SEAT Cordoba 2.0
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Перед 65 см, зад 63,5 см. Фото буде пізніше. Резина 205-45-16. В Баку 30літрів бензину і літрів 25 газу.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Давно не писав, наразі маємо зміни.
95000км.
Замінено масло і масляний та повітряний фільтр- 1200грн. З-під масляного фільтра побігло масло- замінив (115)- поки що сухий)
Замінив пружини задні- 1034грн пара. Стало перед 65, зад 67 см. По відчуттям- супер, де раніше їхав 20- тепер можу 40-50 км/год.
Як міняв масло- побачив що правий зовнішній ШРУС поплював маслом- замінив пильник, встановив Spidan- 290грн.
Машина постояла на включеному запалюванні десь годину-другу, грала музика і я не зміг її завести. Заряджав акумулятор- не кипить одна банка,як я правильно зрозумів, на мінусовій клемі вибито тиждень і рік народження батареї 35 тиждень, 09 року. Varta, поки їзжу, якщо купляти то такий самий акумулятор, вісім років роботи мені подобається
95000км.
Замінено масло і масляний та повітряний фільтр- 1200грн. З-під масляного фільтра побігло масло- замінив (115)- поки що сухий)
Замінив пружини задні- 1034грн пара. Стало перед 65, зад 67 см. По відчуттям- супер, де раніше їхав 20- тепер можу 40-50 км/год.
Як міняв масло- побачив що правий зовнішній ШРУС поплював маслом- замінив пильник, встановив Spidan- 290грн.
Машина постояла на включеному запалюванні десь годину-другу, грала музика і я не зміг її завести. Заряджав акумулятор- не кипить одна банка,як я правильно зрозумів, на мінусовій клемі вибито тиждень і рік народження батареї 35 тиждень, 09 року. Varta, поки їзжу, якщо купляти то такий самий акумулятор, вісім років роботи мені подобається
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
замінив праву шарову опору(500), сайлентблоки передніх ричагів, посавив від Ауді ТТ, стойки стабілізатора та втулки стабілізатора (860грн) все виробництва Lemferder. розвал 250. Ходовою довольний, нарікань не маю.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
100500 км на одометре.
Занялся ремонтом ГБО после установщиков.
Они шланги натягуют на резьбу и зажимают хомутом)
Поставил штуцеры, заменил фильтра, поствил циклонный фильтр с отстойником (LPGTech 350грн.)
Еще почистил редуктор, помыл форсунки, настроил ГБО- катаюсь и довольный как слон)
Занялся ремонтом ГБО после установщиков.
Они шланги натягуют на резьбу и зажимают хомутом)
Поставил штуцеры, заменил фильтра, поствил циклонный фильтр с отстойником (LPGTech 350грн.)
Еще почистил редуктор, помыл форсунки, настроил ГБО- катаюсь и довольный как слон)
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
100800км.
Замінив пластковий захист днища (1500грн. пара)- дякую Оресту.
Замінив правий внутрішній ШРУС, було 5 зазубрин, при рушанні стукав. Встановив SKF VKJA 8001 (1100грн). Але щось не зрозуміле- пильнік має вкінці ще одне потовщення. А місце для хомута зроблене ДО цього потовщення. Щось не то.
Зробив собі буксировочній трос. 12мм канат ПА, на одному кінці вплів коуш, на іншому просто кільце зробив, і в комплект до цього правильні такелажні шакли на 2 тонни. Мені аж самому сподобалось.
Ще загубив секретку.
Замінив пластковий захист днища (1500грн. пара)- дякую Оресту.
Замінив правий внутрішній ШРУС, було 5 зазубрин, при рушанні стукав. Встановив SKF VKJA 8001 (1100грн). Але щось не зрозуміле- пильнік має вкінці ще одне потовщення. А місце для хомута зроблене ДО цього потовщення. Щось не то.
Зробив собі буксировочній трос. 12мм канат ПА, на одному кінці вплів коуш, на іншому просто кільце зробив, і в комплект до цього правильні такелажні шакли на 2 тонни. Мені аж самому сподобалось.
Ще загубив секретку.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Заїхав до ділера на рахунок секретного ключа. Можна в них замовити сам ключ з одним болтом- ціна 1500 грн.
Я відмовився, Вони відкрутили старі болти (№62) .
Я відмовився, Вони відкрутили старі болти (№62) .
-
- Подполковник
- Повідомлень: 965
- З нами з: 28 серпня 2013, 23:28
- Автомобиль: Honda Civic 5D 1.8
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: SEAT Cordoba 2.0
а не с теплообменника ли сифонит?xxxSERGEYxxx писав:З-під масляного фільтра побігло масло-
на прогретую машину?xxxSERGEYxxx писав:поміряв зарядку=14.3В. Струм х.х. 0.03А.
