DSG7 - як Ви з тим живете?

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення demey »

Libearium писав:А какая дсг более живучая дку 250 или 500?
Как правило та что бОльший момент держит http://www.remontdsg.ru/DSG_FAQ.html
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
rino
Капитан
Капитан
Повідомлень: 458
З нами з: 16 жовтня 2007, 10:49
Автомобиль: Leon 1,6 S+, Skoda rapid
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення rino »

Vladimir_SF писав:ЭЭЭЭЭЭ, как то в прокате в Австрии была новая шкода 1.2TSI - сорри , там при 80 нужно было понижаться что бы обогнать фуру, я не говорю уже о 100 и выше, "оно" там просто не едет, нужно крутить обороты.
Ну это если ехать 80 на 6 передаче.
То да.
А так динамики более чем достаточно.
Имею опыт в 50 000 км + пробега на такой машине.
Правда у меня модель на 77 kW
alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення alexa1 »

на механіці БК пропонуе вмикати 5-у при 70км, оберти менше 1500, і двигуну судячи по звуку не подобаеться такий режим, напрягаеться, вібруе. мінімальне - при 80 можна вмикати 5-у - 1500 обертів. але я звичайно вмикаю 5 взагалі після 90км/год, і взагалі на вищі передачі перемикаю після 2500 і вище обертів, при такому режиму вона більш менш іде. поради Бк для вмикання передач налаштовані виключно для економії пального, не думаючии про ресурс техніки, гарантійни термін вона однозначно виіздить при любому режимі.
у міському режимі ізди ще треба не забувати що часта ізда на низьких обертах погана для любого двигуна, особливо для турбованого і особливо з фільтром твердих частинок, закоксовуеться, фільтр ДПФ не виходить на режим пасивної регенерації - по паспорту для режиму регенерації потрібно не менше 2000 обертів.
на А5 2.0 тді, котра була у мене до цього, перші роки іздив в економному режимі по місту, благо двигун дозволяв взагалі динамічно іздити навіть не сильно розкручуючи в діапазоні 2000. почалися передуви турбіни, на сервісі майстер вирішив зі мною проіхатися послухати, я покатав його, а він мені каже - ти гробиш двигун, не перемикайся на 2000, крути двигун більше не жалій його і він тобі відповість гарною, довгою, безпроблемною роботою. ну трошки більше буде істи пальне але на ремонтах менше втратиш. це стосуеться міського режиму, якщо по трасі багато ізди і не високих швидкостях, то перейматися не варто. у мене 90% річного пробігу - місто.
Аватар користувача
dexter
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 4699
З нами з: 16 грудня 2007, 12:36
Автомобиль: Leon 1,4 tsi Overload st2
Звідки: Київ

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення dexter »

Читаю читаю...
Все как-то слишком сложно)
Может, для начала, сделали бы индивидуальный light chip?
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

dexter писав: Может, для начала, сделали бы индивидуальный light chip?
До речі не виключаю такої думки, але питання не вивчав,
для прийняття такого рішення не маю достатньої інформації.

Наразі залишаюсь з твердими намірами перепрошивки DSG7, якщо це дійсно можливо,
продовжую вивчати тему,
тож буду вдячний однодумцям, якщо такі знайдуться :),
за любу інформацію по темі, можливо хтось має такий досвід,
або знає де знайти відповіді, можно в приват.

Також цікавлять відгуки користувачів власне такої комбінації 1.6TDI+DSG7.
vasilis
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 2986
З нами з: 30 вересня 2009, 20:23
Автомобиль: Toledo (5P2); Audi A3 TDI

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення vasilis »

Відповісти