Відповідно:
- заміна фільтрів (повітряний, салонний, масляний, паливний)
- заміна масла
- заміна свічок
- діагностика ходової.
Вартість всього - 260 гривень. Як завжди все було зроблено якнайкраще із продувкою, акуратною зборкою-розборкою, купою моїх питань і додатково чекали, поки я видував листя та пил з-під капоту.
Що можу сказати. Фільтра стояли Filtron (крім салонного). На мою думку - г.... Саллонний був Манн, але був забитий добряче.
Свічки мінялися дуже давно. Я ніколи не міняв свічки раз в 60 тис. (завжди було макс.30), тому сказати чи це нормально чи ні не можу. Але видно, що вони убиті.
По ходовій подивилися, показали що слід тримати під контролем та що у разі чого може вийти з ладу.
Окрема розмова про масло - якесь западло - щойно купив Repsol - прийшов Valvoline. Це напевне закон Мерфі. До речі щойно прийшов Репсол - був неприємно здивований - масло преміум класу має таку етикетку, наче його в підвалі якомусь розливають. Може масло і гарне, але ж несолідно якось.


А ще сьогодні останній раз заїхав на Сокар - недолив просто страшенний, навіть Авіас та АНП собі такого не дозволяють.