VW Tiguan 2,0 White American
Додано: 06 березня 2018, 10:11
+1 на форумі СЕАТ, в під форумі НЕ СЕАТ.
Як багатьом тут уже відомо, з теми про "головну боль" шукалась заміна Сеату Толедо.
Було вирішено ризикнути і купити німецьку машину в США.
--------------------------------------------------------------
Коротко:
Фольксваген Тігуан 2,0 TSI, випуску 03/2015, з пробігом 39900 миль (~64000 км).
Комплектація S., тобто нічого крім автомата, кондиціонера і мультируля.
--------------------------------------------------------------
Пошкодження:
1. Переднє ліве крило + локер - відсутні;
2. Передні ліві двері - під заміну.
3. Передня ліва стойка під заміну (цапфа поки під питанням), праву стойку також під заміну, що була пара.
4. Ліва шторка безпеки під заміну;
5. Подушка безпеки сидіння переднього під заміну, сидіння зашите після заміни.
6. Передні ремені безпеки, ремонт.
--------------------------------------------------------------
порядок покупки:
1. Домовленість з вибраним вами представником в США;
2. Депозит (гарантійна сума) = 1000$;
3. Оговорення бажаних варіантів і пошук;
4. Після виграного аукціону у вас 3 дні докинути решту грошей. Сума включає доставку до Одеси.
5. Забрати з порту і розтаможити, тут уже хто як хоче. Хто бере по ПД і везе в інше місто(мій варіант), хто робить в Одесі;
6. Ремонт.
7. Сертифікація.
8. ПЕрша постановка на облік.
9. Кричимо УРА СВЕРШИЛОСЬ!
PS: багато питань типу, а які гарнтії що кинуть, просруть гроші, привезуть не те, покоцають в порту погрузки/на кораблі/ в порту розгрузки, пришлють без ключів чи коліс?
Відповідь: ГАРАНТІЙ НЕМА!!! Все на довірі, чесному слові при хорошій погоді в океані! Компанії які розказуть, що у них людина в порту контролює процес - НАГЛО БРЕШУТЬ і впарють додаткові послуги!
Якщо мені хтось буде про це розказувати,: "он в мене кум купив тачилу, там її стюардесса до самої Одеси в контейнері під сіськами гріла" - ніколи в це не поіврю!!!
Страхувати машину можна, але тоді сенсу везти її звідти не буде.
Моя прийшла з ковриками, бензином і бутилочкою води , але вогнегасник, домкрат і балонний ключ спи***дили.
Нічого не покоцали і не кинули, хоча погода була так собі .
Також замітив сліди битого скла в салоні, пізніше виявилось, що заднє ліве скло мінялось на десь в 2016-17 роках на оригінальне (циферка 16 на ньому).
Машина їздила своїм ходом, відповідно на вилах не возили, що є великим плюсом.
------------------------------------------------------------
Зроблено:
1. Крило і двері куплені з розборки білого кольору від такого ж тигуана 2015. (в колір не попали, тому перекрашені ), дверні петлі замінені.
2. Стойки SACHS 314 883;
3. Шторка і подушка замінені, сидіння зашите;
4. Опрос преднатягувачів ременів виключений тимчасово(пізніше ремені заміню на нові);
5. Адаптація освітлення під наші норми.
6. Сертифікація......
-------------------------------------------------------------
Потрачено:
Тут напишу тільки про обовязкові платежі, які в основному для стосуються всіх хто везе машину з США.
Про ремонт і перевезення писати не бачу сенсу, тому що ремот кожен робить по своєму і один і той же ремонт можна зробити за різні гроші.
Можна купити нові деталі, а можна ліпити з шпаклі, можна сідушки і потолки зашивати, а можна відновлювати всю системи безпеки...
Можна більшість або частково робити самому, а можна віддати щоб зробили "під ключ"..
ну ви зрозуміли....
1. Вартість машини в Одесі = 7500 уе.
2. Розтаможка, послуги експедитора, зберігання, комісії банків і "грошові винагороди потрібним людям"= 2900 уе.
3. Броккер = 400 уе.
ЗЫ: Все, що тут написано, це: сугубо мій досвід і мої думки, якщо це не співпадає з чиєюсь думкою - я до цього ніякого відношення не маю!
Чи купив би я машину таким способом ще раз? Однозначно ТАК! Бачу в цьому свої плюси.
Чи купив би я машину з США, але уже відремонтовану перекупом? Однозначно НІ, тому що бачив які машини вивозять на вилах, а потом не бит не крашен, ездила бабушка в туалет за дедушкой...
