DSG7 - як Ви з тим живете?

Модератори: Olka, KakTus08

Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

Aleexey писав: Может я чего то не понимаю? Но на обгонах по трассе эти ваши 3500 будут давать особенные ощущения, своего рода кирпичные)))
Розумію Ваш натяк як зауваження, щодо можливого браку потужності.

По-перше підкермові пелюстки вирізати не збираюсь :-D ,

По-друге судячи з підпису, у Вас бензин, а в мене дизель ;-) ,
наразі в 90% випадках їзжу в ручному режимі взагалі без перемикання передач на обгонах,
браку потужності не відчуваю, турбіни цілком вистачає.
Аватар користувача
Kaz
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 3213
З нами з: 25 грудня 2007, 17:24
Автомобиль: Leon 350 hp+skoda Yeti
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення Kaz »

m@estro писав:или пост изменен, или там такого не ыбло...
там речь об этом идет - прямо автор не написал этого но почитав текст поймете чего он в мануал уходит и в ручном ездит
HighFlyer писав:Примітивний приклад навмання для режиму D:

1. для режиму плавного розгону - мінімального тиску на педальку
(також менше тих обертів не повинно бути не залежно від положення педальки):
2 передача мін. оберти: 1000
3 передача мін. оберти: 1300
4 передача мін. оберти: 1400
5 передача мін. оберти: 1450
6 передача мін. оберти: 1500
7 передача мін. оберти: 1550
то есть вы с 2 передачи хотите быть в режиме около 200+ момента? чуть добавил и полетела?
HighFlyer писав:2. для режиму максимального розгону - педалька в підлогу (кік-даун взагалі відключити):
это то зачем?
HighFlyer писав:максимальні оберти обмежити на 1-6 передачах - 3500.
а почему 3500? вы просто перестаете чувствовать динамику разгона и считаете что там работа мотора не эфективна?
HighFlyer писав:Для режиму S взагалі ідей немає - не користуюсь ним, якщо є бажання побешкетувати - використовую тільки ручний режим.
может стоит попробовать ездить именно в с режиме? ведь то что вы хотите во многом лежит именно в спорте
Overload - Feel the difference
067-373-57-91
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

О, це вже перші натяки на конструктив! :)
Kaz писав: то есть вы с 2 передачи хотите быть в режиме около 200+ момента? чуть добавил и полетела?
Перепрошую, про які 200+ Ви пишете на 1000 об. на 2-й передачі?
Нижче характеристика цього двигуна B-)
Kaz писав:это то зачем?


(це про бажання відключити кікдаун) та раз спробував, воно під 5000 залізає :facepalm: ,
IMHO це гвалтування для дизеля, дякую, не потребую від авто таких послуг...
Kaz писав:а почему 3500? вы просто перестаете чувствовать динамику разгона и считаете что там работа мотора не эфективна?
цифра 3500 озвучена так само внаслідок моментної характеристики двигуна,
далі крутити дизель в режимі D вважаю недоцільним.
Kaz писав:может стоит попробовать ездить именно в с режиме? ведь то что вы хотите во многом лежит именно в спорте
В режимі S коробка перемикає занадто вже високо, ще раз повторюсь, є бажання налаштувати коробку як можна ближче навколо обертів 1500-2500.

Нижче на штучно вигаданому малюнку №2 штучно вигадані передаточні числа коробки, на жаль реальні цифри наразі не знайшов... Червоний / синій колір - відповідно мінімальний / максимальний режим положення педалі, власне так я розумію мало би виглядати завдання для перепрошивки.
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Аватар користувача
Kaz
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 3213
З нами з: 25 грудня 2007, 17:24
Автомобиль: Leon 350 hp+skoda Yeti
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення Kaz »

HighFlyer писав:IMHO це гвалтування для дизеля, дякую, не потребую від авто таких послу
вы думаете Ваг такой дурак в лице инжинеров и они не учитывали что данный мотор должен отгонять гарантию и не принести концерну дополнительных затрат?
HighFlyer писав:воно під 5000 залізає
это вы стрелку смотрите - в логу обороты будут ниже

