Seat Toledo III Superwagen
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Сьогодні пройшов ТО, пробіг 117 090 км. (ТО по плану мало бути на 121 500км.)
Відповідно:
- заміна фільтрів (повітряний, салонний, масляний, паливний)
- заміна масла
- заміна свічок
- діагностика ходової.
Вартість всього - 260 гривень. Як завжди все було зроблено якнайкраще із продувкою, акуратною зборкою-розборкою, купою моїх питань і додатково чекали, поки я видував листя та пил з-під капоту.
Що можу сказати. Фільтра стояли Filtron (крім салонного). На мою думку - г.... Саллонний був Манн, але був забитий добряче.
Свічки мінялися дуже давно. Я ніколи не міняв свічки раз в 60 тис. (завжди було макс.30), тому сказати чи це нормально чи ні не можу. Але видно, що вони убиті.
По ходовій подивилися, показали що слід тримати під контролем та що у разі чого може вийти з ладу.
Окрема розмова про масло - якесь западло - щойно купив Repsol - прийшов Valvoline. Це напевне закон Мерфі. До речі щойно прийшов Репсол - був неприємно здивований - масло преміум класу має таку етикетку, наче його в підвалі якомусь розливають. Може масло і гарне, але ж несолідно якось.
А ще сьогодні останній раз заїхав на Сокар - недолив просто страшенний, навіть Авіас та АНП собі такого не дозволяють.
Відповідно:
- заміна фільтрів (повітряний, салонний, масляний, паливний)
- заміна масла
- заміна свічок
- діагностика ходової.
Вартість всього - 260 гривень. Як завжди все було зроблено якнайкраще із продувкою, акуратною зборкою-розборкою, купою моїх питань і додатково чекали, поки я видував листя та пил з-під капоту.
Що можу сказати. Фільтра стояли Filtron (крім салонного). На мою думку - г.... Саллонний був Манн, але був забитий добряче.
Свічки мінялися дуже давно. Я ніколи не міняв свічки раз в 60 тис. (завжди було макс.30), тому сказати чи це нормально чи ні не можу. Але видно, що вони убиті.
По ходовій подивилися, показали що слід тримати під контролем та що у разі чого може вийти з ладу.
Окрема розмова про масло - якесь западло - щойно купив Repsol - прийшов Valvoline. Це напевне закон Мерфі. До речі щойно прийшов Репсол - був неприємно здивований - масло преміум класу має таку етикетку, наче його в підвалі якомусь розливають. Може масло і гарне, але ж несолідно якось.
А ще сьогодні останній раз заїхав на Сокар - недолив просто страшенний, навіть Авіас та АНП собі такого не дозволяють.
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Залишу відгук про Rosava SnowGard 205/60/16, виробництво 33 неділя 2014 року, нешипована. Проїхав майже 500 км., резина вже їздила і по снігу і по льодові.
Плюси:
+ м'яка - дуже м'яко проїжджає ями, нерівності, рельси і т.д. Літній Kumho KH17 таке і не снилося
+ гарно гребе на снігу, що в принципі з таким протектором і не дивно
+ на льодові веде себе досить непогано як для нешипованої резини, але потрібно бути дуже обережним все одно
Мінуси
- виє, і причому досить сильно. Саме не гудить, а виє.
- на мій погляд зекономили на висоті - візуально там не 205/60, а 205/55, якою і була до цього Nokian WR.
- гальмувати потрібно з обережністю - на каші спрацьовував АБС, але можливо через те, що я ще не звик до АБС.
Поки так. Далі побачимо.
Плюси:
+ м'яка - дуже м'яко проїжджає ями, нерівності, рельси і т.д. Літній Kumho KH17 таке і не снилося
+ гарно гребе на снігу, що в принципі з таким протектором і не дивно
+ на льодові веде себе досить непогано як для нешипованої резини, але потрібно бути дуже обережним все одно
Мінуси
- виє, і причому досить сильно. Саме не гудить, а виє.
- на мій погляд зекономили на висоті - візуально там не 205/60, а 205/55, якою і була до цього Nokian WR.
