2.0 FSI за и против
-
- Капитан
- Повідомлень: 483
- З нами з: 30 червня 2014, 20:35
- Автомобиль: Leon II FSI Stylance
- Звідки: Одесса
Re: 2.0 FSI за и против
У меня что летом что зимой 11-12.5 в среднем, бывает и до 14 - не знаю как в Киеве движение, но в Одессе всегда все стоит, и светофоры с пешеходными переходами каждые 50 метров стоят... Думаю из-за этого такой расход, зависит от дорог.
==> Бортовик
-
- Призывник
- Повідомлень: 3
- З нами з: 30 вересня 2016, 15:37
Re: 2.0 FSI за и против
Добрый день, только зарегистрировался, потому что сам подумываю о покупке такого автомобиля...brbnw писав:Стоит вопрос в покупке авто (Леон/Толедо от 2006 г.)
Как успехи с выбором? решился или может уже купил?)
-
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2986
- З нами з: 30 вересня 2009, 20:23
- Автомобиль: Toledo (5P2); Audi A3 TDI
Re: 2.0 FSI за и против
Так ведь у ТС написано в профилеFastRocket писав:Как успехи с выбором? решился или может уже купил?)
Автомобиль: Leon 1.6 BSЕ 2006
-
- Призывник
- Повідомлень: 3
- З нами з: 30 вересня 2016, 15:37
Re: 2.0 FSI за и против
Спасибо) тогда интересно чего же все таки 1.6 а не 2.0))vasilis писав:Так ведь у ТС написано в профиле
Автомобиль: Leon 1.6 BSЕ 2006
- Vladimir_SF
- Генерал Армии
- Повідомлень: 7470
- З нами з: 25 травня 2012, 21:44
- Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
- Звідки: Киев
Re: 2.0 FSI за и против
Реально интересный вопрос. Еще можно спросить : а чего не Ауди, Шкода или ФольцFastRocket писав:Спасибо) тогда интересно чего же все таки 1.6 а не 2.0))
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
-
- Призывник
- Повідомлень: 3
- З нами з: 30 вересня 2016, 15:37
Re: 2.0 FSI за и против
Какой шутеечка))))Vladimir_SF писав:Реально интересный вопрос. Еще можно спросить : а чего не Ауди, Шкода или Фольц
а то что человек изначально смотрел 2.0 это ничего страшного?
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 176
- З нами з: 25 жовтня 2012, 19:54
- Автомобиль: Сеат Кордоба2.0, Леон FSI
Re: 2.0 FSI за и против
с 1.6 при прочих равных думаю авто дешевле, 1,6 беспроблемно садится на газ, 2,0 не так все простоFastRocket писав: FastRocket » Сегодня, 10:51
vasilis писал(а):
Так ведь у ТС написано в профиле
Автомобиль: Leon 1.6 BSЕ 2006
Спасибо) тогда интересно чего же все таки 1.6 а не 2.0))
Re: 2.0 FSI за и против
Немного информация. Леон 08 года, эксплуатация с конца 2009. 46 тыс замена ремня и роликов. Причина брак по роликам, ремень был еще целый. 90 тыс замена ремня роликов и помпы, считаю регламентом эту замену. 90 тыс замена одной катушки. 92 подергивание на холостом, помыли форсунки все стало гуд. Больше проблем небыло. Пробег 92 тыс один хозяин.Покупался новым. Расход от 8 до 12.Масло есть при больших скоростях. Замена раз в 10 тыс. Удачи в поисках!
- kamilus
- Старший солдат
- Повідомлень: 56
- З нами з: 02 лютого 2010, 10:44
- Автомобиль: SEAT leon 2.0 FSI 2006
Re: 2.0 FSI за и против
Задам питання тут.
Seat Leon 2.0 FSI BVZ, 2007, 6 МКП, рідний пробіг 238 тис., перший власник. Наближаюсь до відмітки 240 тис. і тому мучаюсь питанням капіталки двигуна. А вірніше, питанням чи потрібно туди лізти для профілактики чи чекати якоїсь конкретної біди? Із дзвіночків, що спонукають до цього накопичилось таке:
1.була помилка "не спрацьовує клапан випередження фаз газорозподілення".Писав тут http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=57&t=26689
2. поганий старт на холодну "довго крутить стартер". Питання наче пояснюється тут https://www.youtube.com/watch?v=h_Q66JY ... e=youtu.be. Або проблема ТНВД.
