Народ хто допоможе знанйти ендоскоп для того щоб залізти в двигун і глянути що там твориться .
Читав , що таке чудо є , і навіть знайшов де купити , але дорого.
Можливо хтось має або знає де взяти .
З мене велике пиво
Да я не против . но возникает маленький вопрос, для того чтобы диагностировать, необходимо иметь навыки и знать описание рабочих механизмов/позиций/ двигателя перед выходом из строя. одним словом: использование аппарата узи в ЦРБ врачём который первый раз данный аппарат в глаза видит.
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.
як не крути а голову треба знімати... в глобальному плані то вже не така і проблема... тільки страшно говороти... зразу і буде видно що треба міняти а що ні. Взагалі в мене теж коли проїхатися кілометрів 100-150 зі швидкістю не нижчою за 140-160 км/год зразу треба долити до 150 гр масла. А якщо їздити до 120 км/год і не часто крутити мотор в місті то від заміни до заміни на 10 тис. км доливаю 500-600 гр масла. масло репсол.
На рахунок компресії - мій колишній водій (старший дядько) казав, що якщо мотор бере масло то і компресія буде класна. по компресії стану мотора не визначиш. можливо просто задубіли сальнички клапанів і все обійдеться малою кров"ю. можливо якийсь сальничок криво встановлений. в мене так було на сенсі - брав масло з самого початку. на сто казали, що тре робити капіталку. але пробіг був до 20 тис. км. коли приватний майстер розібрав і поміняв сальнички на якісні та ще й виявив брак з заводу (криво поставлений сальничок) машина масло брати перестала... ну знову ж таки до 120-130 км/год. якщо ж літав більше 140 км/год, а я так часто їздив - масло брала в межах розумного. не бійся зняти голову. як то кажуть "вскритіє покажет...". і взагалі - це ж все-таки тільки мотор, груда заліза, а не рідна людина... це річ набута... не переживай так.
rulon писав:як не крути а голову треба знімати... в глобальному плані то вже не така і проблема... тільки страшно говороти... зразу і буде видно що треба міняти а що ні. Взагалі в мене теж коли проїхатися кілометрів 100-150 зі швидкістю не нижчою за 140-160 км/год зразу треба долити до 150 гр масла. А якщо їздити до 120 км/год і не часто крутити мотор в місті то від заміни до заміни на 10 тис. км доливаю 500-600 гр масла. масло репсол.
На рахунок компресії - мій колишній водій (старший дядько) казав, що якщо мотор бере масло то і компресія буде класна. по компресії стану мотора не визначиш. можливо просто задубіли сальнички клапанів і все обійдеться малою кров"ю. можливо якийсь сальничок криво встановлений. в мене так було на сенсі - брав масло з самого початку. на сто казали, що тре робити капіталку. але пробіг був до 20 тис. км. коли приватний майстер розібрав і поміняв сальнички на якісні та ще й виявив брак з заводу (криво поставлений сальничок) машина масло брати перестала... ну знову ж таки до 120-130 км/год. якщо ж літав більше 140 км/год, а я так часто їздив - масло брала в межах розумного. не бійся зняти голову. як то кажуть "вскритіє покажет...". і взагалі - це ж все-таки тільки мотор, груда заліза, а не рідна людина... це річ набута... не переживай так.
Ну для того что бы убедится в наличии маслосьёмных колпачков хватит снять всего лишь клапанную крышку головки.
А случаи кривой установки на заводе маслосъёмных колпачков, распостраннёная болезнь.
Самый лучший учитель в жизни - опыт. Берёт, правда, дорого, но и объясняет доходчиво.