- гальмувати потрібно з обережністю - на каші спрацьовував АБС, але можливо через те, що я ще не звик до АБС.
Поки так. Далі побачимо.
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Тепер щодо встанолення ГБО на мій Seat Toledo. Довго шукав контору, де могли б нормально поставити ГБО, в результаті по відношенню ціна-якість вибрав СТО Московский Мост (він же Сергей Киевский, він же www.sergeygas.com).
По відгукам ставлять нормально, по факту у мене було декілька питань до установки, а саме порваний пильник лючка бензобака (але то я вже змусив його туди запхнути), жменя проводів під капотом. В принципі все не критично, тому особливої уваги на те я не звертаю, але можна було і нормально зробити. Втім, після установки повилізали "боки", а саме:
- після перемикання на газ на холодну обороти плавають сильно і авто може заглохнути
- відсікач газу в баку не працює, тому заправляє весь об'єм балону
- розхід по місту (лише газу без прогрівів) - 11 / 10 літрів на 100 км. - місто та траса в економному режимі. Це при тому що на бензині у мене 8,3 / 7,1 літрів на 100 км.!
- датчик газу мене замучив - постійно блимає одна лампочка наче газ закінчується - це дуже дратує.
Щодо позитивних моментів, то це:
+ стабільна робота після повного прогріву
+ однакова динаміка із бензином
Все ж маю надію, що вдасться вирішити питання, оскільки ГБО на гарантії.
По відгукам ставлять нормально, по факту у мене було декілька питань до установки, а саме порваний пильник лючка бензобака (але то я вже змусив його туди запхнути), жменя проводів під капотом. В принципі все не критично, тому особливої уваги на те я не звертаю, але можна було і нормально зробити. Втім, після установки повилізали "боки", а саме:
- після перемикання на газ на холодну обороти плавають сильно і авто може заглохнути
- відсікач газу в баку не працює, тому заправляє весь об'єм балону
- розхід по місту (лише газу без прогрівів) - 11 / 10 літрів на 100 км. - місто та траса в економному режимі. Це при тому що на бензині у мене 8,3 / 7,1 літрів на 100 км.!
- датчик газу мене замучив - постійно блимає одна лампочка наче газ закінчується - це дуже дратує.
Щодо позитивних моментів, то це:
+ стабільна робота після повного прогріву
+ однакова динаміка із бензином
Все ж маю надію, що вдасться вирішити питання, оскільки ГБО на гарантії.
- сеатовод
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2801
- З нами з: 04 жовтня 2010, 12:17
- Автомобиль: SEAT altea
- Звідки: УКРАЇНА
Re: Seat Toledo III Superwagen
Гарний звіт.
Якщо не секрет? У скільки вийшло ГБО?
Якщо не секрет? У скільки вийшло ГБО?
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Та не секрет - обійшлося в 510 долларів, комплект з коробки - Mimgas, мозги Zenit, бак Attiker. Магістраль мідна, мультиклапан з катушкою (додатковий клапан), заправочний лючок біля лючка бензобаку.
Втім, зараз я вже не розумію на який х... було це ГБО ставити.
Що саме дивне - я ж читав, що на 1.6 BSF та BSE розхід від 10л., але чомусь це не засіло у мене в пам'яті, думав що буде +10+20% до бензину.
Втім, зараз я вже не розумію на який х... було це ГБО ставити.
Що саме дивне - я ж читав, що на 1.6 BSF та BSE розхід від 10л., але чомусь це не засіло у мене в пам'яті, думав що буде +10+20% до бензину.
- сеатовод
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2801
- З нами з: 04 жовтня 2010, 12:17
- Автомобиль: SEAT altea
- Звідки: УКРАЇНА
Re: Seat Toledo III Superwagen
Можна з цього місця докладніше?leobos писав:зараз я вже не розумію на який х... було це ГБО ставити.
З Вашого відгуку я зрозумів,що економія є.
Чи я щось не так зрозумів?
