роботу.
В другій половині дня мене набрали і сказали що проблема набагато більша, вони зняли фарбу і ржа була по всій нижній кромці водійської двері та щей теж саме по низу задньої лівої. Викладаю пликлад того що було під фарбою
Добре що все було не в геть запущеному стані, дірок не знайшли, тому все зачистили, поклали герметик як в оригіналі, і все покрасили. Петлю також замінили, після невеличких настройок, двері тепер на місці без всяких шайб. Зробили все якісно, дуже задоволений. Тай раз уже пішла така гулянка, попросив щоб затонували скло на водійській дверці, так як попередній власник так і не затонував його після того як йому його розбили в надії вкрасти реєстратор.
Всім у кого машинці під десяток рекомендую глянути чи не береться пухирцями або стягуетсья фарба по шву герметика в нижній частині, можливо потрібно задуматись над профілактикою, особливо по ліву частину, так як вона більше страждає від намокання. В мене по праву сторону ситуація набагато краща, потенційно по декілька см на передній і задній дверці, але на наступний рік мабуть таки доведеться зробити туж процедуру.
Всім гарних вихідних і не ломайтесь