Сторінка 1 з 4

Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 13:58
VBoychuk2011
Допоможіть будь ласка розібратися з моїм двигуном. Незнаю куди звернутися.
Автомобіль Seat Leon 1.6 2006р.
Двигун "їсть масло" - 300 г на 1000 км.
З вихлопної диму немає. Двигун знизу чистий.
Зверху трошки є жирні плями там де кришка клапанів.
Зараз залите масло Castrol напівсинтетика (повна синтетика пропадала набагато скорше).


На СТО говорять, що діагностика нічого не дасть , що потірбно розбирати двигун.

Можливо хтось щось підкаже.
Буду дуже вдячний.

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 15:20
crayfish
Діагноз "по фотографії" вкрай важко встановити, але приймати міри треба терміново - бо полетить каталізатор - а він дорогий і не любить "масла", загалом тре глянути:
- якого кольору свічі запалювання, причому викрутити всі і всі чотири порівняти (я до чого веду - у нашого двигуна (в мене теж 1.6) важко викрутити 2-гу і 3-тю свічки - заважає впускний колектор, його треба знімати);
- поміряти компресію, різниця компресії в циліндрах повинна бути не більше 0,5-0,7 кГ/см². максимум 1 кГ/см², норма вроді понад 13 кГ/см² (не плутати компресію із степінню стиску);
- відкрутити маслозаливну горловину - на холостих обертах не повинно бути "диму" типу таке як вихлоп;
- чи щільно стоїть на свому місці масляний щуп;
- перевірити тиск масла.
Загалом дві проблеми можуть бути:
1. Зносились сальники клапанів - тут тільки розбирати "голову" і міняти їх;
2. Залягли маслознімні кільця - тут теж кілька виходів:
- кардинальний і дорогий - розбирати ЦПГ міняти кільця;
- спробувати "реанімувати" кільця - для цього:
- змінити масло (може допомогти, якщо зараз залите масло "не те" яке потрібно двигуну;
- почистити вентиляцію картера;
- промити форсунки чимось потужним (наприклад промивкою Wynn`s) - саме ця промивка не тільки форсунки чистить, але змиває нагар з камери згоряння і може прочистити кільця які "залягли";
Загалом від присадки гірше точно не буде, але після її використання теж тре масло замінити.
Тотальна порада - шукати нормальних мотористів, які працюють із двигунами Фольксвагена - вони точніше підкажуть, що робити. Електронна діагностика в цьому випадку поможе як мертвому кадило. Тут тре спєца, який по об"єктивних признаках і своєму досвіді скаже, що варто саме в цьому випадку робити.
І ще - який пробіг і який режим експлуатації авто?

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 16:19
VBoychuk2011
Пробіг 62000 км, режим експлуатації різний, останнім часом більше 3000 обертів не кручу , якщо більше крутити масло порсто зникає з неймовірною швидкістю.
Мотористів незнаю де шукати, був в одного той шось понюхав кришку там де масло заливати сказав капремонт двигуна.
Подзвонив до офіціалів Volkswagen у нашому місті незадовленйи голос скзав тре розбирати двигун, щоб щось дізнатся.

Думаю поїхати на Bosh Service , але чи нормально там незнаю.
Я не проти хай бере масло , але не в таких кількостях. Можливо двигун такий, читав багато про нього пишуть , що так має бути.

Дякую crayfish !
Можливо ще хтось щось порадить.

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 16:23
VBoychuk2011
(я до чого веду - у нашого двигуна (в мене теж 1.6) важко викрутити 2-гу і 3-тю свічки - заважає впускний колектор, його треба знімати);
Я трошки цікавився самостійною заміною свічок , прочитав , що є ключ спеціальний , можна обійтися без зйому колектора

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 16:28
crayfish
VBoychuk2011 писав: Я трошки цікавився самостійною заміною свічок , прочитав , що є ключ спеціальний , можна обійтися без зйому колектора
Як на мене - то секас ще той ;-) Простіше зняти колектор, заодно і вентиляцію картера легше прочистити...
Взагалі то зарано масло почало їсти... в мене пробіг 78 тис - тьху-тьху - стук-стук наче не їсть... але мотор працює у всьому діапазоні оборотів.

