Сьогодні в дорозі побачив легким димок з-під капоту. Відкривши капот побачив плавиться клема і запобіжник генератора 175А. Поїздка на сервіс виявила що скоріше всього був поганий контакт в клемі, і тому було нагрівання. Добре що в блоці була одна резервна секція і запобіжник правда на 50А. Поставили провід на резервний канал. Правда проблема поки залишилась. Контакт далі гріється. Спостерігається "витік" напруги у місці контакту кабелю поддачі живлення з генератора на акум. Майстре пропонує заміну кабелю генератора, так як він плавився, то міг втратити свої властивості і тому є нагрівання.
Кабель окремо не продається, тільки жмут дротів в районі 2500грн, блок запобіжників 1000грн, запобіжник 175А - пару грн. Можливо в когось є лишній або знає де можна дістати (шрот, тд). І як на вашу думку чи є сенс міняти все вище перечислене ? Машині 10 років, бачу потрохи всяке таке дрібне Г. починає сипатись.
То мастер хочет "посыпать" Ваш карман )) Для начала нужно узнать причину что бы не повторилось ( проверить/прозвонить отдельно + генератора на ноль, часто со временем бывает что именно через корпус генератора идет утечка ), потом уже в Эпике можно купить метр провода нужного сечения, новые клеммы, пропаять и поставить.
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
Майстер не думаю що зацікавлений в покупці мною запчастин. Сервіс не офіційний.
Продзвонювали кабель генератора, то йде втрата 0.2 вольта, на відрізку останніх 2 см кабелю, де якраз клема, пайка, там і гріється
Пошукаю ще по шротах кабель. А на скільки реально і не маловажно, на скільки надійним буде отакий саморобний кабель з епіцетру. Як правильно підібрати потрібне січення?
Ну кабель такого же сечения есть в продаже. Если есть возможность отрезать те 2 см и пропаять новую клемму, только паяльник конечно нужен не слабый. Ни чего сверх естественного в этом нет.
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
постмортем.
знайшов на шроті кабель. поїхав до толкового електрика, а він таки старий кабель перепаяв. тепер все працює ок. поставив новий запобіжник на 175А, бо старий не був годний. ще заодно зробив мені купу дрібного: перепаяв зумер в приборці, бо старий накрився, поправив глюки датчика удару сигналки. І заплатив за все копійки. Вопшем, толкові електрики на вагу золота.