ЗЫ,ЗЫ: Дякую тим хто дочитав історію до кінця, надіюсь було цікаво.
Як багатьом тут уже відомо, з теми про "головну боль" шукалась заміна Сеату Толедо.
Було вирішено ризикнути і купити німецьку машину в США.
--------------------------------------------------------------
Коротко:
Фольксваген Тігуан 2,0 TSI, випуску 03/2015, з пробігом 39900 миль (~64000 км).
Комплектація S., тобто нічого крім автомата, кондиціонера і мультируля.
--------------------------------------------------------------
Пошкодження:
1. Переднє ліве крило + локер - відсутні;
2. Передні ліві двері - під заміну.
3. Передня ліва стойка під заміну (цапфа поки під питанням), праву стойку також під заміну, що була пара.
4. Ліва шторка безпеки під заміну;
5. Подушка безпеки сидіння переднього під заміну, сидіння зашите після заміни.
6. Передні ремені безпеки, ремонт.
--------------------------------------------------------------
порядок покупки:
1. Домовленість з вибраним вами представником в США;
2. Депозит (гарантійна сума) = 1000$;
3. Оговорення бажаних варіантів і пошук;
4. Після виграного аукціону у вас 3 дні докинути решту грошей. Сума включає доставку до Одеси.
5. Забрати з порту і розтаможити, тут уже хто як хоче. Хто бере по ПД і везе в інше місто(мій варіант), хто робить в Одесі;
6. Ремонт.
7. Сертифікація.
8. ПЕрша постановка на облік.
9. Кричимо УРА СВЕРШИЛОСЬ!
PS: багато питань типу, а які гарнтії що кинуть, просруть гроші, привезуть не те, покоцають в порту погрузки/на кораблі/ в порту розгрузки, пришлють без ключів чи коліс?
Відповідь: ГАРАНТІЙ НЕМА!!! Все на довірі, чесному слові при хорошій погоді в океані! Компанії які розказуть, що у них людина в порту контролює процес - НАГЛО БРЕШУТЬ і впарють додаткові послуги!
Якщо мені хтось буде про це розказувати,: "он в мене кум купив тачилу, там її стюардесса до самої Одеси в контейнері під сіськами гріла" - ніколи в це не поіврю!!!
Страхувати машину можна, але тоді сенсу везти її звідти не буде.
Моя прийшла з ковриками, бензином і бутилочкою води , але вогнегасник, домкрат і балонний ключ спи***дили.
Нічого не покоцали і не кинули, хоча погода була так собі .
Також замітив сліди битого скла в салоні, пізніше виявилось, що заднє ліве скло мінялось на десь в 2016-17 роках на оригінальне (циферка 16 на ньому).
Машина їздила своїм ходом, відповідно на вилах не возили, що є великим плюсом.
------------------------------------------------------------
Зроблено:
1. Крило і двері куплені з розборки білого кольору від такого ж тигуана 2015. (в колір не попали, тому перекрашені ), дверні петлі замінені.
2. Стойки SACHS 314 883;
3. Шторка і подушка замінені, сидіння зашите;
4. Опрос преднатягувачів ременів виключений тимчасово(пізніше ремені заміню на нові);
5. Адаптація освітлення під наші норми.
6. Сертифікація......
-------------------------------------------------------------
Потрачено:
Тут напишу тільки про обовязкові платежі, які в основному для стосуються всіх хто везе машину з США.
Про ремонт і перевезення писати не бачу сенсу, тому що ремот кожен робить по своєму і один і той же ремонт можна зробити за різні гроші.
Можна купити нові деталі, а можна ліпити з шпаклі, можна сідушки і потолки зашивати, а можна відновлювати всю системи безпеки...
Можна більшість або частково робити самому, а можна віддати щоб зробили "під ключ"..
ну ви зрозуміли....
1. Вартість машини в Одесі = 7500 уе.
2. Розтаможка, послуги експедитора, зберігання, комісії банків і "грошові винагороди потрібним людям"= 2900 уе.
3. Броккер = 400 уе.
ЗЫ: Все, що тут написано, це: сугубо мій досвід і мої думки, якщо це не співпадає з чиєюсь думкою - я до цього ніякого відношення не маю!
Чи купив би я машину таким способом ще раз? Однозначно ТАК! Бачу в цьому свої плюси.
Чи купив би я машину з США, але уже відремонтовану перекупом? Однозначно НІ, тому що бачив які машини вивозять на вилах, а потом не бит не крашен, ездила бабушка в туалет за дедушкой...
ЗЫ,ЗЫ: Дякую тим хто дочитав історію до кінця, надіюсь було цікаво.