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 16:38
Испанец
слей кастрол и залей масло (кастрол - говно уровня лукойла)

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 16:47
VBoychuk2011
слей кастрол и залей масло (кастрол - говно уровня лукойла)
Яке малсо лити і де можна купити не сурогат?

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 18:00
wins13
Себе взял у Михаила с этой темы http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=59&t=8949 , но каждый решает для себя сам что ему больше подходит

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 19:45
Sharik
Можу порадити дуже хороших і відносно недорогих спеціалістів по діагностиці двигунів, але це у Львові:

Коляса Остап Леонідович
кандидат технічних наук, доцент кафедри "Автомобілебудування", реально мудрий дядько,
м. Львів, вул. Лікувальна 13.

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 20:54
VBoychuk2011
Дякую Sharik .
Я завтра їду до офіціалів VW , якщо нічого не допоможуть,навідаюся до вас.

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 20:58
Tigra_1.6
у меня такаяже проблема (на 10000км 4л)кручу двиг как хочу
уже 140000 началось примерно на 50000 и не парюсь
просто коплю бабки на капиталку и ищу хороших мастеров

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 21:04
Tigra_1.6
VBoychuk2011 писав: Я завтра їду до офіціалів VW , якщо нічого не допоможуть,навідаюся до вас.
а супер мастера тебе скажуть шо надо делать капиталку и токо у них,
хотя можно просто поправить голову (заменить сальники клапанов, и все притереть )
должно помочь, но я решил уже делать всё


П,С дождись замены грм чтоб заодно

и еще, масло лью разное --- результат одинаковый, ща попробую ликвимоле с моликбденом, потом отпишусь

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 21:13
VBoychuk2011
П,С дождись замены грм чтоб заодно
ГРМ ,якщо буду міняти то надіюся після 100 тис., а я тільки 60 тис маю. Немаю бажання мучити двигун. Краще хай глянуть а тоді вже мені вирішувати що робити.
Спроба багато грошей не коштує.
Після діагностики відпишусь, що там і як.
Зразу і видно буде як працють офіціали VW над нашими машинками.
Самому цікаво вже,і не боюся я нічого. Купив свою машинку першим у місті і вона була лабораторною крисою). Мені не пиривкати чути відповідь- "Зараз глянем , що там у вас і чи ми знаєм , що то таке".

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 21:15
VBoychuk2011
А ще отаке найшов:
Рантше я ездил на девятке. Сам масло менял. заливал 0,5 уровня по щупу и сливал столько же было. проехал 300 тыс км. Когда купил сеат кордобу привычка проверять масло осталась. сразу понял что движок ест масло. почитал библию там пишут 1 л на 1000 км это нормально. Ну блин масла не напасёшься. первый раз у меня ушло 1,6 литра на 15000км. Стал консультироватся -может пора менять кольца на новом движке. Оказывается такая проблема на всех 2,0 1.6 л движках фолькса-это связано с большими допусками на сборке узловых деталей, потому что двигатель с с большим ресурсом. Только счастливые обладатели 1,8 Т могут не смотреть на уровень масла. сочувствую счастливым обладателей субариков там турбина съедает 3.5 л масла от замены до замены.

Re: Проблема з двигуном

Додано: 07 лютого 2011, 21:32
crayfish
Ось книжка по ремонту двигуна (правда не дуже повна), але хто має навики ремонту багато чого зможе сам зробити з таким мануалом:
бензинові двигуни: BCA, BKG, BLN, BGU, BSE, BSF, BAG, BLF, BLP, AXW, BLR, BLX, BLY, AXX, BPY.
дизелі: BRU, AVQ, BJB, BKC, BLS, BDK, AZV, BKD, BMM.
Блін не дозволяє чіпляти файл більше 2 МБ. кому тре - пишіть в приват із вказаним мейлом - вишлю на пошту.