Сторінка 1 з 4

DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 21 липня 2017, 23:01
HighFlyer
Прошу поділитись думками щодо експлуатації коробки DSG7, :scenic:
тема виключно про експлуатацію справних коробок,
(прошу про несправності і надійність в цій темі не згадувати,
і так моторошно від кількості негативу про DSG 7 :facepalm: )

Вкрай незадоволений власне алгоритмом роботи DSG7. :diablo:
Авто: Altea XL 1.6TDI DSG7 2015р., пробіг 5500.

90% часу експлуатую коробку в ручному режимі! :rally:
Автоматичний режим використовую тільки в режимі розгону,
з тим алгоритмом все відмінно, зауважень немає,
далі під кінець розгону переключаю коробку в ручний режим і привіт МКПП.

Чому так:
1. не хочу бачити оберти нижче 1500 вище 3-ї передачі - як на мене власне на низьких обертах посилено зношуються і двигун, і коробка, і двохмасовий маховик, тощо... :facepalm:
2. люблю працювати педаллю газу в широкому діапазоні, але не люблю високих обертів, оптимальні оберти як на мене 1500-2500, вкрай рідко використовую оберти більше 3000. В автоматичному режимі це неможливо.
3. 1 передача – це окрема тема. Алгоритм автомату підходить тільки для рівного асфальту за відсутності інших авто навколо... про режим «в корку» написано дуже багато.
4. автоматичний режим робить величезну кількість зайвих непотрібних перемикань.

Я розумію філософію алгоритму автоматичного режиму так:
коробку створювали інженери, а програму писали маркетологи.
Коробка намагається безкомпромісно любою ціною максимально вислужитись водію, але за його кошти… Знищуючи в цьому бажанні в першу чергу саму себе…

Питання до досвідчених юзерів цього девайсу:
1. як Ви подружились з DSG7 ?
2. чи є в когось досвід перепрошивки DSG7 ?

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 09:55
vipvladislav
Простите что пишу без ответа на Ваш вопрос...
Именно из за всего вышесказанного, при покупке XL - ки, в приоритете была механика.
С удовольствием послежу за темой, т.к. в будущем, полагаю, будет именно дсг.

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 10:50
Vladimir_SF
HighFlyer писав:1. не хочу бачити оберти нижче 1500 вище 3-ї передачі
Печаль , беда, у меня в городе до 120 км обороты вообще выше 1200 не поднимаются.
HighFlyer писав:2. люблю працювати педаллю газу в широкому діапазоні, але не люблю високих обертів, оптимальні оберти як на мене 1500-2500,
Диапазон ни туда, ни сюда, для дизеля много ( на то он и дизель ) для бензина мало.
HighFlyer писав: як на мене власне на низьких обертах посилено зношуються і двигун, і коробка, і двохмасовий маховик, тощо.
Я выделил ключевое )) Кто Вам такое сказал ? Вы считаете для двигателя лучше повышенные обороты ?? От чего дизеля обычно на порядок дольше ходят чем бензин - не задавались вопросом ??
HighFlyer писав:коробку створювали інженери, а програму писали маркетологи.
Правильно - опираясь на статистику пред.поколения - с испытаниями на стендах ))

Я ни чего не хочу сказать плохого не в Ваш адрес, ни коробки НО - может стоит купить бензин на МКП ??? Дайте машине работать ))

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 10:58
Kaz
Перешивали, перешиваем и будем перешивать.
В вопросе перепрошивки вам для себя важно сформировать что вы хотите. 99% того что сейчас предлагает рынок тюнинга для дсг7 ограничивается только изминениями ограничений по моменту и легких манипуляций с спорт и ручным режимом. Вам же надо менять точки переключения - особенно в драйве.

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 11:35
HighFlyer
Vladimir_SF писав: Печаль , беда, у меня в городе до 120 км обороты вообще выше 1200 не поднимаются.

Диапазон ни туда, ни сюда, для дизеля много ( на то он и дизель ) для бензина мало.
Перепрошую, але в мене дрібний двигунець 1.6TDI всього 105к.с. :blush2:
ну не любить він 1200 на 7 передачі при 60км/год :facepalm: - це 1-ше незадоволення.
хоча до двигуна питань немає, мені його цілком достатньо :ok:
Vladimir_SF писав: Я выделил ключевое )) Кто Вам такое сказал ? Вы считаете для двигателя лучше повышенные обороты ?? От чего дизеля обычно на порядок дольше ходят чем бензин - не задавались вопросом ??
IMHO 2000 - це не підвищені, це крейсерські оберти для цього двигунця (це ~110 км/год на 7-й).
2500 цілком вистачає для жвавенького розгону.
Vladimir_SF писав: Я ни чего не хочу сказать плохого не в Ваш адрес, ни коробки НО - может стоит купить бензин на МКП ??? Дайте машине работать ))
Складається враження, що Ви не їздили з такою коробкою ;-)
Власне "бензинові" налаштування режимів прискорення - коробка з легкістю дає хоч 4000 при середньо активному використанні педальки - це 2-га частина незадоволення. :facepalm:

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 11:47
HighFlyer
Kaz писав:Перешивали, перешиваем и будем перешивать.
В вопросе перепрошивки вам для себя важно сформировать что вы хотите. 99% того что сейчас предлагает рынок тюнинга для дсг7 ограничивается только изминениями ограничений по моменту и легких манипуляций с спорт и ручным режимом. Вам же надо менять точки переключения - особенно в драйве.
О, з цього місця можна плз детальніше! :clapping:
Передаточні числа, швидкість і якість перемикань - все влаштовує, двигунець рухати не хочу,
а от з точками перемикань ніяк не згідний! Занадто вже по різному перемикає коробка в залежності від тиску на педальку.
Власне знаходжуся на стадії формування техзавдання для програми, тому й цікавить досвід Товариства. B-)

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 12:33
demey
Вы бы уточнили сначала о какой коробке идет речь http://www.remontdsg.ru/DSG_FAQ.html чтобы не вводить людей в этом не разбирающихся в заблуждение аббревиатурой DSG7.
Я то понимаю о какой коробке идет речь в данном случае.

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 13:10
Vladimir_SF
HighFlyer писав:Складається враження, що Ви не їздили з такою коробкою
Ой, на чем я только не ездил )) Вы попробуйте Ибицу 1.2 TD на МКП )))

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 14:34
Сергей Игоревич
Vladimir_SF писав:Дайте машине работать
на 100% согласен.

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 16:49
HighFlyer
demey писав:Вы бы уточнили сначала о какой коробке идет речь
Мова про коробку DSG7 OAM DQ200 з "сухим" зчепленням.
Vladimir_SF писав:Дайте машине работать
В мене відчуття, що це прямий шлях якнайшвидше поповнити чергу на заміну зчеплення і мехатроніка,
на радість маркетологам... :stop:

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 19:17
Kaz
Вы пишете что не нравится когда коробка держит низкие обороты и при этом пишите что не согласны менять точки переключения. У меня к вам вопрос - а чтт вы тогда хотите от пиошивки коробки?

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 22:32
m@estro
Kaz писав:Вы пишете что не нравится когда коробка держит низкие обороты и при этом пишите что не согласны менять точки переключения. У меня к вам вопрос - а чтт вы тогда хотите от пиошивки коробки?
или пост изменен, или там такого не ыбло...
HighFlyer писав:а от з точками перемикань ніяк не згідний! Занадто вже по різному перемикає коробка в залежності від тиску на педальку.

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 22 липня 2017, 23:19
andron1313
Дизель на то и сделан, для тяги с низов
К примеру 2.0 bbx прекрасно едит при 1500-1800 на 5 по прямой 85 kW (116 PS; 114 hp) at 5200 rpm 170 N·m at 2400 rpm;

На 1.6 tdi 105 лс при 4400 об. И момента 250/1500-2500об тянуть должен отлично. А если хочеш ускорить авто просто нажми сильнее газ, кпп включит пониженую и поедит нормально

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 23 липня 2017, 00:17
HighFlyer
Kaz писав:Вы пишете что не нравится когда коробка держит низкие обороты и при этом пишите что не согласны менять точки переключения. У меня к вам вопрос - а чтт вы тогда хотите от пиошивки коробки?
Мабуть ми непорузумілися !! :scenic:

В мене як раз і є бажання змінити точки перемикання коробки !! :clapping:
Але наразі я не в стані чітко сформулювати бажану залежність зміни точок перемикання
від тиску на педальку! :close_topic:

Тому і звертаюсь за допомогою до тих, хто можливо вже перепрошивав коробку :help:
Можливо є готові ідеі.

Примітивний приклад навмання для режиму D:

1. для режиму плавного розгону - мінімального тиску на педальку
(також менше тих обертів не повинно бути не залежно від положення педальки):
2 передача мін. оберти: 1000
3 передача мін. оберти: 1300
4 передача мін. оберти: 1400
5 передача мін. оберти: 1450
6 передача мін. оберти: 1500
7 передача мін. оберти: 1550

2. для режиму максимального розгону - педалька в підлогу (кік-даун взагалі відключити):
максимальні оберти обмежити на 1-6 передачах - 3500.

3. проміжні режими тиску на педальку - лінійна залежність між мін. і макс.

Для режиму S взагалі ідей немає - не користуюсь ним, якщо є бажання побешкетувати - використовую тільки ручний режим.

Якщо хтось знає - підкажіть будь-ласка реальні передаточні числа цієї зв'язки 1.6TDI+DSG7 для можливості графічного оформлення техзавдання! :help:

Re: DSG7 - як Ви з тим живете?

Додано: 23 липня 2017, 10:31
Aleexey
HighFlyer писав:максимальні оберти обмежити на 1-6 передачах - 3500.
Может я чего то не понимаю? Но на обгонах по трассе эти ваши 3500 будут давать особенные ощущения, своего рода кирпичные)))