ТОП МОТОРС
Модератори: Olka, APod, ToLida
- CoSmO
- Участник клуба
- Повідомлень: 34
- З нами з: 11 жовтня 2009, 12:07
- Автомобиль: Ford Focus II 1.6 TdCI
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Величезне дякую Віталію, не забувайте, в понеділок на діагностику, будемо довиправляти вашу ходову;)
Та доречі, +380631505594, це мій номер телефону, усі запитання, неподобства та пропозиції на майбутнє я хочу почути власне від вас, а не побачити спочатку на форумі. ТОП МОТОРС- офіційний диллер, не партнер, та ми працюватимемо з вами на рівні вищему!
Та доречі, +380631505594, це мій номер телефону, усі запитання, неподобства та пропозиції на майбутнє я хочу почути власне від вас, а не побачити спочатку на форумі. ТОП МОТОРС- офіційний диллер, не партнер, та ми працюватимемо з вами на рівні вищему!
...Leon FR 2.0TDI... 170hp of diesel power... Waiting march 2010...
Sporty, design driven, lively...
Sporty, design driven, lively...
-
- Младший Лейтенант
- Повідомлень: 196
- З нами з: 19 грудня 2009, 21:30
- Автомобиль: ALTEA 1.9
- Звідки: LEMBERG
Re: ТОП МОТОРС
В реальності є завжди негативні і позитивні моменти і треба ставитись з розумінням до негативних моментів і не сильно брати це в голову.crayfish писав: Висновки:
Що один, що другий сервіс - молодці, у кожного є свої особливості, як на мене, то сервіс на вул. проф.Буйка, який працює вже багато років, є більш досвідченим, має великий склад зап.частин та витратних матеріалів. сервіс "ТОП Моторз", ще дуже молода команда, їм ще трохи бракує досвіду, але, зрештою, я впевнений, що найближчим часом все буде якнайкраще.
Станція на Буйка не починала з абсолютного нуля і фахівці їх раніше були на ВАГівскому-Алексу і відповідно в них був і на зараз збільшився досвід від їх практи . Так в них більший склад бо знають вже слабі місця машин які вони обслуговувають і відповідно мають більший запас і номенклатуру це все приходить з часом. Просто треба усвідомлювати що досвід приходить з часом але на сьогоднішній час сучасні машини це складний технологічний виріб і його потрібно облуговівати не в "дяді Васі" а на нормальному сервісі. Наприклад на Буйка для обслуговування СЕАТів використовують сервісні компютери від Шкоди які в свою чергу є русовікованими і іхнім фахівцям легше розібратись с складних підказках а на "ТОП Моторз" мають сервісний з англійською (русофікованих практично не існує) але там краще враховано особливості конкретних сеатівських машин.
Так що в реальності треба періодично на обидвох станціях бувати.
- Developer
- Участник клуба
- Повідомлень: 303
- З нами з: 13 квітня 2010, 21:55
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Сьгодні намагався записатися на діагностику ходової. Знаю знаю, в іншій гілці казав шо поїду на Буйка, але чесно признаюся - сподобався їх салон, тому захотілося трошка подивитися на нові машинки і може якихось аксесуарів пригледіти на свій Леон.
Телефон підняла приємна дівчинка, але на моє здивування: “майстер вийшов на обід, передзвонівть за годинку або я вам дам його номер і взнаєте коли можна буде приїхати“. Думаю чого буду дзвонити і людину відривати від законного обідду. Передзвонив десь за 2 годинки, але майстра так і не було . Перша ж думка, шо то за установа, яка не знає коли можна до них приїхати шоб майстер був на місці. Видно якогось графіку і запису у них немає. Лишив свій номер і попросив мені передзвонити, але так ніхто не передзвонив.
Звоню втретє, але цього разу мене цікавила вартість рідних дворніків на мою машинку. І щоб ви думали? Та сама приємна дівчинка і та сама нериємна відповідь . Запропонувала мені передзвонити за 15хв, коли буде інформація, або взяти номер і передзвонити майстру самому .
