rulon писав: Та х.з. вроді кажуть, що на газу потрібно частіше міняти фільтр. Та й при купівлі машини в салоні казали, щоб фільтр хоча б продувати раз в 8-10 тис. км, а краще міняти частіше ніж 1 раз в 15 тис. км. Так як мотору буде легше і машинка не буде тупити...
Це казали ще для карбюраторних двигунів, тому що обороти підіймаються, коли фільтр забруднювався і витрати пального підвищувалися.
Сам зараз купую недорогі фільтрони та міняю один раз на 7-8 тис. Коли їздив по 15 тис. на одному фільтрі (доречі, кнехт), то накрився витратометр повітря - недешева приблуда.
Вважаю, краще міняти частіше звичайні фільтра, ніж купувати собі проблеми у вигляді "нульовика"
ІМХО
