На цілих 35мм. впала

Збулась моя давня захцянка, занизив я свого толедича на 35мм.
По суті:
Дякуючи Богдану Соломчаку, я став власником новеньких амортизаторів KONI, серії S.T.R. Стокові пружини й так були не у накращому стані (далось взнаки перевезення важких вантажів по не дуже рівних дорогах, коли був у мене ремонт вдома). З "конями" ця проблема стала ще більш відчутна. Наважився я на заміну пружин, стокові ставити не хотів принципово, бо кардинально це нічого-б не змінило. Прості (штатні) пружини мають лінійну залежність деформації під навантаженням. При великому навантаженні (наприклад, колесо потрапило в яму) пружина стискується занадто сильно, а отже, є ймовірність "пробою" підвіски. (амортизатори тут не допоможуть - вони лише гасять коливання, за які відповідає якраз пружина). Наступну нерівність підвіска може не відпрацювати - їй потрібно встигнути "розтиснутись". Почитавши відгуки людей в неті, на наших теренах, та за кордоном, вирішив взяти собі пружини від німецької фірми, засновником якої був пан Генріх Ейбах (Heinrich Eibach).
А саме, пружини Eibach Pro-Kit -35мм.
Ці пружини мають прогресивну характеристику (залежність деформації від навантаження нелінійна, і жорсткість під навантаженням зростає), відтак плавність ходу на дрібних нерівностях краща стоку, на більш крупних - підвіска енергоємніша.
Домовився із Володею (Галант-авто) про інсталяцію, і ото вчора їх заінсталювали.
Враження від пружин:
авто тепер немає повздовжньої розкачки, стали менші крени в поворотах (менший кут Ейлера), зовсім дрібні нерівності відчуваються м"якше ніж було до того, проте більші ямки і стики - відчуваються виразніше. Пропало "присідання" авто при різкому гальмуванні (точніше, воно є, але дуже малопомітне). Кліренс (а з ним і центр ваги) стали на 35мм нижчі - це теж плюс! Адже покращилась керованість, і теж мінус - тепер на тротуар я не заїду

Проходження поворотів на трасі - окрема пісня, це потрібно просто відчути.
Загалом я мега задоволений, проїхав поки що тільки 200 км, проблем немає, їзда по місту - городоцька на ремонті, то думаю і тут якихось незручностей небуде.

Ось і фото:
задні пружини, сток і ейбах

передні пружини

відстань між колесом та аркою, перід


відстань між колесом та аркою, зад




Загальний вигляд:
