Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
- andron1313
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5278
- З нами з: 07 жовтня 2013, 20:21
- Автомобиль: Трёх литровый тур
- Звідки: Киев
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
На хл картонку легко вставить
К лету готов
Собрать + балансировка 300 грн
Пробег такой заметил на шиномонтажке
К лету готов
Собрать + балансировка 300 грн
Пробег такой заметил на шиномонтажке
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 296
- З нами з: 26 липня 2017, 14:07
- Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
як картонку вставити в ХЛ? чи це ноухау?
- andron1313
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5278
- З нами з: 07 жовтня 2013, 20:21
- Автомобиль: Трёх литровый тур
- Звідки: Киев
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Через решотку, снятие где то в бж есть
- demey
- Администратор
- Повідомлень: 11395
- З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
- Автомобиль: Audi A4 Allroad
- Звідки: Киев
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
alexa1 писав:як в морози сильні так і при температурі близкьо нуля, необхідність в електротені відпала, бо авто швидше прогрівается і без нього.
у меня теплый воздух из дефлекторов идет через минуту, полторы после запуска, как в мороз так и около нуля (дизельный Тигуан 2.0).
покажите мне дизель который прогревается быстрее
а-а-а-а-а, все, догнал, это все чудодейственная картонка
Overload - Якісне налаштування вашого авто
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 296
- З нами з: 26 липня 2017, 14:07
- Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
кожен раз знімати решітку для установки, зняття картонки по моему не зручно. краще вже накладку зовнішню.
- lada
- Генерал-Лейтенант
- Повідомлень: 2527
- З нами з: 26 червня 2012, 13:36
- Автомобиль: Seat Leon FR 5F 2.0tdi
- Звідки: Киев, Оболонь
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Под названием PTCdemey писав:а-а-а-а-а, все, догнал, это все чудодейственная картонк
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 296
- З нами з: 26 липня 2017, 14:07
- Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
да проблема не в ртс. салон і без неї гріеться доволі швидко. чи може в мене стоїть він, я так і не зрозумів чи він е. мене не турбуе швидкість прогріву салону, не замерзаю. в мороз тестував, завів одночасно Альтею свою і поряд Фабу 1.4 бензинку. лобове скло почало відаювати одночасно. при температурі нижче 5с холості оберти двигуна тримаються 1000 поки двигун не прогріеться до 70с.
для мене (90% пробігу щоденні поіздки на відстань 20-30 км. по місту, передмісто, середня швидкість не більше 30км), проблема у швидкості прогріву двигуна у холодну погоду. довго він гріеться у морози на коротких поіздках по місту, тянучках, на невеликих обертах, у мороз нижче -10с до роботи 23 км навіть повністю не прогрівався. у пробках починав охолоджуватися. витрати пального через це ростуть. так як двигун мало іздить прогрітим до робочої температури то і регенерації сажовика нема коли треба і коли не треба.
закрив радіатор накладкою і авто тепер іздить у морози як при плюсовій температурі, помітно швидше прогріваеться до робочої температури. витрати пального при моїх щоденних поіздках знизилися. ну і салон прогріваеться швидше.
единий недолік - в тягнучках при не дуже холодній погоді датчик зовнішньої температури показуе більше температуру ніж е насправді...
так як під капотом тепло то і для АКБ життя буде краще і в довше.
і сажовик під час руху може буде сам регенеруватися частіше без примусового включення.
короче... після установки накладки на радіатор необхідність в РТС взагалі відпала. в салоні жарища доволі швидко. і вирішення проблеми з прогрівом копіечне.
для мене (90% пробігу щоденні поіздки на відстань 20-30 км. по місту, передмісто, середня швидкість не більше 30км), проблема у швидкості прогріву двигуна у холодну погоду. довго він гріеться у морози на коротких поіздках по місту, тянучках, на невеликих обертах, у мороз нижче -10с до роботи 23 км навіть повністю не прогрівався. у пробках починав охолоджуватися. витрати пального через це ростуть. так як двигун мало іздить прогрітим до робочої температури то і регенерації сажовика нема коли треба і коли не треба.
