ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 BSE
Додано: 15 березня 2015, 19:54
Вирішив викласти свій фотомануал по заміні ремня, роліка ГРМ і водяного насоса.
Seat Leon 1P Двигун 1.6 BSE
Потрібний інструмент, два донкрати, вороток, головки на 10,13,16,18,19, продовжувач до воротка, шестигранник на 6,
антифриз G12 - 5л.
1. Піддомкрачуємо праву сторону і знімаєм колесо
2. Знімаєм підкрильник, щоб можна було добратись до шківа колінвалу
3. Знімаєм розширювальний бачок, він кріпиться на двох шурупах, і бачок абсорбера, він на защолках просто витягуєм догори і забираєм все в сторону щоб не мішало
4. Берем 12 гранну головку на 19 і прокручуєм колінвал за годинниковою стрілкою поки не співпадуть мітки на шківу і захисті ремня
5. Знімаєм пластиковий захист ремня ГРМ і дивимся на шків розпредвалу, там також мусить збігтись мітка, два обороти колінвалу роблять один оборот розпредвалу
Мій ролик виявився ненатягнутим докінця, це видно по стрілці яка змістилась в сторону
6. Піддонкрачуємо двигун, підставивши дощинку або кусок резини щоб не пошкодити картера, піддонкрачуємо щоб зняти нагрузку з правої опори двигуна
7. Відкручуємо два болти на 18 і два на 16 і знімаємо опору, потім піддонкрачуєм двигун максимум вверх, і відкручуєм два верхніх болти кронштейна опори, щоб зняти нижній болт опускаєм двигун вниз поки не буде видно нижнього болта
8. Перевіряєм ще раз чи збігаються мітки на КВ і РВ, я продублював ще маркером для страховки, знімаєм механізм натяжки генератора і ремінь генератора, знімаєм шків КВ, для цього треба шестигранник на 6.
Берем ключ на 19 і тримаєм за болт колінвалу щоб він не змістився і не збив мітки, і відкручуєм 4 болта шестигранником
9. Знімаєм середній і нижній захист ремня, три болта на 10 зверху і два знизу
10. Дивимся на помпу, чи не тече чи потрібна заміна, в мому випадку я замінив зразу щоб потім знов не розбирати все
11. Знімаєм злівого боку хомут з патрубка радіатора або в кого є краник відкручуєм і зливаєм антифриз підставивши якусь посуду
Я подув в розширювальний бачок шоб витекло як можна більше і швидше, бо антифриз заливати буду новий
12. Перевіряєм ще раз чи всі мітки співпадають, і АКУРАТНО відкручуєм гайку на 13 ролика і знімаєм його разом з ремнем
13. Відкручуєм три болта на 10 водяного насосу і витягуєм його, при знятті витече невелика кількість антифризу, так що підставляєм посудину під праву сторону
14. Тепер починається процес зборки всього назад.
Берем новий водяний насос, дивимся чи немає дефектів, вдягаєм резинове кільце і вставляєм акуратно на місце, закручуєм болти
15. Берем новий ролік, попередньо розібравшись як він працює виставляєм його на мінімальну натяжку, його треба заводити на шпильку разом з ремнем. Одягаєм ремінь на нижню зірочку КВ, АКУРАТНО шоб не покрутити колінвал заводим ремінь на помпу і зірку розпредвалу і паралельно надягаєм ролік, походу все буде ясно.
Для роліка в блоку є спеціальний отвір в який має зайти скобка з роліка, я спочатку одів ролік а потім пальцем довернув його і поставив скобку на місце, так легше вдягати ремінь.
Наживляєм гайку, берем шестигранний ключ (в мене ролік INA він під шестигранник) вставляєм в ролік і проти годинникової стрілки крутим поки стрілочка на роліку не співпаде з прорізом міткою, коли співпала затягуєм гайку роліка ключом, бажано динамометричним бо там дуже ніжна шпилька і гайка
(Хто хоче просто відрегулювати натяжку - це треба робити на ХОЛОДНОМУ двигуні)
Ремінь має бути буквами до нас, хз чого так в неті вичитав )
16. Ставим нижній захист і шків, дивимся чи мітки на місці, якщо все співпало, робим 6-10 прокрутів колінвалу, щоб всівся ремінь і заодно для перевірки чи все правельно співпадає.
17. Якщо все співпало, перевіряєм затяжку роліка і помпи, ставим середній захист, і кронштейн опори двигуна, для цього підносим двигун максимум вверх, закручуєм два верхніх болти кронштейна, потім опускаєм вниз доти поки не можна буде засунути нижній болт, затягуєм все.
18. Піднімаєм двигун до +- однакового рівня кронштейна і кріплення подушки на ланжероні, ставим опору на місце
19. Прикручуєм назад розширювальний бачок і бачок абсорбера
20. Ставим назад патрубок радіатора, зажимаєм хомут, заливаєм антифриз. Його треба буде кілька раз доливати по ходу закачавання в систему. Ставим підкрильник на місце.
