Це в мене перше авто з LED-фарами (до цього були лише заводські галогенки), і тому я добре пам'ятаю перше враження - дуже чітка границя між освітленою та не освітленою ділянкою дороги попереду, приблизно 4-5 корпусів автомобіля. Також запам'яталось, що в пробці межа освітлення проходила по лінії між бамепром та багажником автомобіля попереду (не всіх, звичайно, але більшості).
Після того як поставили проставки (зпереду і ззаду), щось змінилось.
На дорозі тепер фари освітлюють довшу ділянку, настільки далеко що чіткої границі освітлення більше невидно.
Границя освітлення переднього авто в пробці стала вище і точно більше ніж на 2 см.
Авто яке їде на 5-6 метрів попереду я тепер освітлюю на рівній дорозі рівно по дзеркала заднього виду (про бугри взагалі мовчу).
Ще одна річ яку не зауважував до проставок - після зупинки на світлофорі, видно як автокоректор опускає фари в нижнє положення, те яке було до ліфтингу. Через 100 метрів наступний світлофор, зупинка, 5 секунд - і знову видно як опускаються фари. Тобто рушає автомобіль з одним рівнем фар, а в процесі їзди рівень піднімається. Раніше такого не помічав.
Я думав автокорректор статичний і спрацьовує один раз при включенні фар. А він, виходить, динамічний ?
Кліренс раніше був дуже низький. Зпереду, в місці під лапу домкрата - не більше 145 мм (прикладав 5" смартфон ертикально замість лінійки, впритирку).
Можливо, раніше динамічний автокоректор не спрацьовував при їзді, а почав працювати тепер, після підняння авто - вага зросла, центр ваги піднявся, можливо амплітуда коливань теж змінилась і тепер перевищує "поріг чутливості" автокоректора ?
Можна й механічно відрегулювати, але якщо авто стоїть нерухомо - то фари світять правильно, регулювати немає потреби. Фари піднімаються автоматично, в процесі їзди.
Піднімаються, як на мене, надто високо. Хоча може бути що вони піднімаються на правильну висоту, просто я цього не розумію