закрив радіатор накладкою і авто тепер іздить у морози як при плюсовій температурі, помітно швидше прогріваеться до робочої температури. витрати пального при моїх щоденних поіздках знизилися. ну і салон прогріваеться швидше.
единий недолік - в тягнучках при не дуже холодній погоді датчик зовнішньої температури показуе більше температуру ніж е насправді...
так як під капотом тепло то і для АКБ життя буде краще і в довше.
і сажовик під час руху може буде сам регенеруватися частіше без примусового включення.
короче... після установки накладки на радіатор необхідність в РТС взагалі відпала. в салоні жарища доволі швидко. і вирішення проблеми з прогрівом копіечне.
- demey
- Администратор
- Повідомлень: 11395
- З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
- Автомобиль: Audi A4 Allroad
- Звідки: Киев
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
alexa1 писав:чи може в мене стоїть він, я так і не зрозумів чи він е
Вы бы определились для начала есть ртс у вас или нет. А то с одной стороны двигло на ходу остывает, с другой в салоне жара. Ничего странного в этом не видите? Или картонка и температуру в салоне поднимает на ХХ и стоящем авто? Вам не приходило в голову, что пока термостат на большой круг не откроется КПД у картонки равен нулю?alexa1 писав:після установки накладки на радіатор необхідність в РТС взагалі відпала
Overload - Якісне налаштування вашого авто
- andron1313
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5278
- З нами з: 07 жовтня 2013, 20:21
- Автомобиль: Трёх литровый тур
- Звідки: Киев
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Вот ради экспертов, пойду поставлю картонку
Думаю не сильно даст тепла
Средний расход 10л выходит меня не нарягает
На кордобе было бы 13 и бенза минимум 20л в месяц
Думаю не сильно даст тепла
Средний расход 10л выходит меня не нарягает
На кордобе было бы 13 и бенза минимум 20л в месяц
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
andron1313 писав: пойду поставлю картонку
alexa1 писав:закрив радіатор накладкою
У вас недостатньо прав для перегляду приєднаних до цього повідомлення файлів.
- Irbis
- Региональный координатор
- Повідомлень: 999
- З нами з: 09 листопада 2006, 17:39
- Автомобиль: Seat Altea XL 1.6 TDI '15
- Звідки: Украина, Львов
- Контактна інформація:
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Накладка для решетки не колхоз. Себе не брал, может на след зиму возьму, посмотрим..
https://www.polarautovaruste.com/p9154- ... 0--fi.html
https://www.polarautovaruste.com/p9154- ... 0--fi.html
-
- Старший Лейтенант
- Повідомлень: 296
- З нами з: 26 липня 2017, 14:07
- Автомобиль: Seat Altea 1.6 TDI
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
на рахунок наявності РТС. не знаю я чи е вона, не помітно її фізично, в альтеї не так просто іі побачити. авто дизельгнейтна для південних країн без підогрівів сидінь тощо. але лобовуху розмерзае швидко.
ефект картонки проявляеться в основному на швидкості - холодне повітря не обдувае двигун. і не мае значення при цьому відкритий термостат чи закритий, на швидкості під капот не поступае холодне повітря, розуміеться двигун прогріваеться швидше.
так як авто прогріваеться швидше, то в салоні швидше становиться тепліше, у пробках не остигае бо по перше авто більше прогріте, по друге радіатор закритий , повітря холодне не поступае під капот. для прикладу на прогрітому повністю двигуні у пробках датчик температури зовнішньої може показувати навіть на 10 градусів вище температуру ніж е насправді. залежить від того які тягнучки, пробки.
до речі в А5 датчик зовнішній температури стояв в іншому місці бо показував правильну температуру за бортом.
ефект картонки проявляеться в основному на швидкості - холодне повітря не обдувае двигун. і не мае значення при цьому відкритий термостат чи закритий, на швидкості під капот не поступае холодне повітря, розуміеться двигун прогріваеться швидше.
