SEAT Toledo III 2008, 2.0 FSI
Додано: 27 квітня 2015, 18:28
От вже 3 місяці як став власником Toledо.
До цього їздив на Mitsubishi Colt 1.3, але він був батьківський, і поки я ще вчився в універі то все було ок, а тут з дружиною подумали що хочемо свою машинку.
Вибір одноголосно впав на октавію з двигуном 1.8, але по грошам виходило купить тільки 1.6, а його малувато якось зовсім(як на мене то їде гірше ніж кольт). І одного дня переглядаючи вже якийсь місяць авторіа, побачив сірого толедича. Домовились з хазяїном на завтра подивитись, подивились і на наступний день вже дали йому завдаток, домовившись про зустріч в мрео на нивках. Через 2 дні і три години очікування, машинка стала на нові номера і поїхала в новий дім:)
Трохи про машинку: 2008 року виробництва, пробіг 97000 км, вперше була куплена в листопаді 2009, я став щасливим власником в січні 2015.
Я не знаю про рівні комплектацій у Сеата, але на мою думку вона близька до топової, так як є все крім шкіри і приборки з максідотом.
Стан близький до ідеального, є пару сколів по кузову, скол на лобовому і все. Салон в ідеальному стані(стояли майки на сидіннях), коврики ворсові, пластик не царапаний, навіть шкіра на кермі не затерта. Власний ще й скинув 1000 єнотів на заміну скла і резину зимову.
Перше що треба було зробить це перевзуться на зимову гуму, попередній власник на той час їздив вже на новій машині і після осені не міняв гуму.
Так як зимової гуми в комплекті не було, в перший же день замовив Goodyear UltraGrip Ice 2. Сніг гребуть як танк, на асфальті поведінка дуже хороша, не шумні, що ще треба?:)
Через 2 тижні після покупки поїхав на перше ТО, після чого душа вже остаточно заспокоїлась, так як стан машини для 100 тисяч майже ідеальний в цілому.
З робіт зробили планове ТО масла фільтра, і порадили замінить ремінь з помпою. Враховуючи те що я досі їзджу зі сколом на склі і курсом вищезгаданиї єнотів, грошей які скинув попередній власник мені вистачило на гуму і всі регламентні роботи разом з ремінем і помпою.(задоволений був що слон:))
З того часу вже минуло 3 місяці і мої враження від машини стають тільки кращими. За цей період помінялась 1 лампочки ближнього світла, і вже перевзувся на літню гуму Bridgestone Potenza Adrenalin. Порадив мені її друг, він ставив на пассат Б6, спостереження наступні: резина тримається за дорогу наче вона приклеїна(аж почав трохи різкіше їздить) але шуму від неї більше ніж від зимової(чи це мені так здалося%)).
Купив чохли за 1050 грн(якість така собі, але як на мене то краще ніж майки), тепер думаю як їх одягать через отой пластик на сидіннях.
Підсумовуючи вище сказане хочу сказати що машинка дуже ульотна. Навіть попри розхід в 10 - 11 літрів по Києву з пробками(після кольта де було до 8 якось було не по собі першим часом, потім звик:)) на машинці хочеться їхать все далі і далі.
PS: якщо розберусь як, викладу якісь фото.
PPS: з моменту покупки почав читати форум, думаю тепер чи проходять оті зустрічі щочетверга? Цікаво було би стати частиною клубу.
Дякую за приділений моїй скромній історії час.
Вдалого часу доби всім!
До цього їздив на Mitsubishi Colt 1.3, але він був батьківський, і поки я ще вчився в універі то все було ок, а тут з дружиною подумали що хочемо свою машинку.
Вибір одноголосно впав на октавію з двигуном 1.8, але по грошам виходило купить тільки 1.6, а його малувато якось зовсім(як на мене то їде гірше ніж кольт). І одного дня переглядаючи вже якийсь місяць авторіа, побачив сірого толедича. Домовились з хазяїном на завтра подивитись, подивились і на наступний день вже дали йому завдаток, домовившись про зустріч в мрео на нивках. Через 2 дні і три години очікування, машинка стала на нові номера і поїхала в новий дім:)
Трохи про машинку: 2008 року виробництва, пробіг 97000 км, вперше була куплена в листопаді 2009, я став щасливим власником в січні 2015.
Я не знаю про рівні комплектацій у Сеата, але на мою думку вона близька до топової, так як є все крім шкіри і приборки з максідотом.
Стан близький до ідеального, є пару сколів по кузову, скол на лобовому і все. Салон в ідеальному стані(стояли майки на сидіннях), коврики ворсові, пластик не царапаний, навіть шкіра на кермі не затерта. Власний ще й скинув 1000 єнотів на заміну скла і резину зимову.
Перше що треба було зробить це перевзуться на зимову гуму, попередній власник на той час їздив вже на новій машині і після осені не міняв гуму.
Так як зимової гуми в комплекті не було, в перший же день замовив Goodyear UltraGrip Ice 2. Сніг гребуть як танк, на асфальті поведінка дуже хороша, не шумні, що ще треба?:)
Через 2 тижні після покупки поїхав на перше ТО, після чого душа вже остаточно заспокоїлась, так як стан машини для 100 тисяч майже ідеальний в цілому.
З робіт зробили планове ТО масла фільтра, і порадили замінить ремінь з помпою. Враховуючи те що я досі їзджу зі сколом на склі і курсом вищезгаданиї єнотів, грошей які скинув попередній власник мені вистачило на гуму і всі регламентні роботи разом з ремінем і помпою.(задоволений був що слон:))
З того часу вже минуло 3 місяці і мої враження від машини стають тільки кращими. За цей період помінялась 1 лампочки ближнього світла, і вже перевзувся на літню гуму Bridgestone Potenza Adrenalin. Порадив мені її друг, він ставив на пассат Б6, спостереження наступні: резина тримається за дорогу наче вона приклеїна(аж почав трохи різкіше їздить) але шуму від неї більше ніж від зимової(чи це мені так здалося%)).
Купив чохли за 1050 грн(якість така собі, але як на мене то краще ніж майки), тепер думаю як їх одягать через отой пластик на сидіннях.
Підсумовуючи вище сказане хочу сказати що машинка дуже ульотна. Навіть попри розхід в 10 - 11 літрів по Києву з пробками(після кольта де було до 8 якось було не по собі першим часом, потім звик:)) на машинці хочеться їхать все далі і далі.
PS: якщо розберусь як, викладу якісь фото.
PPS: з моменту покупки почав читати форум, думаю тепер чи проходять оті зустрічі щочетверга? Цікаво було би стати частиною клубу.
Дякую за приділений моїй скромній історії час.
Вдалого часу доби всім!