ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 BSE

Модераторы: KakTus08, Olka

ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 BSE

Сообщение b_andriy » 15 мар 2015, 19:54

Вирішив викласти свій фотомануал по заміні ремня, роліка ГРМ і водяного насоса.
Seat Leon 1P Двигун 1.6 BSE

Потрібний інструмент, два донкрати, вороток, головки на 10,13,16,18,19, продовжувач до воротка, шестигранник на 6,
антифриз G12 - 5л.

Изображение

1. Піддомкрачуємо праву сторону і знімаєм колесо

Изображение

2. Знімаєм підкрильник, щоб можна було добратись до шківа колінвалу

Изображение
Изображение

3. Знімаєм розширювальний бачок, він кріпиться на двох шурупах, і бачок абсорбера, він на защолках просто витягуєм догори і забираєм все в сторону щоб не мішало

Изображение
Изображение

4. Берем 12 гранну головку на 19 і прокручуєм колінвал за годинниковою стрілкою поки не співпадуть мітки на шківу і захисті ремня

Изображение
Изображение
Изображение

5. Знімаєм пластиковий захист ремня ГРМ і дивимся на шків розпредвалу, там також мусить збігтись мітка, два обороти колінвалу роблять один оборот розпредвалу

Изображение

Мій ролик виявився ненатягнутим докінця, це видно по стрілці яка змістилась в сторону

Изображение
Изображение

6. Піддонкрачуємо двигун, підставивши дощинку або кусок резини щоб не пошкодити картера, піддонкрачуємо щоб зняти нагрузку з правої опори двигуна

Изображение
Изображение

7. Відкручуємо два болти на 18 і два на 16 і знімаємо опору, потім піддонкрачуєм двигун максимум вверх, і відкручуєм два верхніх болти кронштейна опори, щоб зняти нижній болт опускаєм двигун вниз поки не буде видно нижнього болта

Изображение

8. Перевіряєм ще раз чи збігаються мітки на КВ і РВ, я продублював ще маркером для страховки, знімаєм механізм натяжки генератора і ремінь генератора, знімаєм шків КВ, для цього треба шестигранник на 6.
Берем ключ на 19 і тримаєм за болт колінвалу щоб він не змістився і не збив мітки, і відкручуєм 4 болта шестигранником

Изображение

9. Знімаєм середній і нижній захист ремня, три болта на 10 зверху і два знизу

Изображение

10. Дивимся на помпу, чи не тече чи потрібна заміна, в мому випадку я замінив зразу щоб потім знов не розбирати все

Изображение

11. Знімаєм злівого боку хомут з патрубка радіатора або в кого є краник відкручуєм і зливаєм антифриз підставивши якусь посуду

Изображение

Я подув в розширювальний бачок шоб витекло як можна більше і швидше, бо антифриз заливати буду новий

Изображение

12. Перевіряєм ще раз чи всі мітки співпадають, і АКУРАТНО відкручуєм гайку на 13 ролика і знімаєм його разом з ремнем

Изображение
Изображение
Изображение

13. Відкручуєм три болта на 10 водяного насосу і витягуєм його, при знятті витече невелика кількість антифризу, так що підставляєм посудину під праву сторону

Изображение
Изображение

14. Тепер починається процес зборки всього назад.
Берем новий водяний насос, дивимся чи немає дефектів, вдягаєм резинове кільце і вставляєм акуратно на місце, закручуєм болти

Изображение
Изображение

15. Берем новий ролік, попередньо розібравшись як він працює виставляєм його на мінімальну натяжку, його треба заводити на шпильку разом з ремнем. Одягаєм ремінь на нижню зірочку КВ, АКУРАТНО шоб не покрутити колінвал заводим ремінь на помпу і зірку розпредвалу і паралельно надягаєм ролік, походу все буде ясно.
Для роліка в блоку є спеціальний отвір в який має зайти скобка з роліка, я спочатку одів ролік а потім пальцем довернув його і поставив скобку на місце, так легше вдягати ремінь.
Наживляєм гайку, берем шестигранний ключ (в мене ролік INA він під шестигранник) вставляєм в ролік і проти годинникової стрілки крутим поки стрілочка на роліку не співпаде з прорізом міткою, коли співпала затягуєм гайку роліка ключом, бажано динамометричним бо там дуже ніжна шпилька і гайка

