89 600 км - заміна свічок, роліка, ремня, помпи, ролік генератора+ремінь генератора і компресора клімата, антифрізу, масла + всіх фільтрів. Хочу підкреслити - рідні свічки відходили практично 90 тис.км. Вважаю це результат того, що заправляюсь відносно якісним пальним. 2,3,4 свічки в нормальному стані, крім того, що збільшився зазор, 1-ша свічка електрод суттєво тонший за інші. Нові свічки вже давно їздили в багажнику, чекали на заміну. Просто було цікаво скільки протримаються рідні. Бензин вже давно заливаю 95 пульс від ОККО. Раз на 1-1,5 тис. км заливаю повний бак 100 мустангу на трасу - так думаю, що чиститься вся паливна система. На газу не їзджу взагалі. Буде бонусом при продажі. Із мінусів - вже мало місця в салоні, все-таки двоє дітей, вже не хватає динаміки, вірніше з динамікою все ок, просто хочеться більше конячок + крутного моменту. Здоровий глузд підказує, що з нашими дорогами потрібно дивитися на дизельний 2.0 спортейдж на автоматі, але душа лежить до бензинового седану на механіці.

Із-за піднятого кліренсу дискомфорту не відчуваю - беру в середину горби і пролітаю на швидкості там де інші тормозять і об"їзджають. 45-ий профіль полюбив на стільки, що якщо і буду міняти то тільки на жип.

Практично на кожних вихідних їздим до батьків в район, якщо ні - то в Славськ, чи ще кудись. В підсумку за тиждень загальний пробіг набігає 500 -600 км. Оптимальною визначив для себе швидкість по трасі 120-130 км/год. Це приблизно 3500 об/хв. при яких шумовий ефект терпимий і є запас для обгонів. Масло до 4 000 об/хв мотор не бере. Але якщо постійно крутити більше, то на 10 000 потрібно доливати 0,5-0,6 л. Це швидкість 140 і більше км/год, яка з сім"єю на борту вважаю є лишньою.