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
-
- Старший солдат
- Повідомлень: 54
- З нами з: 13 лютого 2013, 17:05
- Автомобиль: seat toledo
- Звідки: харьков
Re: Seat Toledo III Superwagen
На моем толедо 1.6 bsf расход бензина по городу 9.5-11л ,газа при пробеге 65000 км 11.2-11.7л ,10л по городу небыло никогда
- KakTus08
- Модератор
- Повідомлень: 7551
- З нами з: 19 березня 2009, 21:42
- Автомобиль: Volvo S80 2.5Т LPG
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Seat Toledo III Superwagen
А я жалуюсь на расход 14 л. газа и хочется меньше.
Правда сейчас очень много уходит бенза на прогрев.
Правда сейчас очень много уходит бенза на прогрев.
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Яка ж там економія... У мене як вже писав розхід на бензині (місто-траса) 8,3 / 7,1 літрів на 100 км.сеатовод писав:З Вашого відгуку я зрозумів,що економія є.
Чи я щось не так зрозумів?
На газу мінімум 11 / 10 літрів на 100 км. - це без урахування прогріву на бензині. Якщо врахувати бензин, то вийде мінімум 12. От і рахуємо:
100 км. на бензині по місту = 8,3 л. * 16,5 грн. = 137 грн.
100 км. на газу = 11,0 л. * 8,8 + 1 л. * 16,5 грн. = 113 грн.
Різниця 24 гривні. Отже ГБО мені відбиватиметься (це я не рахую скільки витрачено вже і буде на налаштування, ТО газове і т.д.) 29 тис.км.!!!!!!
Я раджу подумати двічі перш ніж ставити ГБО.
- kr_oleg
- Капитан
- Повідомлень: 371
- З нами з: 16 травня 2011, 20:31
- Автомобиль: vw jetta premium
- Звідки: Киев
Re: Seat Toledo III Superwagen
долгая тема с расходом, но показатели на бензине ооочень были хорошие, даже нереальные - или Вы очень спокойный водитель
А за сколько Вы рассчитывали окупить установку?
А за сколько Вы рассчитывали окупить установку?
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 21:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: Seat Toledo III Superwagen
А что такое 29 тыс. - это нормальный годовой показатель с дом, работа, дом ) У меня на Добло 1.6 16-и кл. с новья меньше 10л. не было )
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Я спокійний водій. На трасі 95 на круізі, по місту 70 не а часи пік.
- сеатовод
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2801
- З нами з: 04 жовтня 2010, 12:17
- Автомобиль: SEAT altea
- Звідки: УКРАЇНА
Re: Seat Toledo III Superwagen
Як на мене,це досить нормальний показник.Оскільки 30 тисяч наїзджаю за 9-10 місяців. Лякає те,що у жодного зі знайомих після встановлення ГБО не було все добре з самого початку. Поки все добре відладили,довелося чи не з десяток разів їздити до майстрів. А це,на хвилиночку,50 км в один бік...leobos писав:Отже ГБО мені відбиватиметься (це я не рахую скільки витрачено вже і буде на налаштування, ТО газове і т.д.) 29 тис.км.!!!!!!
Любіть Україну, тримайте порох сухим...
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Отже оскільки на ГБО є гарантія, поїхав виправляти.
Мультиклапан поміняли на новий, поїхали заправитися - відсічка спрацювала на 30 літрах, що вважаю нормальним.
По редуктору розказав історію (після перемикання на холодну спрацьовує захист і ГБО вимикається) показав, що підключили після термостату та радітора і він не може нормально грітися.
Відповідно підключили паралельно опалюванню салону, так як воно і має бути (тобто на мале коло, а не на велике). Це могло також впливати і на розхід, оскільки якщо редуктор не прогрівався, він міг сильно лити.
Побачимо як воно буде.
Мультиклапан поміняли на новий, поїхали заправитися - відсічка спрацювала на 30 літрах, що вважаю нормальним.
По редуктору розказав історію (після перемикання на холодну спрацьовує захист і ГБО вимикається) показав, що підключили після термостату та радітора і він не може нормально грітися.
Відповідно підключили паралельно опалюванню салону, так як воно і має бути (тобто на мале коло, а не на велике). Це могло також впливати і на розхід, оскільки якщо редуктор не прогрівався, він міг сильно лити.
