Сторінка 1 з 4

поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 03 березня 2012, 14:29
andrey_leon
Пробовал ли кто поднять машинку ... и как это правильно сделать ... больно низко стоит когда еду зимой колдоебины отпавшие от фур размером с пол кирпича уже нужно обьезжать....

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 03 березня 2012, 14:41
Kesh@
вся история пднятия по Кордобе оч детально разписана
в ибице подвеска таже тока за счет веса поднимется выше (особенно зад)
из личного опыта - амортики на задок нужно будет переподобрать

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 03 березня 2012, 15:03
VoLan
andrey_leon писав:Пробовал ли кто поднять машинку ... и как это правильно сделать ... больно низко стоит когда еду зимой колдоебины отпавшие от фур размером с пол кирпича уже нужно обьезжать....
http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=58&t=15454 этого колхоза мало?

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 19 травня 2012, 10:55
Vladimir
VoLan писав:этого колхоза мало?
ну для дорог В Киеве. менять настройки ходовой конечно не нужно. Ты по Кировограду или Кривому рогу ездил?

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 19 травня 2012, 12:22
kr_oleg
может человек природу любит, а Сеаты к нашим диким местностям не предназначен :(
а по Кировограду ездить можно, но не очень быстро.
Сам подумывал поднять её, но в итоге решил проще поменять машину. Freetrack то что надо.

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 19 травня 2012, 20:01
rulon
або по Львову.... в ідеальному варіанті знайти пружини від нового поло. в стандартному - поставити ті що ми поставили. на керованість не впливає, на комфорт - навіть дуже...але це якщо возиш в багажнику балон гбо. ящо ні - то мені на сто пропонували поставити під задні пружини резинові підкладки від якогось старого мерса. той механік такими підкладками підняв своє авео. дешево і сердито - бюджет до 100 грн. але що робити тоді з передом... не знаю...вважаю краще "поколхозити" ніж їздити на завалившівся назад машині і гепати на кожному горбочку піддоном.......

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 19 травня 2012, 20:31
Artemiy
Поменяй машину,
картофельный autoemocion - это не здесь.
Купи плод корейского автопрома и будь счастлив с резиновыми вставками в пружины.
ппц

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 20 травня 2012, 20:20
rulon
зараз картофельным autoemocionом я спокійно заїзджаю в "Вежу Ведмежу" (гора Волосянка) чого ще минулого року зробити на зміг без погнутого захисту мотора і без розтрощених пластмасових защит дна. Товариш на тойоті корола без проблем заїзджає. Хоча картофельный autoemocion ніяк не позначився на керованості - як їздив 140-160 по трасі так і їзджу. А взагалі-то якщо б розумно зважив би всі за і проти в 2010 р. а не слухав хід маркетологів з autoemocionом і не керувався почуттями то не знаю чи їздив би зараз на autoemocionі. Хоча машина подобається. І їздити планую ще років 3. Товариш на мій коментарій, що це практично той же самий фольцваген сказав - " практично той же самий, але все-таки не фольцваген". І він правий 100%. Сеат як жінка - влюбишся один раз, а потім мучишся все житття. :-D Після двох років експлуатації та читання форуму зрозумів - сеат продається в більшості завдяки зусиллям його маркетологів.

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 20 травня 2012, 21:25
Ogirok
У кордобы основная проблема это подвеска. Все остальное очень нравится. Данный способ решает 75% проблемы. Я бы передок поднял бы еще выше, чтоб было в ровень с задом

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 21 травня 2012, 07:11
pacak
rulon писав: Товариш на мій коментарій, що це практично той же самий фольцваген сказав - " практично той же самий, але все-таки не фольцваген". І він правий 100%. Сеат як жінка - влюбишся один раз, а потім мучишся все житття. :-D Після двох років експлуатації та читання форуму зрозумів - сеат продається в більшості завдяки зусиллям його маркетологів.
Можливо кордоба та ібіца, це трохи менше VW ніж наприклад леон. Куди не глянеш - стоїть лейба VW або 4 кільця. Безліч деталей однакові у гольфа та ауді А3/А4.
За 3 роки, вважаю навпаки - гольф, а тим більше ауді а3 точно не купив би, оверпрайс а залізо те саме! 8-)
Є тільки 2 штуки які у леона не дуже - твердий пластик у салоні (а саме карти дверей, почого не зробити гарно, торкаєшься кожен день), а також ніяка шумка.

По топіку, таки в цю зиму роздушив пластиковий захист (між переднім і заднім колесом). Леон дуже низький, це правда. До балки з алюмінію (в один рівень з залізним захистом) десь 12-13 см не більше. Але піднімати... нікада )

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 21 травня 2012, 08:17
Лёшик
можна поставити вищу резину, напр. 205/50/16. На 1см вища стане.

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 21 травня 2012, 08:27
сеатовод
Может это поможет?

http://seat-club.ru/showthread.php?t=11365

Зображення
Зображення

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 21 травня 2012, 19:47
rulon
pacak писав:За 3 роки, вважаю навпаки - гольф, а тим більше ауді а3 точно не купив би, оверпрайс а залізо те саме!
Є тільки 2 штуки які у леона не дуже - твердий пластик у салоні (а саме карти дверей, почого не зробити гарно, торкаєшься кожен день), а також ніяка шумка.

По топіку, таки в цю зиму роздушив пластиковий захист (між переднім і заднім колесом). Леон дуже низький, це правда. До балки з алюмінію (в один рівень з залізним захистом) десь 12-13 см не більше. Але піднімати... нікада
Бачите - кліренс це вже третій мінус, при тому СЕРЙОЗНИЙ мінус, якщо Ви його визнаєте... І ще багато дрібих мінусів як і по мотору так і по кузову з яких складається враження про машину. Просто це мінуси наших машин на які ми вже не звертаєм уваги, але на які ВАРТО звернути увагу при купівлі.

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 22 травня 2012, 09:10
Vladimir
А по мотору какой минус ты нашел?

Re: поднять клиренс сеатику на 5-7 см

Додано: 22 травня 2012, 13:13
Лёшик
Кліренс це мінус, але можна з ним жити, якшо обережно. В мене найнижча точка - це захист двигуна, він десь 2-3 см з/їдає, але треба привчитися. Я тим літом їздив по безоріжжю Тарханкута і норм. Зара стоять 205/50, але вже хочю назад міняти на 204/45, на них більш цікаво їздити.