3. цокот під капотом - або ланцюг газорозподільного або гідрокомпенсатори.
4. Ефект зменшення витрати палива від чистки форсунок вистачило на 5 тис.
У будь-якому з перелічених випадків, грубо кажучи, треба розбирати пів машини.
ТО робилось через 7,5 тис. Масло Кастрол та останнім часом Арал 5в40, витрата масла згідно норми (0,5 л від заміни до заміни). Тип пересування помірний міський але якщо треба то "бєшаний". Бензин ОККО та ВОГ, витрата в середньому 8,5 л/100 км.
Офіціали на Нивках кажуть, що поки масло не бере лізти не потрібно і виробник рекомендацій з цього приводу не дає. Але як на мене, ліпше зробити профілактику ніж потім мати діло з халепою.
І тому хотілось би почути відгуки тих хто вже пройшов цей рубіж у 240 тис.
Додатково, хочу пояснити, що машину міняти не збираюсь.
Ще по сабжу теми: за попередній період проблем, що пов'язані із самим двигуном не було це або час (регламентні роботи) або криві руки тих хто його крутив. Двигун потребує вчасного кваліфікованого обслуговування та якісних витратних матеріалів. І розроблений на задоволення маркетингових потреб: відкатав гарантію - купуй новий автомобіль.
Чи купив би знову? - хтозна. Скоріше так.
Seat Leon 2.0 FSI BVZ, 2007, 6 МКП, рідний пробіг 238 тис., перший власник. Наближаюсь до відмітки 240 тис. і тому мучаюсь питанням капіталки двигуна. А вірніше, питанням чи потрібно туди лізти для профілактики чи чекати якоїсь конкретної біди? Із дзвіночків, що спонукають до цього накопичилось таке:
1.була помилка "не спрацьовує клапан випередження фаз газорозподілення".Писав тут http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=57&t=26689
2. поганий старт на холодну "довго крутить стартер". Питання наче пояснюється тут https://www.youtube.com/watch?v=h_Q66JY ... e=youtu.be. Або проблема ТНВД.
3. цокот під капотом - або ланцюг газорозподільного або гідрокомпенсатори.
4. Ефект зменшення витрати палива від чистки форсунок вистачило на 5 тис.
У будь-якому з перелічених випадків, грубо кажучи, треба розбирати пів машини.
ТО робилось через 7,5 тис. Масло Кастрол та останнім часом Арал 5в40, витрата масла згідно норми (0,5 л від заміни до заміни). Тип пересування помірний міський але якщо треба то "бєшаний". Бензин ОККО та ВОГ, витрата в середньому 8,5 л/100 км.
Офіціали на Нивках кажуть, що поки масло не бере лізти не потрібно і виробник рекомендацій з цього приводу не дає. Але як на мене, ліпше зробити профілактику ніж потім мати діло з халепою.
І тому хотілось би почути відгуки тих хто вже пройшов цей рубіж у 240 тис.
Додатково, хочу пояснити, що машину міняти не збираюсь.
Ще по сабжу теми: за попередній період проблем, що пов'язані із самим двигуном не було це або час (регламентні роботи) або криві руки тих хто його крутив. Двигун потребує вчасного кваліфікованого обслуговування та якісних витратних матеріалів. І розроблений на задоволення маркетингових потреб: відкатав гарантію - купуй новий автомобіль.
Чи купив би знову? - хтозна. Скоріше так.
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 176
- З нами з: 25 жовтня 2012, 19:54
- Автомобиль: Сеат Кордоба2.0, Леон FSI
Re: 2.0 FSI за и против
тоже не понимаю зачем лезть если масло не ест, а вот впускные клапана почистить нужно , у меня на 120 тыс уже такой нагар был, и не только у одного меня на таком пробеге , а так же за одно впускной коллектор так как там столько налета будет ..
- kamilus
- Старший солдат
- Повідомлень: 56
- З нами з: 02 лютого 2010, 10:44
- Автомобиль: SEAT leon 2.0 FSI 2006
Re: 2.0 FSI за и против
- а хтось знає який регламент робіт по поршньовій групі ?romanromanov писав:тоже не понимаю зачем лезть если масло не ест
- це ж голову треба знімати, вірно? а це пів мотора розібрати і поршньову заодно глянути можна. Скільки часу зайняла робота?romanromanov писав:а вот впускные клапана почистить нужно , у меня на 120 тыс уже такой нагар был, и не только у одного меня на таком пробеге , а так же за одно впускной коллектор так как там столько налета будет ..