Передзвонюю в 4-те, сподіваючись отримати хоч якусь інформацію. Цього разу вже не було дівчинки, а говорив з іншою людиною, яка теж мені надати якоїсь інформації не могла, запропонувала лишити телефон і надати мені всю інфу пізніше. Це мене почало злити і я почав задавати дурні запитання і наїжджати (Топ Моторс, приношу своє вибачення, якшо був занадто різким ). Мені пояснили шо вони салон, а сервіс окремо і саме сервіс займається надаванням інфи, яка мене цікавила. Що мене здивувало, бо телефон один а по ньому ніхто нічо не знає. Да і ціни на товари, які вони продають, варто б було знати не якомусь майстру, а просто мати доступний всі працівникам прайс лист.
Залишив свої координати вдруге, але цього разу мені вже передзвонили і я мав змогу приємно поспілкуватися по питанням, які мене цікавили (шкода не запитав імя з ким розмовляв). Двірники виявилися несподівано дорогими (але ж той леон зі своїми особливим кріпленнями ), але я записався на діагностику. Сподіваюся вона пройде краще ніж сьогоднішнє спілкування і перше враження буде виправлено .
Нікого не буду звинувачити своїм постом, просто виклав свої думки і перший досвід співпраці з Топ Моторс.
Телефон підняла приємна дівчинка, але на моє здивування: “майстер вийшов на обід, передзвонівть за годинку або я вам дам його номер і взнаєте коли можна буде приїхати“. Думаю чого буду дзвонити і людину відривати від законного обідду. Передзвонив десь за 2 годинки, але майстра так і не було . Перша ж думка, шо то за установа, яка не знає коли можна до них приїхати шоб майстер був на місці. Видно якогось графіку і запису у них немає. Лишив свій номер і попросив мені передзвонити, але так ніхто не передзвонив.
Звоню втретє, але цього разу мене цікавила вартість рідних дворніків на мою машинку. І щоб ви думали? Та сама приємна дівчинка і та сама нериємна відповідь . Запропонувала мені передзвонити за 15хв, коли буде інформація, або взяти номер і передзвонити майстру самому .
Передзвонюю в 4-те, сподіваючись отримати хоч якусь інформацію. Цього разу вже не було дівчинки, а говорив з іншою людиною, яка теж мені надати якоїсь інформації не могла, запропонувала лишити телефон і надати мені всю інфу пізніше. Це мене почало злити і я почав задавати дурні запитання і наїжджати (Топ Моторс, приношу своє вибачення, якшо був занадто різким ). Мені пояснили шо вони салон, а сервіс окремо і саме сервіс займається надаванням інфи, яка мене цікавила. Що мене здивувало, бо телефон один а по ньому ніхто нічо не знає. Да і ціни на товари, які вони продають, варто б було знати не якомусь майстру, а просто мати доступний всі працівникам прайс лист.
Залишив свої координати вдруге, але цього разу мені вже передзвонили і я мав змогу приємно поспілкуватися по питанням, які мене цікавили (шкода не запитав імя з ким розмовляв). Двірники виявилися несподівано дорогими (але ж той леон зі своїми особливим кріпленнями ), але я записався на діагностику. Сподіваюся вона пройде краще ніж сьогоднішнє спілкування і перше враження буде виправлено .
Нікого не буду звинувачити своїм постом, просто виклав свої думки і перший досвід співпраці з Топ Моторс.
- AndrewK
- Участник клуба
- Повідомлень: 858
- З нами з: 08 липня 2009, 09:26
- Автомобиль: Cordoba Sport 2.0
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
ОК, давай спробуємо. Вже і говорили телефоном і планували договорити вчора на зустрічі. Наразі маємо дві машини моя кордоба та ібіца Володимира (Puff), в яких потіє задня оптика. На моїй: права-зовнішня, у Володі: всі три крім правої-зовнішньої. Вчора на зустрічі ми оглянули ще раз ліхтарі. Всі, що потіють, мають внутрішні дефекти склейки. Моя наразі при хорошій погоді просохла, у Володі дві просохли, одна таки непросохла (там ситуація зі склейкою просто драматична, якщо придивитися).CoSmO писав:Та доречі, +380631505594, це мій номер телефону, усі запитання, неподобства та пропозиції на майбутнє я хочу почути власне від вас, а не побачити спочатку на форумі. ТОП МОТОРС- офіційний диллер, не партнер, та ми працюватимемо з вами на рівні вищему!
Також володію інформацією, що такий дефект як у мене на кордобах 2008р.в. зустрічався часто.