у вас есть свое сформированное мнение как должен работать мотор и кпп под него - я почему то уверен что в любом раскладе всегда будет не так )))

когда поменяются точки начнется история с тут в определенном проценте педали не переключает ))))

может лучше поменять машину на такую же но с мкпп? B-)


и абсолютно вено вы указали скорость авто - ваша коробка 99% смотрит именно на скорость
Overload - Feel the difference
067-373-57-91
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

Kaz писав: вы думаете Ваг такой дурак в лице инжинеров и они не учитывали что данный мотор должен отгонять гарантию и не принести концерну дополнительных затрат?
:-D ВАГ однозначно не дурні, але інженерам задачі явно ставлять маркетологи, щоб авто по можливості працювало максимум не дуже довше гарантійного терміну ;-)
Kaz писав: у вас есть свое сформированное мнение как должен работать мотор и кпп под него - я почему то уверен что в любом раскладе всегда будет не так )))
когда поменяются точки начнется история с тут в определенном проценте педали не переключает ))))


Дякую за комплемент, звичайно я готовий піти на деякі компроміси,
(ну крім увімкнення 7 передачі при <60км/год на 1100об :facepalm:
і декількох подібних технічних маразмів...)
але я Вас правильно розумію, що можливо:

1. у Вас немає готової програми під мої не дуже то й вибагливі захцянки (фактично це ж просто деякі обмеження в стоковій програмі)?
2. алгоритм роботи DSG7 не розшифрований/не піддається корекції -?
3. подібна задача не популярна/не затребувана/не цікава?
4. у Вас немає досвіду/впевненості в результаті?
Kaz писав: может лучше поменять машину на такую же но с мкпп? B-)
Наразі і так майже МКПП, просто з двома педалями :-D
Але поки що не залишаю надію підлаштувати коробку під себе.
Kaz писав: и абсолютно вено вы указали скорость авто - ваша коробка 99% смотрит именно на скорость
І як це можна використати?

Але ж в інтернеті гуляє пропозиція перепрошивки "сухої" DSG7 з дуже подібними корекціями. Невже ніхто не пробував?
Аватар користувача
Kaz
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 3213
З нами з: 25 грудня 2007, 17:24
Автомобиль: Leon 350 hp+skoda Yeti
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення Kaz »

HighFlyer писав: але інженерам задачі явно ставлять маркетологи
а есть пруф линк на это :)
HighFlyer писав:1. у Вас немає готової програми під мої не дуже то й вибагливі захцянки (фактично це ж просто деякі обмеження в стоковій програмі)?
не правильно
HighFlyer писав:2. алгоритм роботи DSG7 не розшифрований/не піддається корекції -?
не правильно
HighFlyer писав:3. подібна задача не популярна/не затребувана/не цікава?
правильно
HighFlyer писав:4. у Вас немає досвіду/впевненості в результаті?
не правильно
HighFlyer писав:ле ж в інтернеті гуляє пропозиція перепрошивки "сухої" DSG7 з дуже подібними корекціями. Невже ніхто не пробував?
Але ж в інтернеті гуляє пропозиція перепрошивки "сухої" DSG7 з дуже подібними корекціями
можно на алиекспрес купить читалку для 7ступа за 100 уе и на ебей на 300 прошивку )))) потом купить новые вилки и мехатрон )))
как показал опыт прошивку коробки по кругу продают одну и ту же - и в ней есть специально оставленный привет любителям ctrl C - ctrl V.



а вообще про интернет и гуляет все в одной картинке :-D
internet dsg7.jpg
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
Overload - Feel the difference
067-373-57-91
ksi81
Майор
Майор
Повідомлень: 592
З нами з: 25 червня 2008, 13:11
Автомобиль: Volkswagen Touran
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення ksi81 »

Туран 1,4 DSG 7 D200 - По-моему
Делали два ремонта по гарантии.
Коробка не дружит с пробками вообще... >:-(

На трасе норм. И все зависит от качества бензина... заправишься хорошим - на 7 передаче проедет все горки по одесской трассе иногда переключаясь на 6 передачу, - заправишься плохим - будет при подъеме переключаться на 6 и даже иногда на 5 передачу...

