Leon ST, 1.6 tdi, CRKB, 160тис.пробіг
Виїхав зі стоянки, через кілометр неспішної їзди пропала тяга і загорівся індикатор свічок накалу.
Педаль повністю натиснута, а прискорення не відчувається, авто розганяється дуууже повільно.
Кілька разів перезапускав двигун, індикатор свічок накалу щоразу загорявся через 20-30 sec після запуску двигуна.
До цього часу небуло жодних зауважень до звигуна.
OBDII сканер видав помилку:
"P2563 – Turbocharger (TC) boost control position sensor- range/performance problem"
По описах схоже на актюатор.
Поки їхав в гараж - найшов в сканері якісь параметри boost і записав лог.
Ну, як записав, на 3-ій передачі 2000 об/хв , дав повний газ, і чекав поки двигун розкрутиться до 2600 об/хв
Графіки:


Підозвіло що фактичний тиск від самого старту двигуна в 5 разів вищий ніж заданий.
По ідеї, якщо датчик сигналізує про високий тиск наддуву, то потрібно дати сигнал актюатору зменшити оберти турбіни (змінити геометрію лопаток), а якщо тиск надто великий то відкрити додатковий клапан щоб стравити зайвий тиск.
Я не знаю який датчик(и) видає дані про тиск, які значення тиску нормальні і як виглядає нормальний графік розгону. Відповідно, не впевнений що саме треба замінити.
Пробував натискати на шток актюатора - рухається на 1см а може трошки більше, потребує відчутного зусилля, вертається в попереднє положення.
Пробував робити вакуум через приєданий до нього шланг - вакуум не зникає.
Підозрюю що треба зімінити актюатор в зборі ( VAG 03L198716A , отакий https://exist.ua/vag-brand/remkomplekt- ... 6-1689704/ ), в гаражі (м. Черкаси зараз ) кажуть те саме.
Що підкажете за такими симптомами ?