тоесть можно к од подьехать что бы заводские секретки открутить?xxxSERGEYxxx писав:Вони відкрутили старі болти (№62) .
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Бігло з ущільнення між фільтром та масляним радіатором. Після заміни фальтра, течі припинилися.
Міряв на холодний двигун. Це струм розряду акумулятора в режимі заглушеного двигуна.
Так, можна під'їхати та сервіс- мени відкрутять секретки. В них є комплекти ключів. Звісно якщо у вас секретки ВАГовські)
В мене навіть гроші не взяли за таку процедуру
Міряв на холодний двигун. Це струм розряду акумулятора в режимі заглушеного двигуна.
Так, можна під'їхати та сервіс- мени відкрутять секретки. В них є комплекти ключів. Звісно якщо у вас секретки ВАГовські)
В мене навіть гроші не взяли за таку процедуру
-
- Подполковник
- Повідомлень: 965
- З нами з: 28 серпня 2013, 23:28
- Автомобиль: Honda Civic 5D 1.8
- Звідки: Киев
- Контактна інформація:
Re: SEAT Cordoba 2.0
да. завод ваг. буду иметь в виду.xxxSERGEYxxx писав:Так, можна під'їхати та сервіс- мени відкрутять секретки. В них є комплекти ключів. Звісно якщо у вас секретки ВАГовські)
сделайте замер на прогретую. на холодную всегда больше показывет.xxxSERGEYxxx писав:Міряв на холодний двигун.
интересно что у вас покажет. у меня 13.8 без нагрузки, и 12.4-13 с печкой с габаритами, ближним-дальним-туманки, и тд....
ну а так скажу что в таком режиме уже боллее 3х лет, и аккум подходит. а ему года так 4-4.5
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Точно. На прогріту - 14.0В. З ближнім світлом- 13.9, з пічкою та вентилятором на всю - 13.6В.KEOwh писав:сделайте замер на прогретую. на холодную всегда больше показывет.
В принципі, акумулятор заряджається, але на 100% він так буду заряджатись дуже довгою
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Замінив акумулятор. Був VARTA D24W 62Ah, 480A. З оригінальним кодом 562 019 048 (3100) і чорною кришкою.
Встановив TAB Polar 66Ah, 620A.
Ціна 2200грн.
Встановив TAB Polar 66Ah, 620A.
Ціна 2200грн.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Подивився на свічки запалювання. Відстань між електродами більше за 1мм, но менше за 1,5мм. - підрівняв, також замінив високовольтний провід на 2 циліндр, був оригінал Beru, встановив Bosch. До речі Бош мені більше сподобався за оригінал: резинове кільце- щоб пилюка не сідала на посадочне місце свічки, та контакт до свічки зроблений з латуні, в оригіналі з сілуміну. Після таких маніпуляцій двигун краще працює.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
105 000км.
Кожного року заправляв кондиціонер- а цього року плюнув- треба зробити по-людськи.
Побачив що мокріє тонка трубка від радіатора. Був варіант замінити на шланг- але мені таке рішення не сподобалось, розробники авто могли б таке зробити, а не вставляти два куска шланга в металеву трубу.
Встановив б/у, з розборки з Києва. (500грн з доставкою). Нова 3500*(
Купив маленький знімач стопорних кілець (100).
Поміняв ущільнюющі кільця на вході в радіатор салона, були фіолетові, встановив зелені (2х20грн.)
Заправка фреоном по манометру та 20гр масла- 500грн.
Робить тихіше, нічого не біжить, але менше охолоджує, напевно неточно заправив фреона.
Кожного року заправляв кондиціонер- а цього року плюнув- треба зробити по-людськи.
Побачив що мокріє тонка трубка від радіатора. Був варіант замінити на шланг- але мені таке рішення не сподобалось, розробники авто могли б таке зробити, а не вставляти два куска шланга в металеву трубу.
Встановив б/у, з розборки з Києва. (500грн з доставкою). Нова 3500*(
Купив маленький знімач стопорних кілець (100).
Поміняв ущільнюющі кільця на вході в радіатор салона, були фіолетові, встановив зелені (2х20грн.)
Заправка фреоном по манометру та 20гр масла- 500грн.
Робить тихіше, нічого не біжить, але менше охолоджує, напевно неточно заправив фреона.
- xxxSERGEYxxx
- Капитан
- Повідомлень: 462
- З нами з: 27 лютого 2013, 19:38
- Автомобиль: SEAT Cordoba 2.0
- Звідки: Ровно
Re: SEAT Cordoba 2.0
Ось і закінчилась моя пригода з Сеатом. Продав 25/07-19р. за 5тис. і поїхала машинка в Дніпропетровську область. Вона Принесла тільки хороші емоції. Хай і далі радує нових власників.