Твоя відповідь, що імпортер такий дефект не признає гарантійним нас не влаштовує. І перш за все тому, що волога в ліхтарях буде викликати корозію в патронах ламп, звісно що не бігом і вже, але в недалекому майбутньому за пару років. І вирішувати його доведеться вже за свої гроші. Та й вигляд нової машини з потними ліхтарями м'яко кажучи...
Крім того володію інформацією, що такий дефект інші дилери таки ліквідують як гарантійний, а також, що у Львові є ще 3 кордоби з аналогічним до мого дефектом. Так що пропоную тобі визначатися: що ми робимо далі?
Як варіанти:
- тупо замінити ліхтарі в любого іншого дилера
- послати письмовий запит на "Формулу-моторс" і відповідь викласти тут
Проте нажаль обидва варіанти не на вашу користь .
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab73005.gif[/img]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Нарешті скінчилася моя епопея із заміною заднього ліхтаря, який постійно запотівав.
Скінчилася позитивно - заміною по гарантії. Але скінчилося дякуючи зусиллям фахівців ГАЛАНТ-АВТО, а не офіційного представника ТОП МОТОРС.
А тепер детальніше.
Я вже писав, що десь перед Паскою я звернувся на ТОП МОТОРС з проханням замінити задній ліхтар, який стабільно був запотівший. Там мені сказали, що питань не буде і мене повідомлять, коли треба буде приїхати на заміну. Пройшло 3-4 тижні, а жодної звістки не було. Мене це трішки дістало і я написав тут пост про те, що щось не гаразд у ТОП МОТОРС. Після чого до мене передзвонили і сказали, що за пару днів мені замінять ліхтар, а детальнішу інформацію повідомлять телефоном у найближчий час. Я зрадів і став чекати на заповітний дзвоник.
Проте не все так просто. Через пару днів мені на форумі у приваті написали, що нічого не вийде посилаючись на "злий" Київ. Цитую отриманого листа:
"Володимир, погана звістка Сьогодні була нарада згідно гарантії, Київ признав ваш випадок не гарантійним."
продовження далі...
Скінчилася позитивно - заміною по гарантії. Але скінчилося дякуючи зусиллям фахівців ГАЛАНТ-АВТО, а не офіційного представника ТОП МОТОРС.
А тепер детальніше.
Я вже писав, що десь перед Паскою я звернувся на ТОП МОТОРС з проханням замінити задній ліхтар, який стабільно був запотівший. Там мені сказали, що питань не буде і мене повідомлять, коли треба буде приїхати на заміну. Пройшло 3-4 тижні, а жодної звістки не було. Мене це трішки дістало і я написав тут пост про те, що щось не гаразд у ТОП МОТОРС. Після чого до мене передзвонили і сказали, що за пару днів мені замінять ліхтар, а детальнішу інформацію повідомлять телефоном у найближчий час. Я зрадів і став чекати на заповітний дзвоник.
Проте не все так просто. Через пару днів мені на форумі у приваті написали, що нічого не вийде посилаючись на "злий" Київ. Цитую отриманого листа:
"Володимир, погана звістка Сьогодні була нарада згідно гарантії, Київ признав ваш випадок не гарантійним."
продовження далі...
Востаннє редагувалось 30 квітня 2010, 19:23 користувачем puff, всього редагувалось 2 разів.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Продовження. Початок у попередньому пості.
Можете самі прийняти рішення наскільки це "не гарантійний" випадок. Фотки зроблені в різні дні, з метою показати, що проблема постійна, а не одноразова.
Наголошую, що не телефоном, а саме через форум мене повідомили про "радісну" звістку. Я сам зателефонував і дізнався, що для того щоб замінити ліхтар за гарантією треба, щоб у ньому стояла!!! вода. Мій аргумент, що на ліхтарі багато крапель води, до уваги не взяли.
Зрозуміло ж, що на цьому я не зупинився і поїхав на Буйка. Деталі можна почитати у відповідній темі про ГАЛАНТ-АВТО. Скажемо коротко - питання вирішили ЗА ГАРАНТІЄЮ!!!
Думаю, що менеджмент ТОП МОТОРС, якщо їм не байдужа доля їхнього салону та сервісу мали б звернути увагу на це.
P.S. Питання з гальмами досі теж не вирішене без жодної інформації.