21. Все )
Ось відео правельного положення роліка
На все про все неспіша пішло десь 3.5-4 год, другий раз було б швидше набагато
Seat Leon 1P Двигун 1.6 BSE
Потрібний інструмент, два донкрати, вороток, головки на 10,13,16,18,19, продовжувач до воротка, шестигранник на 6,
антифриз G12 - 5л.
1. Піддомкрачуємо праву сторону і знімаєм колесо
2. Знімаєм підкрильник, щоб можна було добратись до шківа колінвалу
3. Знімаєм розширювальний бачок, він кріпиться на двох шурупах, і бачок абсорбера, він на защолках просто витягуєм догори і забираєм все в сторону щоб не мішало
4. Берем 12 гранну головку на 19 і прокручуєм колінвал за годинниковою стрілкою поки не співпадуть мітки на шківу і захисті ремня
5. Знімаєм пластиковий захист ремня ГРМ і дивимся на шків розпредвалу, там також мусить збігтись мітка, два обороти колінвалу роблять один оборот розпредвалу
Мій ролик виявився ненатягнутим докінця, це видно по стрілці яка змістилась в сторону
6. Піддонкрачуємо двигун, підставивши дощинку або кусок резини щоб не пошкодити картера, піддонкрачуємо щоб зняти нагрузку з правої опори двигуна
7. Відкручуємо два болти на 18 і два на 16 і знімаємо опору, потім піддонкрачуєм двигун максимум вверх, і відкручуєм два верхніх болти кронштейна опори, щоб зняти нижній болт опускаєм двигун вниз поки не буде видно нижнього болта
8. Перевіряєм ще раз чи збігаються мітки на КВ і РВ, я продублював ще маркером для страховки, знімаєм механізм натяжки генератора і ремінь генератора, знімаєм шків КВ, для цього треба шестигранник на 6.
Берем ключ на 19 і тримаєм за болт колінвалу щоб він не змістився і не збив мітки, і відкручуєм 4 болта шестигранником
9. Знімаєм середній і нижній захист ремня, три болта на 10 зверху і два знизу
10. Дивимся на помпу, чи не тече чи потрібна заміна, в мому випадку я замінив зразу щоб потім знов не розбирати все
11. Знімаєм злівого боку хомут з патрубка радіатора або в кого є краник відкручуєм і зливаєм антифриз підставивши якусь посуду
Я подув в розширювальний бачок шоб витекло як можна більше і швидше, бо антифриз заливати буду новий
12. Перевіряєм ще раз чи всі мітки співпадають, і АКУРАТНО відкручуєм гайку на 13 ролика і знімаєм його разом з ремнем
13. Відкручуєм три болта на 10 водяного насосу і витягуєм його, при знятті витече невелика кількість антифризу, так що підставляєм посудину під праву сторону
14. Тепер починається процес зборки всього назад.
Берем новий водяний насос, дивимся чи немає дефектів, вдягаєм резинове кільце і вставляєм акуратно на місце, закручуєм болти
15. Берем новий ролік, попередньо розібравшись як він працює виставляєм його на мінімальну натяжку, його треба заводити на шпильку разом з ремнем. Одягаєм ремінь на нижню зірочку КВ, АКУРАТНО шоб не покрутити колінвал заводим ремінь на помпу і зірку розпредвалу і паралельно надягаєм ролік, походу все буде ясно.
Для роліка в блоку є спеціальний отвір в який має зайти скобка з роліка, я спочатку одів ролік а потім пальцем довернув його і поставив скобку на місце, так легше вдягати ремінь.
Наживляєм гайку, берем шестигранний ключ (в мене ролік INA він під шестигранник) вставляєм в ролік і проти годинникової стрілки крутим поки стрілочка на роліку не співпаде з прорізом міткою, коли співпала затягуєм гайку роліка ключом, бажано динамометричним бо там дуже ніжна шпилька і гайка
(Хто хоче просто відрегулювати натяжку - це треба робити на ХОЛОДНОМУ двигуні)
Ремінь має бути буквами до нас, хз чого так в неті вичитав )
16. Ставим нижній захист і шків, дивимся чи мітки на місці, якщо все співпало, робим 6-10 прокрутів колінвалу, щоб всівся ремінь і заодно для перевірки чи все правельно співпадає.
17. Якщо все співпало, перевіряєм затяжку роліка і помпи, ставим середній захист, і кронштейн опори двигуна, для цього підносим двигун максимум вверх, закручуєм два верхніх болти кронштейна, потім опускаєм вниз доти поки не можна буде засунути нижній болт, затягуєм все.
18. Піднімаєм двигун до +- однакового рівня кронштейна і кріплення подушки на ланжероні, ставим опору на місце
19. Прикручуєм назад розширювальний бачок і бачок абсорбера
20. Ставим назад патрубок радіатора, зажимаєм хомут, заливаєм антифриз. Його треба буде кілька раз доливати по ходу закачавання в систему. Ставим підкрильник на місце.
21. Все )
Ось відео правельного положення роліка
На все про все неспіша пішло десь 3.5-4 год, другий раз було б швидше набагато