Недовго радів я піднятим кліренсом. Може мій досвід комусь стане в пригоді.
Пройшло біля місяця часу з моменту підняття на 4 см шляхом, описаним вище. Спочатку враження були тільки позитивні, не рахуючи нюансів щодо крену в поворотах і незвичної посадки приїзді. Однак, буквально місяць назад відчув стуки (спочатку знизу правої передньої сторони, потім зліва). Так поїздивши, вирішив таки "перервіритися".
Діагностика показала - "пішли спати" сайлентблоки передніх ричагів. Аналіз причин та наслідкив також показав, що це сталося внаслідок якраз тих надмірних коливань кузова по відношенню до ходової частини. Задня частина видно міцніша, хоча там підйом був більший, але ще ціла. Відтак прийнято рішення "опустити" машинку все тим же методом, шляхом зточування металевих "шайб" - наполовину (замість 4-4,5 см до 2-2,5). Було замінено сайленти та відповідно зробивши після цього геометрію - машинка стала нижча, однак, знов відновилась інформативність в керованості (без кренів та завалювань на поворотах та під час проїзду ям та нерівностей). Машинка стала як би резвіша.
Висновок: я розумію, що будь-яке втручання в заводські параметри незмінну впливають не просто на технічний стан, а й вцілому на безпеку. Тому вибір в даному випадку "золотої середини" є оптимальним, на мій субєктивний погляд. Роботу робив той же майстер. І коли я приїхав до нього - він тільки посміхнувся, видно відчував, що я скоро приїду. Врешті, ями я "ковтаю" без зацепів, керованість та стабільність відновиласть. Тепер тільки час покаже результати роботи.
Все написане субєктивна думка, а не призив до дій. аналізуйте і приймайте виважені рішення.

[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab177655.gif[/img][/url]