Апгрейд Сеатів у Львові
Додано: 29 січня 2012, 21:52
Нарешті зробив чип двигуна - враження поки що тільки позитивні...
ОГО! Круто!In_Spector писав:Нарешті зробив чип двигуна - враження поки що тільки позитивні...
In_Spector писав:якщо стокові значення були такі - при 1500-1800 - швидкість була +/- 60-65 км/год, то після тюнінХа - 75-80 км/год
скорее всего на разных передачахAndrewK писав:А то з якого перепугу? Ти ж передаточні числа не міняв?
Ух ти... ото вже мені цікавоIn_Spector писав:з 105 - стало 135-140
- плавніша робота двигуна на холостому ході (без ривків та провалів)...
- при різкому прискоренні - відчутна динаміка, без провалів и пауз, особливо на 3 та 5 перердачі
Якось цікавився... Нажаль на наші двигуни (1.6 бензин) приріст потужності після чіпування мінімалтний + 4..7 конячокDeveloper писав: Ух ти... ото вже мені цікаво. Завжди в мому леончику бракувало трошка більше динаміки
. Чекаю на деталі (де робив, скільки обійшлося), якшо не секрет
Ну да. Такий приріст потужності не вартий приросту витрат пальногоSharik писав: Якось цікавився... Нажаль на наші двигуни (1.6 бензин) приріст потужності після чіпування мінімалтний + 4..7 конячокне цікаво і вартість десь біля 700 грн... От для тих в кого є турбінка там є шо чіпувати...
In_Spector писав: Майсте казав, що після чіпування, особливо на V AG з'являється Блютуз, хоча в стоковій комплектації він відсутній і т.д.
А в мене асоціюються... сильніший двигун буде менше напрягатися щоб розігнати машину, відповідно і менше хлептатиме... для прикладу субару легасі 2.0л 12,3 л/100км, а 2.5л 12 л/100 км - по місту! (http://era.lviv.ua/car_har.php?car=3)Developer писав:А то в мене менші витрати пального з приростом подужності шось не асоціюються?