В городе если нет пробок - все отлично, если есть пробки 1-2 передачи тянучка ... нужно сразу переходить на ручной режим. Ибо ее это дерганье убивает ...
Тяги на 1,4 бензин хватает с головой... если очень нужно послушать, что бы ревел мотор, или нужно быстро обогнать 2-3 фуры одним махом - режим спорт и вперед.

Как на меня коробка норм... но не для пробок. Она для более дальних дистанций. Или для небольших городов без пробок. Не любит она часто переключаться на 1-2 и тормозить и все по кругу раз 35....
Я например утром и вечером стою на южном... последний год только на механике..
Citroen C4 Grand Picasso 1.6
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення demey »

ksi81 писав:Туран 1,4 DSG 7 D200 - По-моему
Какого года? На первых версиях этой коробки были серьезные проблемы с этим.

тянучки не любит ни одна ДСГ. постоянные переключения 1-2 до добра не доводят.
поэтому в тянучке либо ручной, либо спорт.
инструкцию к ДСГ конечно же никто не читал, думают автомат - сел, поехал и все по боку.
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
rino
Капитан
Капитан
Повідомлень: 458
З нами з: 16 жовтня 2007, 10:49
Автомобиль: Leon 1,6 S+, Skoda rapid
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення rino »

Вчера смотрел на ютубе ролик, как выбирали в Германии Ауди А6 на ДСГ.
Пробег - 90 000 км.
Средняя скорость движения машины по БК с момента продажи - 90 км в час.
А потом мы удивляемся, как это за границей ДСГ по 200 000 выхаживают )))
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

Kaz писав: как показал опыт прошивку коробки по кругу продают одну и ту же -
В мене теж склалося подібне враження...
Також насторожує повна відсутність реальних відгуків.
Kaz писав:
1. не правильно
2. не правильно
3. правильно
4. не правильно
Ок, шановний Kaz, я цю тему як раз і створював власне з надією почути
мудрі поради кваліфікованих спеціалістів / користувачів,
тих хто "в темі" - ЯК оптимізувати алгоритм автоматичного режиму DSG7
(якщо така можливість існує )
з точки зору пріоритету ПРАВИЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ авто.

Залишаюсь твердо переконаний, що стокові налаштування автоматичного режиму DSG7
мають СПОЖИВАЦЬКІ пріоритети: максимальний комфорт, максимальну ефективність і економію палива,
але за рахунок зменшення ресурсу.
(типу для блондинок: включи музику голосніше, тисни педаль і не парся :first_move:
а через 2 роки купиш собі нову забавку... :facepalm: )
ksi81
Майор
Майор
Повідомлень: 592
З нами з: 25 червня 2008, 13:11
Автомобиль: Volkswagen Touran
Звідки: Киев
Контактна інформація:

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення ksi81 »

Давайте, якось зробимо кнопочку, щоб лайкать посты :facepalm:
Citroen C4 Grand Picasso 1.6
Аватар користувача
Kaz
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 3213
З нами з: 25 грудня 2007, 17:24
Автомобиль: Leon 350 hp+skoda Yeti
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення Kaz »

HighFlyer писав:ЯК оптимізувати алгоритм автоматичного режиму DSG7
(якщо така можливість існує )
з точки зору пріоритету ПРАВИЛЬНОЇ ІНЖЕНЕРНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ авто.
с такой точки зрения прочитать мануал и юзать ее по мануалу только в пробках как Игорь выше писал либо в ручной либо в спорт ставить.
Так же рекомендую масло каждые 50 тыс менять
HighFlyer писав:Залишаюсь твердо переконаний, що стокові налаштування автоматичного режиму DSG7
мають СПОЖИВАЦЬКІ пріоритети: максимальний комфорт, максимальну ефективність і економію палива,
Любое массовое производство это усреднение параметров под 99% юзеров. Не стоит забывать что мы используем машины для европы в которой не кто не будет носится на 1.6 ТДИ, там ездят на таких моторах спокойно и в городе не кто не носится.


