Коли міняв шлейф, замітив що в мене на валі рульової і рулю не співпадає мітки на кілька зубців, напевно хтось з попередніх власників так розвал/сходження робив, потім мені десь вроді тут написали шо можуть бути проблеми бо підсилювач руля відключається при певному градусі в крайніх положеннях. Я на це ніколи не звертав уваги, але почав замічати деколи на парковці коли повністю вправо вивернути руль то аж стукає в крайньому положенні вліво такого немає. Питання до власників леон/альтея і тд, як в вас коли швидко крутити руль до крайнії положень?
Дайте хтось ссилку на правельну інструкцію по адаптації крайнього положення руля на авто без ESP
Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
- Av_m
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4630
- З нами з: 20 березня 2010, 08:28
- Автомобиль: SEAT Leon 1P 1.9 stage 2
- Звідки: Краматорськ
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Переставить руль, выставить схождение.
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Не підходить, хочу зробити в такому положенні як є
- Av_m
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 4630
- З нами з: 20 березня 2010, 08:28
- Автомобиль: SEAT Leon 1P 1.9 stage 2
- Звідки: Краматорськ
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Если руль переставлен, значит рейка работает неправильно. В одну сторону недокручиаает, в другую перекручивает. Пару зубцов конечно погоды не делают, но я бы поставил всё как надо
- b_andriy
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 3285
- З нами з: 13 грудня 2013, 11:56
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Та там два чи три шліца, візуально по колесах не видно, але боюсь шоб підсилювач не розтовк мені рейку такими ударами, та й незнати як до того було коли рівно стояло, може хтось і адаптував вже його
- stelet
- Капитан
- Повідомлень: 362
- З нами з: 04 вересня 2011, 03:28
- Автомобиль: Seat /7рОка3НиК Altea
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: Адаптація крайнього положення руля (без ESP)
Когда менял подрулевой блок,для кнопок на руле,где-то что то отошло(пропал усилитель и сигнал) ездил к електрику...Так он проводил адаптацыю елктро усилителя, то что он вправо-влево по зубцам стоит крыво не важно, Електрик когда тестировал,нацепил руль как попал проехал 200 метров и все было как с завода.
Точно как проводить адаптацию не знаю, но приблезительно включить зажигани вправо-влево до упора,потом проехать 10-30 метров опять вправо-влево до упора и потом на скорости 10-20 км\час вправо влево до упора- вроде так делал
Точно как проводить адаптацию не знаю, но приблезительно включить зажигани вправо-влево до упора,потом проехать 10-30 метров опять вправо-влево до упора и потом на скорости 10-20 км\час вправо влево до упора- вроде так делал