1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Модератори: Olka, KakTus08

alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення alexa1 »

2015
Аватар користувача
Tocc
Майор
Майор
Повідомлень: 581
З нами з: 19 березня 2017, 22:58
Автомобиль: Altea XL 1,6 TDI 5 Celtik

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Tocc »

Напишите какой средний расход показывает БК2.
Зображення
alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення alexa1 »

я тільки показники БК2 і вказую. за останні 600км 6,5л при середній швидкості 24. траси майже нема, Київ і біля Киева.
alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення alexa1 »

сьогодні до роботи пробки. середня швидкість 20. витрати 7,3л. відстань 26км.
помітив цікаву особливість двигуна. при температурі нижче 5С двигун працюе на підвишених холостих обертах 1000, поки не прогріеться десь до 60с. так і не зрозумів, це вмикаеться електротен і споживае більше (хоча вроде як його не повинно стояти в дизельгейтних авто для південних- країн, як мені сказав менеджер) чи це такий алгоритм двигуна для прогріву швидкого в холодну погоду?
двигун таки прогріваеться швидко як для дизеля. тепле повітря йде із воздуховодів вже через декілька хвилин ізди на низких обертах або стоянн в пробках, хоча стрілка не піднялася вище 50С.
але через це в холодну погоду в пробках, тягнучках жер пального дуже великий, поки не прогріеться двигун.
Аватар користувача
Tocc
Майор
Майор
Повідомлень: 581
З нами з: 19 березня 2017, 22:58
Автомобиль: Altea XL 1,6 TDI 5 Celtik

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Tocc »

alexa1 писав:БК2 і вказую. за останні 600км 6,5л при середній швидкості 24.
Теперь нужно увидеть расход в авто после оф. прошивки.
Зображення
Savchuka
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1043
З нами з: 23 березня 2009, 21:52
Автомобиль: '15 Altea XL 1.6 CAYC DSG
Звідки: ОДЕССА!!!

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Savchuka »

Тосс, у меня где то плюс литр, а то и 1.5 после прошивки.
Зимой при -10 машинка очень долго греется. Тенов в них нет. Хотя в некоторых гольфах дизельгейтных они были, верней стояли, но были не подключенны. Инфа с просторов инета. У себя лазил смотрел, тен не стоит. На гольфах стояли простые , механические. Они бывают и с логикой, с блоком управления, работающие в авто режиме скажем так
ALTEA XL 2015, 1.6 CR - CAYC, DSG - 7
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
Аватар користувача
Tocc
Майор
Майор
Повідомлень: 581
З нами з: 19 березня 2017, 22:58
Автомобиль: Altea XL 1,6 TDI 5 Celtik

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Tocc »

Savchuka писав:плюс литр, а то и 1.5 после прошивки.
А это +20% (имхо заметно). Вывод : прошивка - зло.
Зображення
Savchuka
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1043
З нами з: 23 березня 2009, 21:52
Автомобиль: '15 Altea XL 1.6 CAYC DSG
Звідки: ОДЕССА!!!

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Savchuka »

Зло, без разговоров. Вы почитайте еще про очень быстро умирающий ЕГР, изза изменения его работы. Свой расход связываю с тем что ДСГ ( хотя он намного экономичней работы Типтрона Айсин, но алгоритмы переключений...(((. Плюс тапки и зима и лето 17е 215 на 50. 16е продал, так что проверить не получится, но 5-7% + к расходу изза ширины и веса в сравнении с штатными 17ми. Посмотрим сколько будет расход этой зимой. С прогревами и такими короткими поездками. Для меня выбора к моменту возвращения домой в январе? - два. Даунгрейд оф прошивки и надежда что ре заметят в случае гарантийного обращения. Или сразу досвиданья и чип. А по поводу ДСГ, у меня ее шили как показал Вася диагност уже 4 раза. Вот в том и вопрос, будут ли смотреть сколько раз шили блок ЭКУ, при гарантийном обращении. Так как даунгрейд и в случаи гарантии возвращение до поездки к оффам на 9978 это в целом не такая большая проблема - если это пройдет
ALTEA XL 2015, 1.6 CR - CAYC, DSG - 7
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення alexa1 »

алгоритм роботи двигуна при низькій температурі у вас такий як у мого? при Т нижче 5с холості оберти 1000 і споживання пального майже 1л, поки не прогріеться двигун до суттево високої температури приблизно 60с? в результаті в прохолодну погоду при поіздці на короткі відстані витрати пального дуже великі як для дизеля.
на старому дизелі 2.0 БКД на А5 при аналогічній температурі повітря холості оберти двигуна падали значно швидше не чекаючи прогріву і на коротків відстані витрати пального були менші.
на рахунок прогріву , на днях при температурі повітря з ранку біля нуля на лобовому був гарний іней, то він відтаяв доволі швидко за пару хвилин і почало йти тепло повітря, при тому що авто стояло на холостих. т.е. по відчуттям вроде як тен стоїть у моій. чи це звядки підвищеним обертам і особливому режиму вприску чи цей двигун швидше обігріваеться?
е досвід 9річний дизельного двигуна 2л ВАг с електротеном. без електротена в такій ситуації довше би відігрівався. але в старій машині електротен можна було вимкнути примусово кнопкою екон. і роботу його було помітно по підвищеному споживанню пального як при роботі кондиціонера. в альтеї що не нажимай, оберти не падають поки не прогріеться.
чи може це спеціально робиться для швидкого прогріву фільтр ДПФ?
Savchuka
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1043
З нами з: 23 березня 2009, 21:52
Автомобиль: '15 Altea XL 1.6 CAYC DSG
Звідки: ОДЕССА!!!