Можете самі прийняти рішення наскільки це "не гарантійний" випадок. Фотки зроблені в різні дні, з метою показати, що проблема постійна, а не одноразова.
Наголошую, що не телефоном, а саме через форум мене повідомили про "радісну" звістку. Я сам зателефонував і дізнався, що для того щоб замінити ліхтар за гарантією треба, щоб у ньому стояла!!! вода. Мій аргумент, що на ліхтарі багато крапель води, до уваги не взяли.
Зрозуміло ж, що на цьому я не зупинився і поїхав на Буйка. Деталі можна почитати у відповідній темі про ГАЛАНТ-АВТО. Скажемо коротко - питання вирішили ЗА ГАРАНТІЄЮ!!!
Думаю, що менеджмент ТОП МОТОРС, якщо їм не байдужа доля їхнього салону та сервісу мали б звернути увагу на це.
P.S. Питання з гальмами досі теж не вирішене без жодної інформації.
Востаннє редагувалось 30 квітня 2010, 19:24 користувачем puff, всього редагувалось 1 раз.
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- Developer
- Участник клуба
- Повідомлень: 303
- З нами з: 13 квітня 2010, 21:55
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Puff, вітаю . Добре, коли питання вирішуються позитивно. А Топ-Моторсу -1
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Роман, дякую. Твоя оцінка дуже лояльна
Особисто від мене, за таке піклування про клієнта, ТОП МОТОРС отримує -100!
Особисто від мене, за таке піклування про клієнта, ТОП МОТОРС отримує -100!
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- AndrewK
- Участник клуба
- Повідомлень: 858
- З нами з: 08 липня 2009, 09:26
- Автомобиль: Cordoba Sport 2.0
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Аналогічно ліхтар замінено на "Галант-авто". За що їм респект і увага. Робіть висновки
[img]http://forum-lines.ru/rez/ab73005.gif[/img]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
О, Андрію, вітаю з новим ліхтарем!
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- TOP MOTORS
- Прапорщик
- Повідомлень: 151
- З нами з: 09 вересня 2009, 11:50
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
Доброго дня всім!
Повідомляємо Вам про те, що в нашому автоцентрі розпочалася літня акція на усі аксесуари, що є в наявності!
Знижка складає 20 % від повної вартості!
З повагою, ТОП МОТОРС!
Повідомляємо Вам про те, що в нашому автоцентрі розпочалася літня акція на усі аксесуари, що є в наявності!
Знижка складає 20 % від повної вартості!
З повагою, ТОП МОТОРС!
[color=#FF0000][b]Топ Моторс м.Львів, вул.Городоцька,224 (032)243 70 66
(067)234 SEAT(7328)[/b][/color]
(067)234 SEAT(7328)[/b][/color]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
Раз пішла така розмова, Ви б уточнили які саме аксесуари є в наявності
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- ToLida
- Участник клуба
- Повідомлень: 1832
- З нами з: 11 березня 2009, 18:39
- Автомобиль: Seat Tolida SW 1.6i
- Звідки: Львів, (067)9606987
Re: ТОП МОТОРС
Думаю, що можна й під замовлення... Напевно...
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab170872.gif[/img][/url]
[b][color=#BF00BF]Аж КАПЕЦЬ як все АЛІҐАНСЬКО!!![/color][/b]
[b][color=#BF00BF]Аж КАПЕЦЬ як все АЛІҐАНСЬКО!!![/color][/b]
- puff
- Участник клуба
- Повідомлень: 1778
- З нами з: 03 березня 2010, 08:24
- Автомобиль: Seat Ibiza Sport 2.0
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: ТОП МОТОРС
ну не знаю...акція на усі аксесуари, що є в наявності
як написали, так і сприймаю
[img]http://puff.orgfree.com/NightIba.gif[/img] [url=http://mova.ridne.net/profile/2361][img]http://mova.ridne.net/profile/2361/2.png[/img][/url]
- Developer
- Участник клуба
- Повідомлень: 303
- З нами з: 13 квітня 2010, 21:55
- Автомобиль: Seat Leon 1.6
- Звідки: Львів
Re: ТОП МОТОРС
І може прайси якісь скинули бРаз пішла така розмова, Ви б уточнили які саме аксесуари є в наявності