На амике скидка сейчас 1.6 грн с литра, выходит как простое дт
При мелких пробегах пишит расход 10,3
Сегодня было +9 на холодную включил на 3 Ю скорость и прохлада, через 2 мин. Включил 4 и в торпеде начало что то щёлкать и пошло тепло
у мене на дизельгейтній 1.6 офіціали казали що нема електротена. е чи нема не перевіряв повірив на слово, навіть прикупив собі б/у тен для установки. але вирішив зайнятися встановленням після перевірки прогріву в холода.
як похолодало, то авто швидко прогріваеться, як для дизельного. До цього 9 років катав дизельну А5 з розумникм електротеном. і здаеться що альтея прогріваеться швидше.
при Т нижче 5с холості оберти двигуна 1000 (в авторежимі і в режимі розморожування лобового) і спадають коли стрілка температури двигуна вже в середньому положені. з ранку в мороз -3С перевіряв, на вікнах іней, запустив двигун і включив кнопку розмерзання лобового, поки почивстив шкрябалкою іней на усіх вікнах крім лобового, на лобовому вже почало відтаювати.
не знаю чи стоїть у мене тен і який, але швидкість прогріву авто мене цілком влаштовуе і не бачу сенсу довстановлювати тен, мало того при Тнижче 5С здаеться швидше прогріваеться ніж при Т7С.
Андрей, а не думали над установкой Webasto или Еберспехер хидроник в помощь движку? Разрываюсь сколько денег потратить))) Понимаю, что вещи совершенно разные с штатным РТС, но все же. Хотелось бы услышать именно твои мысли по данному вопросу
Даже не расматривал. Установка геморой, денег много, ломается часто, коптит как паровоз, жрёт дт тоже, часто тикцут насосы ож.
Я поставлю сигу с автозапуском, и этим решу вопрос
После замены 2х термостатов и чипа стала грется быстро, но чуть медленее чем кордоба 2.0
Раньше до 90 прогрев занимал с дома до жулян 20 км
Сейчас с печькой до 70 град, 2 км
Востаннє редагувалось 30 жовтня 2017, 16:53 користувачем andron1313, всього редагувалось 1 раз.