Побачимо як воно буде.
-
- Прапорщик
- Повідомлень: 164
- З нами з: 14 грудня 2013, 15:17
- Автомобиль: Seat Toledo Superwagen
- Звідки: Kyiv
Re: Seat Toledo III Superwagen
Давно щось не писав, почну з ГБО.
Поки коротко, побачимо як буде далі. Після 4 заїзду поміняли датчик температури редуктора - машина глохла на холодну, на 6 візит поміняли блок управління. Побачимо як воно буде, поки нічого сказати не можу, крім того, що мені тупо не пощастило із браком обладнання.
Також після переобувки почало спускати потихеньку колесо (що було минулого разу). Коли давав диски та резину просив поміняти "соски", а чомусь шиномонтажникам здалося, що все добре. Відповідно довелося знову знімати та розпортувати колесо аби замінити сосок - таки він був винний. Всім раджу - не економте 30-40 гривень раз в рік / 2 роки, щоб потім не мати геморою.
Також було вирішено поміняти акумулятор, оскільки старий вже ледь заводив на невеликому морозі та зранку показував 11,89 В. Для розуміння після стоянки показники напруги мають бути наступні:
При измерении тестером заряженая на 100% АКБ должна показывать без нагрузки 12.5В — 12.66В
12.4В — 75%
12.2В — 50%
12.0В — 25%
11.8В — 0%
Тому було вирішено не дочекатися, поки акум здохне повністю і доведеться прикурювати, а відразу поміняти.
Їхати було вирішено на Драйзера 21 - там гарна ціна + безкоштовний сервіс протягом гарантійного періоду + толкова діагностика + передпродажна підготовка.
Відповідно здав станий (Exide 60 Аh ще оригінал, машині вже 6 років!) та за 970 гривень купив такий:
REACTOR 6СТ-62 Евро (знаю що російський, але в Україні-неньці такі г... акумулятори роблять )
Номинальное напряжение: 12 V
Емкость: 62 Aч
Пусковой ток: 620 A
Габаритные размеры (Д * Ш * В): 245х177х190мм
Масса с электролитом: 16,8 кг
Клемма правая, применение – для европейских автомобилей
Поки коротко, побачимо як буде далі. Після 4 заїзду поміняли датчик температури редуктора - машина глохла на холодну, на 6 візит поміняли блок управління. Побачимо як воно буде, поки нічого сказати не можу, крім того, що мені тупо не пощастило із браком обладнання.
Також після переобувки почало спускати потихеньку колесо (що було минулого разу). Коли давав диски та резину просив поміняти "соски", а чомусь шиномонтажникам здалося, що все добре. Відповідно довелося знову знімати та розпортувати колесо аби замінити сосок - таки він був винний. Всім раджу - не економте 30-40 гривень раз в рік / 2 роки, щоб потім не мати геморою.
Також було вирішено поміняти акумулятор, оскільки старий вже ледь заводив на невеликому морозі та зранку показував 11,89 В. Для розуміння після стоянки показники напруги мають бути наступні:
При измерении тестером заряженая на 100% АКБ должна показывать без нагрузки 12.5В — 12.66В
12.4В — 75%
12.2В — 50%
12.0В — 25%
11.8В — 0%
Тому було вирішено не дочекатися, поки акум здохне повністю і доведеться прикурювати, а відразу поміняти.
Їхати було вирішено на Драйзера 21 - там гарна ціна + безкоштовний сервіс протягом гарантійного періоду + толкова діагностика + передпродажна підготовка.
Відповідно здав станий (Exide 60 Аh ще оригінал, машині вже 6 років!) та за 970 гривень купив такий:
REACTOR 6СТ-62 Евро (знаю що російський, але в Україні-неньці такі г... акумулятори роблять )
Номинальное напряжение: 12 V
Емкость: 62 Aч
Пусковой ток: 620 A
Габаритные размеры (Д * Ш * В): 245х177х190мм
Масса с электролитом: 16,8 кг
Клемма правая, применение – для европейских автомобилей