Найгірше те, що тим "працівникам" з шиномонтажу - нереально щось доказати.
Одна надія - стояти біля них і все ретельно дивитися.
Була подібна ситуація років 5 назад - "вийшов" на власника шиномонтажу - той вибачився і подарував 2 колеса, а одного з тих працівників я більше там не бачив. Видно не перший такий випадок був
Вітаю з тим, що все в порядку.
Хоч я молодий і зелений, але дам одну пораду - якщо щось сталось із авто, чи ви чуєте якісь нехарактерні чи дивні звуки - ЗАВЖДИ варто зупинитись і оглянути авто - це в першу чергу ваша безпека.
Адже зупинка на 10 хв. для виявлення дефекту іноді може врятувати не тільки авто від подальших проблем, але й життя/гроші/час і т.д і т.п.
anonymous sex dating - https://privateladyescorts.com - [url=https://privateladyescorts.com] sexy live chat [/URL]
Мені Володя з Галанту, коли я вже йому подзвонив і розповів в чому насправді була причина, розказав дуже тематичний анекдот:
"СМС на телефон.
Вован, якщо ти ще живий, то ти тихесенько зупинися і попробуй докрутити гайки, бо ми здається забули це зробити.
Пацани з автосервісу." якраз в тему
Взагалі на _нормальних_ шиномонтажах написано "Водій! Через ХХХ кілометрів перевір затяжку болтів!" і попереджають про це. Болти мають особливість розкручуватись по секрету
в продовження теми - був подібний випадок на попередньому авто, але недотягнутим були не болти, а ступінчний підшипник, і характерний стукіт був чутний найбільше на поворотах.
+100 до слів crayfish
Прикольно, Ymyk, мені ж видаляли вмятину на крилі якраз без демонтажу і покраски.
І мене мордувало питання як вони то роблять. І пояснення типу "та маєм такі шпорталки і шпортаєм" щось не дуже підходило.
А тепер стало все на свої місця