Seat Leon ST 1.6 TDI

Модератори: Olka, KakTus08

anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

мастило (vw 507.00 longlife ).
всі фільтри.
комплект ГРМ (роліки натяжний, два обвідних) + помпа системи охолодження.
ремінь генератора.
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

старі деталі (крім масл/пал. фільтрів) поклали в окремі кульки в багажник,
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

графік для двигуна CRKB 1.6TDI 81kWt/110Hp .
Зображення


В мене стоїть, щоправда, модифікація CRKB під Euro5 plus, а не Euro6.
- немає регулювання фаз газорозподілу,
- немає контуру циркуляції ВГ високого тиску.
- немає інших плюшок вказаних в PPS 526.

Схоже(точно не знаю) що мій двигун це швидше аналог 2.0 CRBC, просто з меншим об'ємом, коротшим ходом поршня і без балансирних валів.
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

Обновив карти навігатора, і MIB1 software update.
Звичайна Micro-SD картка через перехідник.
Зайняло рівно 30 хв.

Device Part Number: 5F0035858A
Hardware: 041
Software: було 0425, стало - 0480.

Після ребута компутер сам завантажився, помилки про невідповідність версії не було.

Візуально нічого не змінилося.
Тачскрін став трохи чутливіший, і, здається, анімація плавніша.
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

Зробив вібро-шумо-ізоляцію,
заодно проклав кабель камери заднього виду.
Встановив захист двигуна,
Замінив патрубок системи охолодження.
Підняв кузов на поліуретанові проставки під пружини (2см).

Тепер фари світять надто високо, сліплять передні машинию Порівняв з іншими - більшість так і їздить :), а мені не комфортно.
Буду шукати vsdc-шнурок, зробити корекцію.
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 21:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення Vladimir_SF »

anatolijd писав:Підняв кузов на поліуретанові проставки під пружини (2см).
anatolijd писав:Тепер фари світять надто високо, сліплять передні машинию
Анатолий, сорри, Вы в школе геометрию учили ? Нарисуйте трейгольник, представьте что у Вас граница 30 м от авто, а теперь поднимите вершину на 20мм и на сколько от Вас уйдет граница ? Максимум 2 метра ! Это при условии что проставки на обе оси!

Если так и есть - скорее всего Вы просто не замечали что иногда на буграх ( как и все ) Вы засвечивали встречное авто.

Это лирика.

Вопрос - зачем Вам "Вася" если в любой , даже Фул ЛЭД фаре есть механическая настройка ! Станьте на НЕ освещенной улице вечером, включите ближний и подкорректируйте его )
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

Це в мене перше авто з LED-фарами (до цього були лише заводські галогенки), і тому я добре пам'ятаю перше враження - дуже чітка границя між освітленою та не освітленою ділянкою дороги попереду, приблизно 4-5 корпусів автомобіля. Також запам'яталось, що в пробці межа освітлення проходила по лінії між бамепром та багажником автомобіля попереду (не всіх, звичайно, але більшості).

Після того як поставили проставки (зпереду і ззаду), щось змінилось.
На дорозі тепер фари освітлюють довшу ділянку, настільки далеко що чіткої границі освітлення більше невидно.
Границя освітлення переднього авто в пробці стала вище і точно більше ніж на 2 см.
Авто яке їде на 5-6 метрів попереду я тепер освітлюю на рівній дорозі рівно по дзеркала заднього виду (про бугри взагалі мовчу).

Ще одна річ яку не зауважував до проставок - після зупинки на світлофорі, видно як автокоректор опускає фари в нижнє положення, те яке було до ліфтингу. Через 100 метрів наступний світлофор, зупинка, 5 секунд - і знову видно як опускаються фари. Тобто рушає автомобіль з одним рівнем фар, а в процесі їзди рівень піднімається. Раніше такого не помічав.
Я думав автокорректор статичний і спрацьовує один раз при включенні фар. А він, виходить, динамічний ?

Кліренс раніше був дуже низький. Зпереду, в місці під лапу домкрата - не більше 145 мм (прикладав 5" смартфон ертикально замість лінійки, впритирку).
Можливо, раніше динамічний автокоректор не спрацьовував при їзді, а почав працювати тепер, після підняння авто - вага зросла, центр ваги піднявся, можливо амплітуда коливань теж змінилась і тепер перевищує "поріг чутливості" автокоректора ?

Можна й механічно відрегулювати, але якщо авто стоїть нерухомо - то фари світять правильно, регулювати немає потреби. Фари піднімаються автоматично, в процесі їзди.
Піднімаються, як на мене, надто високо. Хоча може бути що вони піднімаються на правильну висоту, просто я цього не розумію :)
Аватар користувача
Vladimir_SF
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 7470
З нами з: 25 травня 2012, 21:44
Автомобиль: Volvo XC60, S60 / Doblo
Звідки: Киев

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення Vladimir_SF »

Тогда проверять датчик автокорректора который на задней оси - Вы подняли авто, и изменили угол датчика, вот мозг и кипит, наверное реально нужно уже лечить настройкой Васи - если это возможно )
Volvo XC60 2.4 Bi turbo - R Design ( CHIP Polestar + K&N), Dual exhaust
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

169.9 тис.

Природа за час карантину настільки очистилась, що турбіна почала нагнітати тиск 4 атмосфери.
Поки ще й двигун не почав видавати заповітні 1,21 ГВт потужності, вирішив вернути показники турбіни в норму.

Car Scanner ELM OBD2
DTC report
Selected brand: Seat
VIN: VSSZZZ5FZFR10

============1==============
P2563
Raw code: 2563
ECU: Engine control unit
Status: Confirmed
OBDII: Turbocharger (TC) boost control position sensor - range/performance problem

part no: 809278-0001
Добре видно шток, він без можливості регулювання.
Зображення


part no: 794080-53
part no: 787563-08
Зображення
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

Інтернет підказує що це міг би бути VAG 04L198716А , візуально дуже схожий ( суфікс "А" скоріш за все вказує на кріплення, воно замінне тому можна його опустити при пошуку ).
Але exist каже що цей partNo вам не підходить згідно VIN.

Зображення

Поїду мабуть в дизель-сервіс, нехай запчастину пошукають спеціально навчені люди, які її в хоч в руках тримали а не в інтернетах розглядали.
anatolijd
Солдат
Солдат
Повідомлень: 34
З нами з: 22 вересня 2018, 09:18
Автомобиль: Seat Leon ST 1.6 tdi 110
Звідки: Львів

Re: Seat Leon ST 1.6 TDI

Повідомлення anatolijd »

165 тис.
Поміняв амортизатори. Попередні стояли з конвеєра.

газо-масляні Sachs Super Touring.
передні: SACHS 315 910
задні : SACHS 315 912


Через 1-2 тис.км , одного дня задній лівий почав гриміти на нерівностях, а наступного дня - почав віддавати чітким ударом в кузов на любому вигині дороги. Звук наче не закриті двері пасажира.

Розібрали.
Виявилось, що стопорне кільце на штоку амортизатора переїхало на шток, який тепер не має опори зверху і при стисканні вільно висувається в гору поки не зустрінеться з кузовом.
Полікували підбором шайби відповідного діаметру до стопорного кільця.
Відповісти