ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
bvp2307
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1142
З нами з: 16 листопада 2008, 11:41
Автомобиль: Toledo 2.0 FSI
Звідки: Черкассы

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення bvp2307 »

Испанец писав: я vag-com-ом гляну
ыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыыы...
лучше по картам
:-D
не ньютонметры снимать, а логить ДМРВ
не знал что он есть у ФСИ:)
на 2.7 biturbo бум мерять :)
Аватар користувача
CHyC
Лейтенант
Лейтенант
Повідомлень: 227
З нами з: 25 листопада 2008, 19:45

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення CHyC »

Фпринципе все уже померяно до нас.
Фильтр даст небольшую прибавку, но вы её не почувствуете. Зато получите гемор и расходы.
Навищо?
[img]http://www.forum-lines.ru/rez/chyc.gif[/img]
Бсытро и квакчественно наебру лбюой тектс.
Аватар користувача
Stitch
Капитан
Капитан
Повідомлень: 375
З нами з: 19 червня 2010, 06:04
Автомобиль: Seat Cordoba Sport
Звідки: Івано-Франківськ
Контактна інформація:

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення Stitch »

Я хочу гемор і витрати :-D Підкажіть, хто ставив, модель K&N для 2.0, а ще краще порадьте де його взяти. Хочеться подарунок на день народження зробити :yay:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab169241.gif[/img][/url]
[b][color=#BF0000]Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... that’s what gets you.[/color][/b]
finn

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення finn »

rulon писав: Та х.з. вроді кажуть, що на газу потрібно частіше міняти фільтр. Та й при купівлі машини в салоні казали, щоб фільтр хоча б продувати раз в 8-10 тис. км, а краще міняти частіше ніж 1 раз в 15 тис. км. Так як мотору буде легше і машинка не буде тупити...
Це казали ще для карбюраторних двигунів, тому що обороти підіймаються, коли фільтр забруднювався і витрати пального підвищувалися.

Сам зараз купую недорогі фільтрони та міняю один раз на 7-8 тис. Коли їздив по 15 тис. на одному фільтрі (доречі, кнехт), то накрився витратометр повітря - недешева приблуда.

Вважаю, краще міняти частіше звичайні фільтра, ніж купувати собі проблеми у вигляді "нульовика" :)
ІМХО :)
Vladimir
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1176
З нами з: 12 квітня 2009, 11:05
Автомобиль: SEAT CORDOBA 2.0
Звідки: Украина
Контактна інформація:

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення Vladimir »

Подскажите какой и где купить фильтр? Не в штатный корпус. кордоба 2.0
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення demey »

Тебе конусный нужен? 2.5 дюйма вход?
Могу продать за недорого )))
Фильтр новый, "сухой", т.е. его не надо маслом обрабатывать как K&N, просто моешь и все.
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Vladimir
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1176
З нами з: 12 квітня 2009, 11:05
Автомобиль: SEAT CORDOBA 2.0
Звідки: Украина
Контактна інформація:

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення Vladimir »

demey писав:Тебе конусный нужен? 2.5 дюйма вход?
Могу продать за недорого )))
Фильтр новый, "сухой", т.е. его не надо маслом обрабатывать как K&N, просто моешь и все.
какой фильтр.? цена?
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення demey »

Ответил в личку.
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Аватар користувача
serdarkstar
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 187
З нами з: 28 травня 2015, 14:43
Автомобиль: Seat Leon
Звідки: Київ-Нововолинськ
Контактна інформація:

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення serdarkstar »

На мою думку не треба нульовик ставити, різницю в потужності від 4 покоління гбо не відчуєш
hvosting
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1352
З нами з: 26 листопада 2011, 22:43
Автомобиль: AlteaXL 1.8dsg Tesla S70D
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення hvosting »

Вообще нулевик должен раскрывать свой потенциал на 4000+ оборотах.
И газовщики вменяемые на эти же 4000+ обороты отстраивают переключение на бензин.
Украинский хостинг http://hvosting.ua
Vladimir
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1176
З нами з: 12 квітня 2009, 11:05
Автомобиль: SEAT CORDOBA 2.0
Звідки: Украина
Контактна інформація:

Re: ГБО+повітряний фільтр "0" опору

Повідомлення Vladimir »

дайте ссылку на нормальный магазин , где можно купить фильтр.???
Відповісти