(Хто хоче просто відрегулювати натяжку - це треба робити на ХОЛОДНОМУ двигуні)

Ремінь має бути буквами до нас, хз чого так в неті вичитав )

Изображение
Изображение
Изображение

16. Ставим нижній захист і шків, дивимся чи мітки на місці, якщо все співпало, робим 6-10 прокрутів колінвалу, щоб всівся ремінь і заодно для перевірки чи все правельно співпадає.

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

17. Якщо все співпало, перевіряєм затяжку роліка і помпи, ставим середній захист, і кронштейн опори двигуна, для цього підносим двигун максимум вверх, закручуєм два верхніх болти кронштейна, потім опускаєм вниз доти поки не можна буде засунути нижній болт, затягуєм все.

Изображение

18. Піднімаєм двигун до +- однакового рівня кронштейна і кріплення подушки на ланжероні, ставим опору на місце

Изображение

19. Прикручуєм назад розширювальний бачок і бачок абсорбера

Изображение

20. Ставим назад патрубок радіатора, зажимаєм хомут, заливаєм антифриз. Його треба буде кілька раз доливати по ходу закачавання в систему. Ставим підкрильник на місце.

21. Все )


Ось відео правельного положення роліка



На все про все неспіша пішло десь 3.5-4 год, другий раз було б швидше набагато :)
Последний раз редактировалось b_andriy 16 мар 2015, 10:08, всего редактировалось 8 раз(а).
Аватара пользователя
b_andriy
Генерал-Лейтенант
Генерал-Лейтенант
 
Сообщения: 3377
Зарегистрирован: 13 дек 2013, 11:56
Откуда: Львів
Автомобиль: Seat Leon 1.6

Re: ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 B

Сообщение andron1313 » 24 фев 2019, 11:52

90000 регламент.
Гнёт
Аватара пользователя
andron1313
Генерал Армии
Генерал Армии
 
Сообщения: 5850
Зарегистрирован: 07 окт 2013, 20:21
Откуда: Киев
Автомобиль: 4,5 zwei turbo

Re: ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 B

Сообщение Hulkin » 15 окт 2020, 09:45

90 тыщ для наших условий - явный перебор.
Аватара пользователя
Hulkin
Прапорщик
Прапорщик
 
Сообщения: 157
Зарегистрирован: 13 ноя 2015, 11:30
Автомобиль: Leon 5D Style +Plus 1.4 T

Re: ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 B

Сообщение RAMMAN » 15 окт 2020, 19:43

А чем наши от "ненаших" отличаются?
RAMMAN
Сержант
Сержант
 
Сообщения: 95
Зарегистрирован: 24 мар 2016, 10:07
Автомобиль: SEAT Toledo 2008 1,6

Re: ФотоМануал: Заміна ремня і роліка ГРМ на Seat Leon 1.6 B

Сообщение IvanVK » 16 окт 2020, 22:40

Наших 90т при средних 30км/ч это одни моточасы
Евро 90т при средних 50км/ч, а у немцев и то быстрее это другие моточасы, вот и выходит, в наших и не наших, желательно менять каждые 60-80, но на разных двигателях по разному, в некоторых желательно и до 50ти, а некоторых и через 150 всё ок с ремнем и роликами
Аватара пользователя
IvanVK
Майор
Майор
 
Сообщения: 612
Зарегистрирован: 19 фев 2015, 13:43
Откуда: Kiev/Obolon
Автомобиль: LEON FSI RED

Пред.

Вернуться в Двигатель, сцепление, трансмиссия



Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 9

cron