2.0 FSI за и против

Модератори: Olka, KakTus08

arturkin
Капитан
Капитан
Повідомлень: 483
З нами з: 30 червня 2014, 20:35
Автомобиль: Leon II FSI Stylance
Звідки: Одесса

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення arturkin »

У меня что летом что зимой 11-12.5 в среднем, бывает и до 14 - не знаю как в Киеве движение, но в Одессе всегда все стоит, и светофоры с пешеходными переходами каждые 50 метров стоят... Думаю из-за этого такой расход, зависит от дорог.
FastRocket
Призывник
Повідомлень: 3
З нами з: 30 вересня 2016, 15:37

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення FastRocket »

brbnw писав:Стоит вопрос в покупке авто (Леон/Толедо от 2006 г.)
Добрый день, только зарегистрировался, потому что сам подумываю о покупке такого автомобиля...
Как успехи с выбором? решился или может уже купил?)
vasilis
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2986
З нами з: 30 вересня 2009, 20:23
Автомобиль: Toledo (5P2); Audi A3 TDI

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення vasilis »

FastRocket писав:Как успехи с выбором? решился или может уже купил?)
Так ведь у ТС написано в профиле
Автомобиль: Leon 1.6 BSЕ 2006
FastRocket
Призывник
Повідомлень: 3
З нами з: 30 вересня 2016, 15:37

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення FastRocket »

vasilis писав:Так ведь у ТС написано в профиле
Автомобиль: Leon 1.6 BSЕ 2006
Спасибо) тогда интересно чего же все таки 1.6 а не 2.0))
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 21:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення Vladimir_SF »

FastRocket писав:Спасибо) тогда интересно чего же все таки 1.6 а не 2.0))
Реально интересный вопрос. Еще можно спросить : а чего не Ауди, Шкода или Фольц :facepalm:
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
FastRocket
Призывник
Повідомлень: 3
З нами з: 30 вересня 2016, 15:37

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення FastRocket »

Vladimir_SF писав:Реально интересный вопрос. Еще можно спросить : а чего не Ауди, Шкода или Фольц
Какой шутеечка))))
а то что человек изначально смотрел 2.0 это ничего страшного?
romanromanov
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 176
З нами з: 25 жовтня 2012, 19:54
Автомобиль: Сеат Кордоба2.0, Леон FSI

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення romanromanov »

FastRocket писав: FastRocket » Сегодня, 10:51

vasilis писал(а):
Так ведь у ТС написано в профиле
Автомобиль: Leon 1.6 BSЕ 2006


Спасибо) тогда интересно чего же все таки 1.6 а не 2.0))
с 1.6 при прочих равных думаю авто дешевле, 1,6 беспроблемно садится на газ, 2,0 не так все просто
Аватар користувача
Дмитрий
Сержант
Сержант
Повідомлень: 114
З нами з: 22 липня 2011, 12:22
Автомобиль: Леон 2.0 FSI

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення Дмитрий »

Немного информация. Леон 08 года, эксплуатация с конца 2009. 46 тыс замена ремня и роликов. Причина брак по роликам, ремень был еще целый. 90 тыс замена ремня роликов и помпы, считаю регламентом эту замену. 90 тыс замена одной катушки. 92 подергивание на холостом, помыли форсунки все стало гуд. Больше проблем небыло. Пробег 92 тыс один хозяин.Покупался новым. Расход от 8 до 12.Масло есть при больших скоростях. Замена раз в 10 тыс. Удачи в поисках!
Аватар користувача
kamilus
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 56
З нами з: 02 лютого 2010, 10:44
Автомобиль: SEAT leon 2.0 FSI 2006

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення kamilus »

Задам питання тут.
Seat Leon 2.0 FSI BVZ, 2007, 6 МКП, рідний пробіг 238 тис., перший власник. Наближаюсь до відмітки 240 тис. і тому мучаюсь питанням капіталки двигуна. А вірніше, питанням чи потрібно туди лізти для профілактики чи чекати якоїсь конкретної біди? Із дзвіночків, що спонукають до цього накопичилось таке:
1.була помилка "не спрацьовує клапан випередження фаз газорозподілення".Писав тут http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=57&t=26689
2. поганий старт на холодну "довго крутить стартер". Питання наче пояснюється тут https://www.youtube.com/watch?v=h_Q66JY ... e=youtu.be. Або проблема ТНВД.
3. цокот під капотом - або ланцюг газорозподільного або гідрокомпенсатори.
4. Ефект зменшення витрати палива від чистки форсунок вистачило на 5 тис.
У будь-якому з перелічених випадків, грубо кажучи, треба розбирати пів машини.
ТО робилось через 7,5 тис. Масло Кастрол та останнім часом Арал 5в40, витрата масла згідно норми (0,5 л від заміни до заміни). Тип пересування помірний міський але якщо треба то "бєшаний". Бензин ОККО та ВОГ, витрата в середньому 8,5 л/100 км.
Офіціали на Нивках кажуть, що поки масло не бере лізти не потрібно і виробник рекомендацій з цього приводу не дає. Але як на мене, ліпше зробити профілактику ніж потім мати діло з халепою.
І тому хотілось би почути відгуки тих хто вже пройшов цей рубіж у 240 тис.
Додатково, хочу пояснити, що машину міняти не збираюсь.

Ще по сабжу теми: за попередній період проблем, що пов'язані із самим двигуном не було це або час (регламентні роботи) або криві руки тих хто його крутив. Двигун потребує вчасного кваліфікованого обслуговування та якісних витратних матеріалів. І розроблений на задоволення маркетингових потреб: відкатав гарантію - купуй новий автомобіль.
Чи купив би знову? - хтозна. Скоріше так.
romanromanov
Младший Лейтенант
Младший Лейтенант
Повідомлень: 176
З нами з: 25 жовтня 2012, 19:54
Автомобиль: Сеат Кордоба2.0, Леон FSI

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення romanromanov »

тоже не понимаю зачем лезть если масло не ест, а вот впускные клапана почистить нужно , у меня на 120 тыс уже такой нагар был, и не только у одного меня на таком пробеге , а так же за одно впускной коллектор так как там столько налета будет ..
Аватар користувача
kamilus
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 56
З нами з: 02 лютого 2010, 10:44
Автомобиль: SEAT leon 2.0 FSI 2006

Re: 2.0 FSI за и против

Повідомлення kamilus »

romanromanov писав:тоже не понимаю зачем лезть если масло не ест
- а хтось знає який регламент робіт по поршньовій групі ?
romanromanov писав:а вот впускные клапана почистить нужно , у меня на 120 тыс уже такой нагар был, и не только у одного меня на таком пробеге , а так же за одно впускной коллектор так как там столько налета будет ..
- це ж голову треба знімати, вірно? а це пів мотора розібрати і поршньову заодно глянути можна. Скільки часу зайняла робота?
Відповісти