Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Модератори: Olka, KakTus08

Відповісти
Аватар користувача
vombatik
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 52
З нами з: 16 жовтня 2012, 08:40
Автомобиль: LEON fr
Звідки: Lviv

Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення vombatik »

Всім привіт! Виникла в мене проблемка, можливо хтось стикався? Авто Leon 2.0 tfsi кінця 2009 року. Після нічних стоянок після запуску двигун сильно троїть, інколи Вася показує пропуски в 4 циліндрі. Після прогріву декілька хвилин симптоми зникають і протягом дня не з"являються, хіба авто знову дуже довго постоїть без руху. Міняв місцями свічки і катушки, проблема залишається в 4му циліндрі.
Думаю на форсунку, чи є спосіб якось їх продіагностувати не розбираючи і знімаючи їх з авто?
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення demey »

vombatik писав:Думаю на форсунку, чи є спосіб якось їх продіагностувати не розбираючи і знімаючи їх з авто?
время впрыска можете глянуть. канал не помню. сравнить времена по цилиндрам и уже отсюда думать дальше.
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Аватар користувача
andron1313
Генерал Армии
Генерал Армии
Повідомлень: 5278
З нами з: 07 жовтня 2013, 20:21
Автомобиль: Трёх литровый тур
Звідки: Киев

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення andron1313 »

Давление насосов тоже проверь
Аватар користувача
vombatik
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 52
З нами з: 16 жовтня 2012, 08:40
Автомобиль: LEON fr
Звідки: Lviv

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення vombatik »

Васею час вприску на холостихпоказує 1.02ms. Окремо по циліндрах не знайшов групу де показує, щоб можна було порівняти. Глянув вольтаж датчиків детонації по циліндрах то на холостому четвертий показує 0 v . Інші - 0.156 v , правда третій циліндр при роботі газом відстає по показниках, але це мабуть через сусідство з 4.
Ну і по тиску, тннд тисне від 5,5 на заглушеному діигні до 3,9 десь на 5 тис. об. Тиск в рампі 50 на холостих ну і росте відповідно до оборотів. Але от як заглушиш то тиск відразу падає, досить швидко. З 50 бар до 10 секунд за 300-350.
Тепер ось питання міняти всі форсунки чи є стенди щоб можна було перевітити tfsi форсунки? І скільки вони взагалі ходять? Пробіг на даний момент 150 тис.
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення demey »

Впрыск норм. С давкой по насосам тоже все в норме.
С форсунками все может быть нормально.
Там с клапанами может быть не все хорошо.
Тем более что проявляется на холодную, а после прогрева уходит.
Прямой впрыск оставляет свои следы, тем более что пробег то уже 150К.
Погуглите состояние впускных каналов на движках с непосредственным впрыском, поймете о чем я.
Задумайтесь о чистке головы.
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Аватар користувача
vombatik
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 52
З нами з: 16 жовтня 2012, 08:40
Автомобиль: LEON fr
Звідки: Lviv

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення vombatik »

20 тисяч назад чистив впускні клапана, але не можу сказати, що аж дуже брудно там було. В інтернеті набагато більше жуті було).
Тобто те що падає тиск в рампі може бути клапан на самій рейці, а не форсунка.
Чому тоді пропуски в 4 постійно?
Аватар користувача
demey
Администратор
Администратор
Повідомлень: 11395
З нами з: 07 серпня 2006, 15:42
Автомобиль: Audi A4 Allroad
Звідки: Киев

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення demey »

vombatik писав:Тобто те що падає тиск в рампі може бути клапан на самій рейці, а не форсунка.
Стоковый клапан в рейке сбрасывает на 115 или 120 барах если мне память не изменяет.
То есть если после остановки движка идет быстрое падание давки в рейке, то может и форсунка "подссыкать".
Но оно было бы так всегда, а не только на холодную...
Зображення
Overload - Якісне налаштування вашого авто
Аватар користувача
vombatik
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 52
З нами з: 16 жовтня 2012, 08:40
Автомобиль: LEON fr
Звідки: Lviv

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення vombatik »

Щось я тоді зовсім запутався. Які ще варіанти крім форсунки можуть бути?
На нарячу теж може інколи підтроювати, але пропуски тільки на холодну.
З понеділка попробую десь ще ендоскопом глянути в циліндри, мало б щось прояснити.
Savchuka
Полковник
Полковник
Повідомлень: 1043
З нами з: 23 березня 2009, 21:52
Автомобиль: '15 Altea XL 1.6 CAYC DSG
Звідки: ОДЕССА!!!

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення Savchuka »

А коррекции какие по лямбдарегулированию? И откаты в поездке? Подсос воздуха в 4й? Мож и глупость скажу, но вероятно проблема комплексная. Форса, подсос, клапана. Т.е исключив что-то одно по 4му (из 2х или 3х пунктов) станет лучше. Помоему Бош сервис(один из нескольких), во Львове имеет оборудование, бо развиваются будь здоров, во всяком случае тнвд дизельные новые и свежие дизельные форсы щелкают на стенде на ура, но вот за фси/тфси форсы не уверен...
ALTEA XL 2015, 1.6 CR - CAYC, DSG - 7
Мой БЖ - http://forum.seat-club.net/viewtopic.php?f=55&t=28429&start=15
Let4ik
Капитан
Капитан
Повідомлень: 468
З нами з: 11 вересня 2017, 19:03

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення Let4ik »

Меняйте форсунку в 4 цилиндре
Аватар користувача
vombatik
Старший солдат
Старший солдат
Повідомлень: 52
З нами з: 16 жовтня 2012, 08:40
Автомобиль: LEON fr
Звідки: Lviv

Re: Троїть на холодну, пропуски запалення 2.0 tfsi

Повідомлення vombatik »

Заміна форсунок вирішила проблему. Дякую за консультації!
Відповісти