
тема виключно про експлуатацію справних коробок,
(прошу про несправності і надійність в цій темі не згадувати,
і так моторошно від кількості негативу про DSG 7

Вкрай незадоволений власне алгоритмом роботи DSG7.

Авто: Altea XL 1.6TDI DSG7 2015р., пробіг 5500.
90% часу експлуатую коробку в ручному режимі!

Автоматичний режим використовую тільки в режимі розгону,
з тим алгоритмом все відмінно, зауважень немає,
далі під кінець розгону переключаю коробку в ручний режим і привіт МКПП.
Чому так:
1. не хочу бачити оберти нижче 1500 вище 3-ї передачі - як на мене власне на низьких обертах посилено зношуються і двигун, і коробка, і двохмасовий маховик, тощо...

2. люблю працювати педаллю газу в широкому діапазоні, але не люблю високих обертів, оптимальні оберти як на мене 1500-2500, вкрай рідко використовую оберти більше 3000. В автоматичному режимі це неможливо.
3. 1 передача – це окрема тема. Алгоритм автомату підходить тільки для рівного асфальту за відсутності інших авто навколо... про режим «в корку» написано дуже багато.
4. автоматичний режим робить величезну кількість зайвих непотрібних перемикань.
Я розумію філософію алгоритму автоматичного режиму так:
коробку створювали інженери, а програму писали маркетологи.
Коробка намагається безкомпромісно любою ціною максимально вислужитись водію, але за його кошти… Знищуючи в цьому бажанні в першу чергу саму себе…
Питання до досвідчених юзерів цього девайсу:
1. як Ви подружились з DSG7 ?
2. чи є в когось досвід перепрошивки DSG7 ?