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Savchuka »

Может вам и повезло и тэн есть? По правде не скажу сейчас, у нас намного теплей и машина стоит в паркинге. Прошлой зимой обогрев ну очень долгий. Но это проблема всех маломощных дизель движков. На новой прошивке пишут что обогрев более быстр, так как клапан ЕГР чаще открыт. 1000 оборотов, это точно не должна быть регенерация, так как не выполняются условия прогретого двигателя. Да и при регенерации у меня к примеру, после поездки, когда регенерация еще не законченна, но уже приехал - обороты 1000, но мгновенный расход 0.4-0.5, т.е как обычно на прогретой машине. Тэн или лучше Webasto для данных дизелей это Маст хев. Или делать так как делают на новых кашкая и Каджарах с 1.5 и 1.6 реношными дизелями -закрывают нижнюю решетку бампера, на какой то из этих моделей. Там штатно есть сплошная решетка, каталожная, официальная. Она идет как доп на зиму. Ну не закрывать же картонкой как на газели)))
ALTEA XL 2015, 1.6 CR - CAYC, DSG - 7
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
Savchuka
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1043
З нами з: 23 березня 2009, 21:52
Автомобиль: '15 Altea XL 1.6 CAYC DSG
Звідки: ОДЕССА!!!

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Savchuka »

Вот и я про то и говорю про расход и короткие поездки. Если ехать 30 км, то расход норм. Но у меня нет таких поездок, ну 5-7 км от силы. Иногда конечно до 20 бывает. Зимой на холоде дизель вообще стоячий еле греется тепловые режимы у них не такие как на бензинках.И в основном чем меньше обьем движка, тем дольше греть. Вывод один - прогрели чуток, чтоб масло нагрелось и надо ехать. Дизель греется лучше когда нагружен.
Добавлю цитату : Even over 30 miles in -11C you should still have warmed up. Выдержка с одного из форумов. Но это касается всех дизелей в той или иной степени
ALTEA XL 2015, 1.6 CR - CAYC, DSG - 7
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
Аватар користувача
Tocc
Майор
Майор
Повідомлень: 581
З нами з: 19 березня 2017, 22:58
Автомобиль: Altea XL 1,6 TDI 5 Celtik

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Tocc »

Savchuka писав:Even over 30 miles in -11C you should still have warmed up
Даже за 30 миль в -11С вы все равно должны разогреться. (как завернул)
Зображення
alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення alexa1 »

я не грію двигун. завівся і поіхав. раз тільки чекав пару хвилин поки іней не лобовусі не відтане.
і все одно на першій частині поіздки при низькій температурі витрати пального дуже великі як для дизеля.
- сьогодні було 9 літрів середня на першій частині, поки не прогрівся повністю. а це відстань 10 км майже. і це без значних пробок за містом. потім поки доіхав до офісу вже по пробкам по місту, витрати впали до 7,3.
я повязую це з якимось особливим режимом роботи в момент прогріву саме цього двигуна, у т.ч. числі високі оберти холостого ходу. може це повязане з екологіею, з прогрівом сажовика, то що.
навіть якщо не грітися і іхати , пробки на дорогах і стояння або тягнучка на холостих ніхто не відміняв ...
так що на дуже коротких поіздках великі витрати пального особливо в холодну пору нормальне явище для цього двигуна.
мало того такі поіздки для нього не дуже корисні, бо він не встигае прогріватися і іздить на холодному, це погано і для егр і турбіни і сажовика.
Востаннє редагувалось 11 жовтня 2017, 16:11 користувачем alexa1, всього редагувалось 1 раз.
Аватар користувача
Tocc
Майор
Майор
Повідомлень: 581
З нами з: 19 березня 2017, 22:58
Автомобиль: Altea XL 1,6 TDI 5 Celtik

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення Tocc »

Savchuka писав:, но уже приехал - обороты 1000, но мгновенный расход 0.4-0.5, т.е как обычно на прогретой машине.
О4-О5 для меня большая редкость.
06 - почти всегда.
Зображення
alexa1
Старший Лейтенант
Старший Лейтенант
Повідомлень: 296
З нами з: 26 липня 2017, 14:07
Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI

Re: 1.6 tdi - update прошивки від офіціалів ???

Повідомлення alexa1 »

у мене 0,5, бувае 0,4 на прогрітому, без кондюка. але це треба проіхати більше 10км, щоб прогрівся гарно.
солярка з АНП.
0,6 забагато для такого дизеля. у мене на старому трахторі було 0,5л.
Відповісти