так як авто прогріваеться швидше, то в салоні швидше становиться тепліше, у пробках не остигае бо по перше авто більше прогріте, по друге радіатор закритий , повітря холодне не поступае під капот. для прикладу на прогрітому повністю двигуні у пробках датчик температури зовнішньої може показувати навіть на 10 градусів вище температуру ніж е насправді. залежить від того які тягнучки, пробки.
до речі в А5 датчик зовнішній температури стояв в іншому місці бо показував правильну температуру за бортом.
-
- Полковник
- Повідомлень: 1043
- З нами з: 23 березня 2009, 21:52
- Автомобиль: '15 Altea XL 1.6 CAYC DSG
- Звідки: ОДЕССА!!!
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Загадили человеку тему
Называйте как хотите, закрывайте чем хотите или не закрывайте. Эффект от перектытия доступа холодного воздуха через решетки переднего бампера есть и он действительно довольно таки большой. "Выйди" на балкон, попей кофе, горячего... через пару минут кофе уже совсем и не кофе, через 5 минут совсем остывший. Уже молчу что штатно шторки на дизеля идут у многих моделей ( заводской номер и т.д, я не про кустарно сделанные, как у меня к примеру). А так, каждый решает сам. Давайте так, даже без термостата, уберем большой круг ОЖ совсем... Как вы думаете, какая ОЖ с двигателем быстрей прогреются, где доступ холодного воздуха "отовсюду" или в "закрытом" маленьком помещении, пусть и температура в помещении была изначально равна температуре на улице? Про поток набегающего холодного воздуха на трассе при минус 10 я вообще молчу. Да, при нуле выгода будет мала, но чем ниже температура и чем больше поток холодного набегающего воздуха, тем дольше будет прогрев. При "картонке" набегающий поток минимален ( так через щели какие и все).
Называйте как хотите, закрывайте чем хотите или не закрывайте. Эффект от перектытия доступа холодного воздуха через решетки переднего бампера есть и он действительно довольно таки большой. "Выйди" на балкон, попей кофе, горячего... через пару минут кофе уже совсем и не кофе, через 5 минут совсем остывший. Уже молчу что штатно шторки на дизеля идут у многих моделей ( заводской номер и т.д, я не про кустарно сделанные, как у меня к примеру). А так, каждый решает сам. Давайте так, даже без термостата, уберем большой круг ОЖ совсем... Как вы думаете, какая ОЖ с двигателем быстрей прогреются, где доступ холодного воздуха "отовсюду" или в "закрытом" маленьком помещении, пусть и температура в помещении была изначально равна температуре на улице? Про поток набегающего холодного воздуха на трассе при минус 10 я вообще молчу. Да, при нуле выгода будет мала, но чем ниже температура и чем больше поток холодного набегающего воздуха, тем дольше будет прогрев. При "картонке" набегающий поток минимален ( так через щели какие и все).
ALTEA XL 2015, 1.6 CR - CAYC, DSG - 7
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
- andron1313
- Генерал Армии
- Повідомлень: 5278
- З нами з: 07 жовтня 2013, 20:21
- Автомобиль: Трёх литровый тур
- Звідки: Киев
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Я с жигулей не ставил
Смотрю и Каен с нами
И я поставил
Проверить несмогу, регенерация идёт
Подключил игрушку с турбонадувательством
https://youtu.be/_rdkzTHbmwE
Смотрю и Каен с нами
И я поставил
Проверить несмогу, регенерация идёт
Подключил игрушку с турбонадувательством
https://youtu.be/_rdkzTHbmwE
- Валериевич
- Полковник
- Повідомлень: 1486
- З нами з: 09 листопада 2011, 11:08
- Автомобиль: Altea Freetrack 1.4 TSI
- Звідки: Киев УКРАИНА
Re: Чёрный, чёрный "Dieselgate" XL 201 hp 403 Nm
Я два года назад полностью закрывал нижнюю решетку зимой - эффект однозначно есть. Тему реально заср..ли. Андрей извини.