Любые кастомные настройки ДСГ любой возможны если четко есть понимание чего хочется и финансовые возможности оплачивать работу программистов по изменению софта. и это не 300 и не 500 уе.
Для просто понимания последние ДСГ7 это микс в софте старых 200 коробок и 500. там много правильного и интересного с кучей возможностей. И править там надо не две карты и да же не 10.

ДСГ это отличная коробка и не надо ассоциировать ДСГ с ломучей коробкой. Она весьма надежна если ее нормально эксплуатировать и следить за ней. в ней ломается все то же что и в механике за исключением мехатрона. и цена ремонта не фантасическая и да эти коробки могут и по 150 тыс выездить без ремонта если вы их не перегреваете. В мозге коробке очень много защит и они отлично отрабатывают.
Overload - Feel the difference
067-373-57-91
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

Kaz писав: с такой точки зрения прочитать мануал и юзать ее по мануалу только в пробках как Игорь выше писал либо в ручной либо в спорт ставить.
Не полінувався, перечитав мануал (дійсно не читав його раніше),
там 5 половинок сторінок з картинками, для блондинок :facepalm:

Ви самі ЦЕ бачили? Ви знущаєтесь???
Kaz писав: Так же рекомендую масло каждые 50 тыс менять
Спірне зауваження, виробник до речі такого не рекомендує. Це ж звичайна механіка ;-)
Але нехай буде, каші маслом не зіпсуєш...
Kaz писав: Не стоит забывать что мы используем машины для европы в которой не кто не будет носится на 1.6 ТДИ, там ездят на таких моторах спокойно и в городе не кто не носится.
Перепрошую, це тут до чого? ДЕ в цій темі хоч раз йшла мова про "неспокійну їзду" ? ;-)
Kaz писав: Любые кастомные настройки ДСГ любой возможны если четко есть понимание чего хочется и финансовые возможности оплачивать работу программистов по изменению софта. и это не 300 и не 500 уе.
Для просто понимания последние ДСГ7 это микс в софте старых 200 коробок и 500. там много правильного и интересного с кучей возможностей. И править там надо не две карты и да же не 10.
Цей абзац виглядає як: "відчипися" :facepalm:
Ви самі чудово розумієте, що >500е :facepalm: НІХТО не дасть за ЦЮ коробку...

Готовий видати чітке тех-завдання
(але для його формування потрібно буде вдумливо накатати кілька тисяч км)
за умови можливості його реалізації за адекватні гроші.

Наступні питання по суті:

1.
http://forum.seat-club.net/viewtopic.ph ... 30#p324885
про що тоді цей пост? Чи то все про >500е ?

2.
У Вас (http://overload.net.ua/) є готові альтернативні прошивки для DSG7 + 1.6TDI ???
(Так щоб не >500e)
Аватар користувача
Kaz
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
Повідомлень: 3213
З нами з: 25 грудня 2007, 17:24
Автомобиль: Leon 350 hp+skoda Yeti
Звідки: Киев

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення Kaz »

С телефона не удобно цитировать и писать
Из того что все по сути
1 - читайте веимательно
2 - у нас нет готового софта, мы каждый готовим отдельно. Под то что вы пишете за 500 делать не будем
Overload - Feel the difference
067-373-57-91
Аватар користувача
HighFlyer
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 45
З нами з: 06 лютого 2017, 17:20
Автомобиль: SEAT Altea XL 1.6TDI DSG7
Звідки: Львів

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Повідомлення HighFlyer »

До речі, довелося проїхати кілька сот км на
Renault Megane Hatchback 1.5 DCI (110 л.с, 250 Нм, турбо дизель) на
6-EDC (QuickShift), 2WD (робот с 2 сцепл.) -
шикарні налаштування коробки, мені навіть в голову не прийшло перемикатись в ручний режим.
Прикро і сумно...
Відповісти