Как правило та что бОльший момент держит http://www.remontdsg.ru/DSG_FAQ.htmlLibearium писав:А какая дсг более живучая дку 250 или 500?
DSG7 - як Ви з тим живете?
- demey
- Администратор
- Повідомлень: 11395
- З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
- Автомобиль: Audi A4 Allroad
- Звідки: Киев
Re: DSG7 - як Ви з тим живете?
Overload - Якісне налаштування вашого авто
-
- Капитан
- Повідомлень: 458
- З нами з: 16 жовтня 2007, 10:49
- Автомобиль: Leon 1,6 S+, Skoda rapid
- Звідки: Киев
Re: DSG7 - як Ви з тим живете?
Ну это если ехать 80 на 6 передаче.Vladimir_SF писав:ЭЭЭЭЭЭ, как то в прокате в Австрии была новая шкода 1.2TSI - сорри , там при 80 нужно было понижаться что бы обогнать фуру, я не говорю уже о 100 и выше, "оно" там просто не едет, нужно крутить обороты.
То да.
А так динамики более чем достаточно.
Имею опыт в 50 000 км + пробега на такой машине.
Правда у меня модель на 77 kW
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 296
- З нами з: 26 липня 2017, 14:07
- Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI
Re: DSG7 - як Ви з тим живете?
на механіці БК пропонуе вмикати 5-у при 70км, оберти менше 1500, і двигуну судячи по звуку не подобаеться такий режим, напрягаеться, вібруе. мінімальне - при 80 можна вмикати 5-у - 1500 обертів. але я звичайно вмикаю 5 взагалі після 90км/год, і взагалі на вищі передачі перемикаю після 2500 і вище обертів, при такому режиму вона більш менш іде. поради Бк для вмикання передач налаштовані виключно для економії пального, не думаючии про ресурс техніки, гарантійни термін вона однозначно виіздить при любому режимі.
у міському режимі ізди ще треба не забувати що часта ізда на низьких обертах погана для любого двигуна, особливо для турбованого і особливо з фільтром твердих частинок, закоксовуеться, фільтр ДПФ не виходить на режим пасивної регенерації - по паспорту для режиму регенерації потрібно не менше 2000 обертів.
на А5 2.0 тді, котра була у мене до цього, перші роки іздив в економному режимі по місту, благо двигун дозволяв взагалі динамічно іздити навіть не сильно розкручуючи в діапазоні 2000. почалися передуви турбіни, на сервісі майстер вирішив зі мною проіхатися послухати, я покатав його, а він мені каже - ти гробиш двигун, не перемикайся на 2000, крути двигун більше не жалій його і він тобі відповість гарною, довгою, безпроблемною роботою. ну трошки більше буде істи пальне але на ремонтах менше втратиш. це стосуеться міського режиму, якщо по трасі багато ізди і не високих швидкостях, то перейматися не варто. у мене 90% річного пробігу - місто.
у міському режимі ізди ще треба не забувати що часта ізда на низьких обертах погана для любого двигуна, особливо для турбованого і особливо з фільтром твердих частинок, закоксовуеться, фільтр ДПФ не виходить на режим пасивної регенерації - по паспорту для режиму регенерації потрібно не менше 2000 обертів.
на А5 2.0 тді, котра була у мене до цього, перші роки іздив в економному режимі по місту, благо двигун дозволяв взагалі динамічно іздити навіть не сильно розкручуючи в діапазоні 2000. почалися передуви турбіни, на сервісі майстер вирішив зі мною проіхатися послухати, я покатав його, а він мені каже - ти гробиш двигун, не перемикайся на 2000, крути двигун більше не жалій його і він тобі відповість гарною, довгою, безпроблемною роботою. ну трошки більше буде істи пальне але на ремонтах менше втратиш. це стосуеться міського режиму, якщо по трасі багато ізди і не високих швидкостях, то перейматися не варто. у мене 90% річного пробігу - місто.
- dexter
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4699
- З нами з: 16 грудня 2007, 12:36
- Автомобиль: Leon 1,4 tsi Overload st2
- Звідки: Київ
Re: DSG7 - як Ви з тим живете?
Читаю читаю...
Все как-то слишком сложно)
Может, для начала, сделали бы индивидуальный light chip?
Все как-то слишком сложно)
Может, для начала, сделали бы индивидуальный light chip?
- HighFlyer
- Старший солдат
- Повідомлень: 45
- З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
- Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
- Звідки: Львів
Re: DSG7 - як Ви з тим живете?
До речі не виключаю такої думки, але питання не вивчав,dexter писав: Может, для начала, сделали бы индивидуальный light chip?
для прийняття такого рішення не маю достатньої інформації.
Наразі залишаюсь з твердими намірами перепрошивки DSG7, якщо це дійсно можливо,
продовжую вивчати тему,
тож буду вдячний однодумцям, якщо такі знайдуться ,
за любу інформацію по темі, можливо хтось має такий досвід,
або знає де знайти відповіді, можно в приват.
Також цікавлять відгуки користувачів власне такої комбінації 1.6TDI+DSG7.